hejsa
Fra : mikkiboy

Dato : 09-09-06 20:52

hejsa
sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø ....prøver mig
derfor frem på denne måde ..ER IKKE SÅ KENDT MED DATING ENDNU MEN PRØV AT
SKRIV OG VI FINDER UD AF TINGENE SAMMEN

da jeg i min nutid er meget ensom ,pøver jeg af denne vej at søge tosomheden
i fremtiden herinde .søger en sød kæreste at dele livets glæder
med....derfor prøver jeg lykken af denne vej..sød og rar fyr med meget stor
kendskab til videnskab og eletronik og computer netværker...

kan lide at løbe og gå ture ,CYKLE, være sammen til sports shows og fodbold
og håndbold kampe....

KAN OGSÅ GODT lide at gå til koncerter og rock shows og festivaller om
sommeren (i skive)
beach partys(med mange kendte kunstnere og rock musikere)
og resten af landet................(sk agen) (løkken)...o.s.v

er stor fan af dansk rock kuntsnere som allan olsen ,lars lillholt, jonny
madsen ,poul krebs,gnags, tv2 ,sanne,hanne , for bare at nævne nogle af de
super danske kunstnere.....

stor fan af sportsverden , og eldsker computere , at installerer ,reparere ,
lave netværker med servere , og forbinde computere i trådløse og kablede
netværker.....

er med fremme i skoene når det drejer sig om ind og udlanske nyheder ,om det
er fra aviser , tv eller nettet .altid orienteret om hvad der sker i den
verden vi lever i og omkring.......

ser altid nye muligheder i forskellige løsninger på forskellige
problemstillinger... er en problemløser person som altid finder en løsning
når tingene er sværer og forudsige.

håber du har nogle af de samme egenskaber og vores kemi stemmer overens i
disse ting

så bare skriv til mig herinde!!!!!!!!!!!!!!!

søger en venskab eller kæreste senere i fremtiden vis vi kan finde ud af
tingene sammen

hilsen

michael
35år

ring,sms, eller mail

knuser

mh@post9.tele.dk

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-09-06 21:27

Den Sat, 9 Sep 2006 21:51:57 +0200 sendte "mikkiboy"
<mh@post9.tele.dk> følgende røgsignaler:

>hejsa
>sød og venlig fyr på 35 der skal lærer at kende dette miljø....

Fair nok, men gør det i news:dk.opslag.personlige

--
Hr. Jensen.
Hvad skulle jeg dog i Himlen efter, når jeg dør?

Fra : J.C.

Dato : 10-09-06 01:08

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> Den Sat, 9 Sep 2006 21:51:57 +0200 sendte "mikkiboy"
> <mh@post9.tele.dk> følgende røgsignaler:

> Fair nok, men gør det i news:dk.opslag.personlige

mikkiboy er ikke en rigtig person. Det er bare en bot, som sender den samme
besked med nogle måneders mellemrum.