Peugeot 206 - soltag + rustbeskyttelse + b~
Fra : Thomas Østerbye

Dato : 09-09-06 09:53

Hejsa,

Først lidt data om bilen:

Peugeot 206 S16
3 dørs
Årgang 2002
Km. 55.000

Soltag spørgsmål:
Den er monteret med det store glassoltag - problemet er at, når jeg kører
med soltaget åbent, så rasler det når jeg kører over ujævnheder i vejen. Har
i forbindelse med 48 mdr. service nævnt det hos forhandleren - som har
renset og smurt det, men det hjalp bare ikke Skal jeg bare vænne mig til
at det rasler/klaprer når jeg kører med det åbent??? Er der andre der har
samme problem??? Eller er der lige én der har en løsning på problemet???

Rustbeskyttelses spørgsmål:
Bilen har fået hulrumsbehandling fra ny af (pava) - men nu er det så ved at
være tid til den helt store tur. Hulrum, bund m.v.

Hvad er så bedst. At det bliver pava igen, eller kan jeg godt bruge et andet
firma, feks. tektrol???

Bilradio spørgsmål:
I bilen sidder en pænt kedelig philips radio. Jeg kunne godt tænke mig at få
en cd-afspiller i, hvor displayet i bilen også kan bruges. Gerne en
cd-afspiller der også kan afspille MP3. Hvilken model kan anbefales?

Det var mange spørgsmål på en gang - men håber det er ok.

Jeg glæder mig til at høre fra Jer.

Mange hilsner

Thomas

Fra : Mogens...

Dato : 09-09-06 18:30

"Thomas Østerbye" <osterbye@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg glæder mig til at høre fra Jer.

Men reaktionerne udeblev?
www.hi-speed.dk hjælper de sikkert gerne...

Fra : Thomas Østerbye

Dato : 09-09-06 20:03

"Mogens..." <no@reply.dk> skrev i en meddelelse

> Men reaktionerne udeblev?
> På www.hi-speed.dk hjælper de sikkert gerne...

Tak for svar - jeg har også skrevet der - og der bliver svaret hurtigt

Thomas