MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP Pro vs. Windows XP Media Center~
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 09-09-06 10:10

Hej NG

Jeg overvejer at installere XP Media Center Edition i stedet for Windows XP
Pro.
Kan nogen fortælle mig hvad forskellen er på de 2 systemer? Er der noget som
er pillet fra Media center edition set i forhold til XP Pro?

Kenneth

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 10-09-06 09:03

Kenneth Oestergaard wrote:
> Kan nogen fortælle mig hvad forskellen er på de 2 systemer? Er
> der noget som er pillet fra Media center edition set i forhold
> til XP Pro?

En MCE er grundlæggende den samme Windows, som en XP Pro.

MCE har så lidt ekstra omkring multimedie.

PRO kan logge på et domæne - det kan MCE ikke.

Ellers er der ingen større forskel i selve Windpws.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard