Kvinder spiller martyrer og mænd glædes
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 21:03

Kvinder spiller martyrer og mænd glædes

Kvinder som ofre er en god historie. Mænd forarges over konkurenters
succes fx Rudy Frederiksen, og Natascha i Østrig får maximalt ud af
sin lidelseshistorie ved at forbedre den og spille på alle tangenter

Vil man forstå til bunds skal man tænke over fænomenet TILLÆRT
HJÆLPELØSHED, som der er visdomsord om nedenfor.

Vi smiler for at vise at vi ikke vil bide. Jesus sejrede via
hjælpeløshed på korset - der er sty rke i at vende venstre kind til

"How much easier is self-sacrifice than self-realization."
Eric Hoffer

Th "Du vil gerne vinde ham for dig? Så gør dig forlegen over for
ham-" Nietzsche

Th After every ''victory'' you have more enemies. J.Winterson

Th De stille er ikke altid de kloge. Der findes låste kister som
er tomme. Jean Giono

Th Det er ikke klogt at være klogere end nødvendigt. Philippe
Quenalt

Th Det er somme tider visdom at se ud som et fjols. Thomas
Fuller den ældre

Th Dumhed er også en bestemt måde at bruge forstanden. Karol
Irzykowsky

th En Mand uden smil burde aldrig åbne en butik.
Kinesisk Ordsprog

Th En undskyldning er grundstenen til en fremtidig fornærmelse.
Ambrose Brrece

Th For kvinder er der noget seksuelt meget tillokkende i
underkastelsen. Fay Weldon.

Th Fordelen ved klogskab består i, at man kan spille dum. Det
modsatte er betydeligt vanskeligere. Kurt Tucholsky

Th Hvem er ubetvingelig som undekastelsen? Hvem er sejrssikker som
tålmodigheden? Selma Lagerlöf

Th HYBRIS OG NEMESIS Gode manerer hører almindelige mennesker
til. De rige og de smukke kan slippe af sted med hvad som helst.
Evelyn Waugh

Th Ingen er så dum, at han ikke lader dum fra tid til anden.
Stanislaw Jerzy Lec

Th Man elsker ikke et menneske p.g.a. det styrke, men p.g.a. dets
svagheder. Tilla Durieux

Th Man må spille en smule idiot, hvis man vil undgå, at blive
kaldt fuldkommen idiot. Michel de Montaigne

TH Mange mennesker er ikke lykkelige, hvis de ikke hver dag føler
sig bundulykkelige Frejlif Olsen

th Min opfattelse af Bush er, at han er endog særdeles
velbegavet, om end han ikke altid fremstår sådan. Timonthy
Garton Ash

th Næst efter at blive gift synes en pige bedst om at blive
svigtet i kærlighed lidt i ny og næ. Jane Austen

th Når du sværger, sværg da alvorligt og højtideligt, men
samtidig med et smil, for et smil er alvorens tvillingsøster.
Platon

Th Skån mig for deres ydmyghed, den har de slet ikke format til at
bære. Golda Meir.

th Smil til menneskene - den eneste gave, der aldrig koster
noget, og som aldrig skader modtageren. K.K. Steincke

Th Succes beror på evnen til at gå fra fejltagelse til
fejltagelse, uden at miste gnisten. Winston Churchill

Th Suffering is the sole origin of consciousness. Dostoevsky
1821-81

th The foolishness is a shrine of protection against the outside
world Peter Bamm

th tWomen are never stronger than when they arm themselves with
their weaknesses. La Rochefouceauld

Th We women adore failures. They lean on us. Oscar Wilde, A
Woman of No Importance, 1893

th+ De viseste mænd er også altid de mildeste og venligste.
Fransk Harris

th+ Der ligger Magt i Mildhed. D.G. Monrad

thag Jeg løber altid ind i stærke kvinder, der leder efter svage
mænd, som kan dominere dem. Andy Warhol

The sick woman opressing, tyrannising especially;no one
surpasses her in refinements for ruling, Nietzsche

thh "A woman may very well form a friendship with a man, but for
this to endure, it must be assisted by a little physical
antipathy.Friedrich Nietzsche

Thh A woman's strength is the unresistible might of weakness.
Emerson

Thh I ni af ti tilfælde ville en kvinde gøre klogt i at vise mere
hengivenhed, end hun føler. Jane Austen

Thh Kvinderne har vanskeligere ved at overvinde deres behagesyge
end deres lidenskab. Rochefoucauld

Thh Man kræver ikke sanddruhed af kvinder, så længe man opdrager
dem i den tro, at dere s fornemste livsopgave er at behage.
Marie von Ebner-Eschenbach

Thh Manden tror, at han vælger kvinden, men det er næsten altid
kvinden, som vælger manden. Det er kvinden, som vælger den mand, der
skal vælger hende. Paul Géraldy.

Thh Mangen klog kvinde er kun alene, fordi hun ikke har forstået at
skjule sin klogskab Daphne du Maurier

Thh Women are never stronger than when they arm themselves with
their weaknesses. Marquise Du Deffand

Thh Women are perfectly well aware that the more they seem to obey
the more they rule. Jules Michelet

Thh Women never confess, even when they seemingly resign themselves
to such a course, they are never sincere. Emile
Gaboriau

thh"Woman wants to serve, and therein lies her happiness.And the free
spirits want not to be served , and therein lies his
happiness.Nietzsche

THhFhghmk A woman may very well form a friendship with a man,
but for this to endure, it must be assisted by a little physical
antipathy. Friedrich Nietzsche

THhg "Ingen altruism!-Jeg ser hos mange mennesker en overdådig kraft
og lyst til at blive funktion; de trænger sig frem imod og har den
fineste næse for alle de steder, hvor netop de kan være funktion.
Dertil hører de kvinder, der forvandler sig til en mands funktion, en
funktion, som netop er svagt udviklet hos ham, og på den måde bliver
hans pengepung, hans politik eller hans selskabeliighed. Sadanne
væsener holder sig selv bedst oppe, når de føjer sig ind i en fremmed
organisme; lykkes det dem ikke, såbliver de ærgerlige, pirrelige og
æder sig selv op."Nietzsche

Thhys Næst efter at skade findes der intet, kvinder er så
gode til som at forbinde. J.A. Barbey

thkæ Man må være en svamp for at elskes af hjerter, der flyder over.
Nietzsche

thKædd Man elsker ikke et sted mindre, fordi man har
lidt der. Jane Austen

thmartyr En stædig flugt fra konventioner er udtryk for begær
efter ikke at blive forstået. Hvad er formålet med den moderne
besættelse efter originalitet. Nietzsche

thMs Fuldkommenhed har et alvorligt minus. Den kan let
virke kedelig. W. Somerset Maugham

Thn Den sande visdom er ikke at forekomme vis. Aischylos

thn Diplomati: Kunsten at sige "sød vovse", indtil du kan finde en
sten.

thn Hvo sig selv fornedrer, vil ophøjes.Nietzsche /Biblen
Luke 18.14 ,28 improved. He who humbles himself, wants to be exalted.
Nietzsche

Thn Kvindernes historie er historien om den værste form for tyranni
verden har kendt - de svages tyranni over for de stærke. Det er det
eneste tyranni, der er varigt. Oscar Wilde

thn The height of cleverness is to conceal it La Rochefoucauld

Thn Tro ej hore-gråd og tyve-eed. Danske Ordsprog

thn Whoever wants to set a good example must add a grain of folly
to his virtue. People then imitate their exemplar and at the same
time raise themselves above him, a thing they love to do. (This gives
rise to immorality). Nietzsche

Thn Women are perfectly well aware that the more they seem to obey
the more they rule. Jules Michelet

thn. Den svage, der forstår at udnytte sin svaghed, er stærk Det er
kvindernes og udviklingslandenes hemmelighed. Maurice
Couve de Murville

Thnh Hos kvinden opstår lysten til at behage før trangen til at
elske. Ninon de Lenclos

Thnhyst The sick woman opressing, tyrannising especially;no one
surpasses her in refinements for ruling, Nietzsche

Thomas Jefferson

Thoreau

those who dare not think are slaves" - Lord Byron

thplib Liberality is often merely a form of timidity in the rich.
Nietzsche

thplib The polite term of mediocre is the word "Liberal" Nietzsche 0

thrappø Hvor den stærke er svag og den ædle alt for mild -
derinde bygger han sin ækle rede. Snylteren bor der hvor de store har
sine små sårbare steder Nietzsche

Ths The foolishness is a shrine of protection against the
outside world Peter Bamm

thsh Askese er lettere end mådehold. Mikal Rode

thSV Intet gør en så forfængelig som at få at vide, at man er en
synder. Oscar Wilde

tht A grain of wrong pertains even to good taste. . Nietzsche

tht Der mangler meget i at uskyldigheden finder lige så megen
beskyttelse som forbrydelsen. Rochefoucauld

tht God is a gross answer - at bottom merely a gross prohibition
for us : "You shall not think" Nietzsche

Tht The parasites live where the great have little secret
sores.Nietzsche

Tht Uden synd ingen frelse. Russisk ordsprog

tht Why, since w

e always complain of our ills, are we constantly employed in
redoubling them? Voltaire

Tht Women can form a friendship with a man very well; but to
preserve it - to that end a slight physical antipathy must probably
help.Nietzsche

Thtt Mange mennesker tror, at når de først har indrømmet en fejl,
behøver de ikke længere at aflægge den. Marie von
Ebner-Eschenbach

thu Hvo sig gjør til får, bliver ædt af ulve. Danske
Ordsprog

thudGs If you wish to appear agreeable in society, you must
consent to be taught many things which you know already. John Caspar
Lavater (1741-1801)Swiss Theologian and Mystic.

thus resulting in opinions that are more comprehensible and persuasive
Nietzsche.

Thuu A defect in character, may become the school of genius.Nietzsche

ti When an individual is kept in a situation of inferiority,
the fact is that he does become inferior. Simone de
Beauvoir

Fra : ThomasB

Dato : 08-09-06 23:41

[snip]

> De stille er ikke altid de kloge. Der findes låste kister som er tomme.
> Jean Giono

Hvis en kiste er tom, så låser man den da ikke!

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-06 01:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*fjern* 2ma2prikdk> wrote in message

> [snip]

> Hvis en kiste er tom, så låser man den da ikke!

Natascha låser den kiste, der hedder bortføringens lidelser

Jeg tror den er tom og hun fandt de 8½ år en frisk forandring fra
hjem, skole og hverdag - det er meningsfuldt for en kvinde at være
gavnlig elskerinde

Skoleungdom er lort- opreklameret men helvede - og kloge Natascha ved
at establishment ønsker den sandhed skjult. Men vi ser alle klart at
hun tog ikke skade, men blev stærk. Hvilket ikke ændrer ved at straf
for kidnapning bør være hård, rent principielt. Frihedsperøvelse og
tvang har staten jo monopol på , og vi vil have tryghed ved at andre
ikke må, bestemt ikke må

" The mass of men lead lives of quiet desperation".
Henry David Thoreau

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-06 09:33

> [...]

hAR DU IKKE HØRT OM
"Forbuden frugt smager bedst" ?

Ekstrabladet idag viser at journalister skaber nyhederne , ligesom
kvinder skaber deres magnetisme ved falskneri

En ægtemand i Næstved er blevet frihedsberøvet af sin kone, næsten så
grumt som den østrigske skolepige, der slap for skole.

Konen forklarede i retten hvor upraktisk han var og hun var nødt til
at stikke ham med kniv, når han ikke kunne skaffe penge fra sin mor
til skønhedsoperation af kvinden.

Den ene nyhed inspirerer hinanden og forførende mænds "Blanding af
pres og overtalelse" (to ting der er præcis det samme) har fået en 27
årig til at få forældresamtykke skriftligt til at deres 14 årige
datter blev pornofotograferet af ham - og næste skridt var at han lod
det ske bag låst dør, dvs de elskede sammen.

Nataschas ENVEJSKOMMUNIKATION roses af Politiken-leder idag - vi
behøver ikke skoler og dialog for børn kan gøre som den bortførte og
blive langt klogere af radio og tryksager - evt net, sms osv. Spar
undervisning væk

Et læserbrev antyder at måske der er grov fup i
bortførelseshistorien -

- og godhedsindustrien skorer kassen ved at Natascha nu indsamler
enorme beløb til børn der sulter eller bortføres. Ved vi at hun
sultede?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 09-09-06 16:50

> Natascha låser den kiste, der hedder bortføringens lidelser
>
> Jeg tror den er tom

Bemærk: "tror". Altså du gætter og har derfor bevisbyrden. Bevis, Bo!

> det er meningsfuldt for en kvinde at være gavnlig elskerinde

Hvad ved du om, hvad der er meningsfuldt for en kvinde?

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-06 18:32

"Peter Wing Larsen" <peterwing@mail.dk> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

> Bemærk: "tror". Altså du gætter og har derfor bevisbyrden. Bevis,
> Bo!

Jeg fremsætter en arbejdshypotese og argumenterer for den
Jeg glæder mig til at læse din eventuelle modargumentation

> Hvad ved du om, hvad der er meningsfuldt for en kvinde?

"Man kan træffe kvinder , som aldrig har haft et kærlighedseventyr,
Men den ægte kærlighed er så inderlig en oplevelse at kvinder der een
gang har haft denne følelse, ikke har megen plads tilovers til
venskab, dersammenlignet med kærligheden forekommer dem både kold og
mat Heraf kommer det, at kvinder kun lever, når de lever i
kærlighed".La Rochefoucauld

Jeg taler udfra egen og andres livserfaring,

Alle kan lide at gøre gavn

- at være uundværlige

- at være accepterede/populære/elskede

Det er tragisk at vi tvinger piger til DET FORSØMTE FORÅR, når de
kunne have spændende liv som Natasha havde i mange år - det der ikke
dræber, gør dig stærkere og det er skønt at vokse i styrke

TV har lige vist en klynkende overlevende universitetsprofessor fra
WTC 11.9.01 som får behandling for flygtninge pseudosygdommen
PostTraumatisk Stress Sygdom

OG DET SKETE HAM IKKE EN SKID

Se hvordan Natascha viser at dette er pjat, man kan let overleve hvad
ikke giver fysiske sår

Kvinder er født vindere, sidder på en guldgrube og regerer verden. Men
PTSS-fjolser kan lære af kvinder som Natascha og tage udfordriner som
noget positivt - det gjorde mange jøder i kz og blomstrede op med det
hårde arbejde - læs den Auschwtitzoverlevende psykiater Victor Frankls
bøger om logoterapi

Tro ikke på massemedierne