MS Windows
briani 27239
STOP lukning af et program
Fra : The MANN

Dato : 09-09-06 16:17

Hejsa NG

Er det muligt at umuliggøre at lukke et program ??
Problem: Folk lukker det samme program hver gang de er færdig med at bruge
det ! men vi skal bruge det op til 100X daglig.Evt lukning med en kode !!

The MANN

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-09-06 18:09

Den 09-09-06 17.17 skrev The MANN følgende:

> Er det muligt at umuliggøre at lukke et program ??
> Problem: Folk lukker det samme program hver gang de er færdig med at bruge
> det ! men vi skal bruge det op til 100X daglig.Evt lukning med en kode !!

Jeg forstår ikke meget af ovenstående, men du kan starte programmet via
en bat-fil, der så automatisk genstarter programmet, hvis det lukkes.
Hvis det er sådan noget, du leder efter så sig til, så kan du få koden.
Du kan evt. også kigge lidt tilbage i gruppen, det er ikke så længe
siden, koden sidst blev bragt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Beskyt de små mod porno på internettet.

Fra : The MANN

Dato : 09-09-06 20:37

> [...]
> evt. også kigge lidt tilbage i gruppen, det er ikke så længe siden, koden

HMM ja det gik lidt hurtigt!!

grunden til at programmet ikke skal kunne lukkes er at der er brugernavn og
password og det er ikke alle som kan huske mere end 5 min. så det er nok
ikke lige en bat til genstart som kan hjælpe mig i dette tilfælde , men tak
for svaret !!

The MANN

og vi kører windows , ved ikke lige hvor meget ,men de er det nyeste af det
nyeste ( ctrl + alt + ( pil) vender skærmbilled )

Fra : jda

Dato : 09-09-06 18:10

Sat, 9 Sep 2006 17:17:10 +0200 hamrede The MANN i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> det ! men vi skal bruge det op til 100X daglig.Evt lukning med en kode !!

Her ville det måske være relevant at vide hvilket program det drejer sig om
og hvilket styresystem det skal køre på
--
Jakob
Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst

Fra : The MANN

Dato : 09-09-06 20:39

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.edb.system.ms-windows:

> Her ville det måske være relevant at vide hvilket program det drejer sig

alle programmer er vist windows baseret

> og hvilket styresystem det skal køre på
> --

se svar til kim ludvigsen

> Jakob
> Sv: Fordi det forstyrrer den måde mennesker normalt læser tekst
> Sp: Hvorfor er topposting så slemt?
> Sv: Topposting
> Sp: Hvad er det mest irriterende på Usenet?

takker for repons

Fra : Lars HT

Dato : 09-09-06 18:19

http://www.donationcoder.com/Software/Skrommel/index.html#NoClose