Hva er det nu for en? (Please help me)
Fra : Mads Stetter

Dato : 21-06-01 16:55

Hej alle

Jeg hører gang på gang sangen på ANR og P3 når jeg går og arbejder, men har
aldrig fået fat i titlen!

Det er en Hip hop / R&B sang med en kvinde der jænvligt synger noget med
DJ...

Og så tror jeg måske at shaggy rapper der på, og nej det er ikke sangen
Angel med ham!

Håber i kan hjælpe..

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : nikolaj borg

Dato : 21-06-01 17:31

"Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message
> Det er en Hip hop / R&B sang med en kvinde der jænvligt synger noget med
> DJ...

Black Eyed Peas ft. Macey Gray: "Request Line"?

/Nikolaj

Fra : Mads Stetter

Dato : 21-06-01 21:10

"nikolaj borg" <nsipkaoml@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Mads Stetter" <stetzo@worldonline.dk> wrote in message
>
> Black Eyed Peas ft. Macey Gray: "Request Line"?
>
> /Nikolaj

Takker og bukker...

--
Med Venlig Hilsen