Johnny Madsen?
Fra : Anders

Dato : 09-09-06 00:00

Har lyttet til "Room Service" og finder den fantastisk god!
- Især titelsangen er et lille mesterværk!

Hvilke ande albums har han lavet der har samme kvalitet?
- Hvor mange albums har han egentlig lavet?

-Anders

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 09-09-06 10:58

On Sat, 9 Sep 2006 00:59:59 +0200, "Anders" <no@no.no> wrote:

>Har lyttet til "Room Service" og finder den fantastisk god!
>- Især titelsangen er et lille mesterværk!
>
>Hvilke ande albums har han lavet der har samme kvalitet?
>- Hvor mange albums har han egentlig lavet?

Kig på
http://www.johnnymadsen.dk/

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Steffen

Dato : 11-09-06 20:44

"regnmanden"(40 kr i stereo studio) kan anbefales, der cd+ dvd med hvor
Johnny fortæller en masse "røverhistorier" fra hans "liv" og så fyrer han
den ellers af sammen med Knud Møller på akustisk stålstrengsguitar.
Personligt så synes jeg nu at "roomservice" og "checkpoint charlie" er de
dårligste, der er for lidt Rock and Roll og alt for meget pop... Så'n er vi
jo heldigvis så forskellige. Ellers er det hele anbefaldsesværdig(har selv
:ses vi i slesvig, roomservice,halgalhalbal,regnmanden,nattegn)

Steffen

Fra : Anders

Dato : 11-09-06 19:51

"Steffen" <lilbrorspam@galnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vi jo heldigvis så forskellige. Ellers er det hele anbefaldsesværdig(har
> selv :ses vi i slesvig, roomservice,halgalhalbal,regnmanden,nattegn)

Ok, tak for det!

Det er nu også mest sangen "Der blir nok en by her engang" jeg er vild med!
- hvilke sange har han lavet i samme stil - hvis nogen....?

-Anders

Fra : Steffen

Dato : 12-09-06 18:33

Der står jeg af. Det er sgu for kedeligt.........

Steffen