Skærme
Fijala 3554
Køb af fladskærm.
Fra : Preben

Dato : 07-09-06 19:10

Jeg står og skal købe en ny fladskærm til min pc.Helst 19".
Hvor køber jeg den billigst??
På forhånd tak for hjælpen
Hilsen

Preben

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 07-09-06 19:33

"Preben" <preben.nyboe@mail.dk> crashed Echelon writing

> Jeg står og skal købe en ny fladskærm til min pc.Helst 19".
> Hvor køber jeg den billigst??

kender du edbpriser.dk ?

--
Bjarke Andersen

Fra : joke

Dato : 14-09-06 21:26

> "Preben" <preben.nyboe@mail.dk> crashed Echelon writing

> kender du edbpriser.dk ?

Er vel ikke altid nødvendigvis det billigste

Hilsen

Johnny

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 14-09-06 21:27

"joke" <jkp6670jeghaderspamsaafjernnubaredette@hotmail.ogdetnormalecom>
crashed Echelon writing news:4509ba67$0$4167$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Er vel ikke altid nødvendigvis det billigste

Nej men der er vel heller ikke nogen herinde der kender priserne hos alle
forhandlere, så jeg mener bestemt det er et godt sted at starte.

--
Bjarke Andersen

Fra : Mogens

Dato : 14-09-06 22:31

On Thu, 14 Sep 2006 22:25:46 +0200, "joke"
wrote:

>Er vel ikke altid nødvendigvis det billigste

Nej, der er jo forhandlere der ikke bruger edbpriser, så
selvfølgelig kan du være heldig.
Jeg fandt f.eks. min Viewsonic VX924 meget billigere
hos Elgiganten end den stod til på edbpriser.

mvh Mogens

Fra : Hagar

Dato : 07-09-06 23:28

"Preben" <preben.nyboe@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg står og skal købe en ny fladskærm til min pc.Helst 19".
> Hvor køber jeg den billigst??
> På forhånd tak for hjælpen
> Hilsen
>
> Preben

Nu findes der mere end en fladskærm, så hvad vil du have, og til hvad ??

Hagar

Fra : Hans

Dato : 09-09-06 15:26

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu findes der mere end en fladskærm, så hvad vil du have, og til hvad ??
>
> Hagar

Den skal åbenbart blot være billig.

Fra : pfa

Dato : 10-09-06 10:00

"Preben" <preben.nyboe@mail.dk> skrev
> Jeg står og skal købe en ny fladskærm til min pc.Helst 19".
> Hvor køber jeg den billigst??

Jeg har selv et ønske om at få en ny skærm. I den forbindelse har jeg
erfaret, at der groft sagt findes skærme, der er bedst til spil (hurtig
responstid) og dem der er bedst til grafikbehandling, fotos (præcision i
farver)
De hurtige har som regel et TN-panel og det er typisk mærker som Viewsonic,
Acer m.m.fl.
De mere farvepræcise skærme har paneler som S-IPS, MVA m.fl. og er ofte
repræsenteret hos Phillips, LG, Samsung, Eizo m.m.fl.

Den bedste orientering og tests finder du på dansk hos
http://www.flatpanels.dk - her kan man også få mere at vide om paneler og
der er et forum.

mvh per