Skærme
Fijala 3554
VGA til composite video eller s-video
Fra : Kim

Dato : 08-09-06 20:24

Hej Gruppe

Er der nogen der har et godt og (is‘r) billigt forslag til hvordan jeg
konverterer et vga signal til composite eller s-video signal. Jeg skulle
gerne have et fjernsyn forbundet til en pc og der er ikke tv-out.

Kim

---
avast! Antivirus: Outbound message clean.
Virus Database (VPS): 0636-3, 08-09-2006
Tested on: 8-09-2006 21:23:46

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 08-09-06 22:31

Kim <kims@mail.dk> crashed Echelon writing

> Er der nogen der har et godt og (is‘r) billigt forslag til hvordan jeg
> konverterer et vga signal til composite eller s-video signal. Jeg skulle
> gerne have et fjernsyn forbundet til en pc og der er ikke tv-out.

Køber et billigt PCI kort med TV-out. Tror det vil være billigere end en
converter.

--
Bjarke Andersen

Fra : Brian Christensen

Dato : 16-09-06 17:41

> Er der nogen der har et godt og (is'r) billigt forslag til hvordan jeg
> konverterer et vga signal til composite eller s-video signal. Jeg skulle
> gerne have et fjernsyn forbundet til en pc og der er ikke tv-out.

Jeg mener Trust laver et produkt til en god pris - mener den hedder
Televiewer eller lign.

Brian