Østrig-offer blir godheds-ping
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 17:37

Østrig-offer blir godheds-ping

Da den egosvage distanceforelskede kidnapper fik Natascha ind i sin
bil, indså hun nok straks, at hun ville blive den stærke i forholdet,
og han ku ikke krumme et hår på en flue, og hun ville få det sjovere
som elskerinde end i sine forældres hjem-helvede.

Via radio har hun været med i samfundsudviklingen og bevaret sin
vinderstatus-ordforråd-føring og er nu en magtfuld dame vedr
indsamling til

1.børn der bortføres

2. børn der sulter.

At hun sultede i de 8½ år, hvor hun ikke gad flygte, er tvivlsomt.

Ulands-børn, der bortføres, er typisk slumbørn hvis forældre, lader
dem gå for lud og koldt vand, og den bedste løsning på dette problem -
som ikke er de rige landes - ville være at liberalisere adoption, så
alle børnene hurtigt fik godt hjem hos rige barnløse.

Også Rudy Frederiksens """ofre""" har været i en WINWIN situation, vel
vidende at de kan ynkes hvis de ikke blev filmstjerner.

At han nu har måtte skifte navn skyldes et ondt system og
ikke-hensynsfuld bagtalende pige.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 18:04

Samkvemsret-sabotage værre end Priklopil

Når barn og far glæder sig til samvær, og mor saboterer den af amtet
lovede samkvemsret, så rammer det så slemt som den østrigske
kidnapning (der dog varede længere)

Det er tvivlsomt at psykologers snak gør fra eller til når en stærk
pige som Natascha har været frihedsberøvet 8½ år, hvad næppe har været
værre end fængselsophold, som mange jo kommer let over.

Allerværst og bagateliseret af den danske stat er når muslimfædre
kidnapper et barn de har fået med en dansk pige til hjemlandet.

Allerallerværst er muslimvoldsmænds bombeattentater der tager liv og
lemlester og giver varige brandsårssmerter

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 07-09-06 20:13

"Bo Warming" skrev i en meddelelse
> Østrig-offer blir godheds-ping
>

> Da den egosvage distanceforelskede kidnapper fik Natascha ind i sin
> bil, indså hun nok straks, at hun ville blive den stærke i forholdet,

Nej dét er da for langt ude. En 10-årig pige, som bliver kidnappet er da
selvfølgelig rystet, desperat og helt ude af sig selv. Hvorfor tror du,
hun har prøvet at flygte før?

Hvad mon hans mor vil sige, når HUN skal afhøres af politiet?

> 1.børn der bortføres

Er det en kendsgerning, at hun er med i den slags arrangementer nu ?

> 2. børn der sulter.
>
> At hun sultede i de 8½ år, hvor hun ikke gad flygte, er tvivlsomt.
>
> Ulands-børn, der bortføres, er typisk slumbørn hvis forældre, lader
> dem gå for lud og koldt vand, >

Har ikke en pind med denne bortførsel at gøre.

Ruth

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 21:51

"Ruth Nielsen" <cfs29093@cybercity> wrote in message

> [...]
> er da
> selvfølgelig rystet, desperat og helt ude af sig selv. Hvorfor tror

Jeg ville gerne vide om belgisk Dutroux sag, som vist var værre.

Vil vi forebygge, skal vi have mest mulig sandhed frem i lyset til
alle

Hun skal have lov at beholde hemmeligheder fx om sex, men godt politi
vil forklare om pligt til folkeoplysning

Jo mere røgslør, jo mere løgn

Mine skeptiske teorier er udslag af at ingen sten bør være uvendt, når
sådant analyseres

"Det der ikke nedbryder, gør dig stærkere" men det er ikke vigtigt for
mange at få den styrke som Natascha har opbyhgget -- men nok noget som
mange kan lære af.

Folks nysgerrighed om hende skal ikke respekteres så meget at der
lægges pres på hende om åben hed.
Men forhåbentlig vil hun lukke flere og flere erindringer ud og de vil
kunne bruges til forståelse og forebyggelse.
Jeg mener man skal gøre sine børn meget forsigtige og træne dem i at
tackle fremmede og holde afstand når risiko.
Jeg går i bue uden om muslimer på gaden og sådant gjorde min lejer
ikke, og blev derfor dolket og røvet

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-06 20:37

> [...]
> er da
> selvfølgelig rystet, desperat og helt ude af sig selv. Hvorfor tror

Hvor ved du at hun har det. Vi kender kun Nataschas version og hun har
haft 8½ år til at udtænke hvad sælger hendes ny karriere
Hun er meget intelligent

> Er det en kendsgerning, at hun er med i den slags arrangementer nu
> ?

Det enorme beløb som fås for TVprogrammet som sendes her iuaften vil
TV2 ikke oplyhse - det går til hendes ny fonde som hun bestyrer
Godhedsindustripjat, næsten altid skadeligt.

> Har ikke en pind med denne bortførsel at gøre.

Vær ikke så sikker på det

Jeg tror heller ikke hun har sultet - hendes bortfører var i lommen på
hende, men hun valgte længe at vente med at dræbe ham pr selvmord - nu
er tiden moden og helvedet i forældrenes hjem skræmmer ikke længere -
nu er hun 18 og kan selv, osse i den grad.
Jeg har respekt for så klog en pige, og frihedsberøvelse er fæl
forbrydelse så jeg har ingen medynk med ham hun legede med

Et par relevante fyndord om MEDLIDENHED , som styrer samfundet

Grusomheden er blevet forfinet til MEDLIDENHED i den grad at man
benægter, at denne har noget med grusomhed at gøre. På samme måde er
kønsdriften blevet forfinet til amour-passion, trællesindet til
lydighed, ynkeligheden til ydmyghed Nietzsche

meag Hjælp mig ikke op,før jeg er faldet. Ordsprog

meag I kærligheden er medlidenheden den blideste form for foragt.
Jean Bernard-Luc

meag It is a strange simple economy of this world- people only gets
what they give -and those who have not enough imagination to perceive
the mere outward of things,and feel pity what pity can they give
except scorn. Oscar Wilde

Meag Medlidenhed er den syges næstekærlighed. George Bernard Shaw

Meag Medlidenhed er rettens dyd, og ingen bortset fra tyrannerne
anvender den grusommere. William Shakespeare

Meag Medlidenhed? Elendighedens gadefejer. George Bernard Shaw

Meag Medlidenhedens forgyldte skede dækker over misundelsens dolk,
Friedrich Nietsche

meag Når man har fået noget, har man fået giverens magt at føle.
Nietzsche

Meag Slem egenskab ved medlidenhed. Medlidenheden har tit ledsager en
særegen uforskammethed: thi da den for enhver pris vil hjælpe, er den
hverken i forlegenhed med helbredelsesmidlerne eller med sygdommens
beskaffenhed og årsag, men kvaksalvererer modig løs på sin patients
sundhed og gode navn. Nietzsche

meag Uden en eneste undtagelse har fattigdom og elendighed altid
øget i takt med mængden af kritikløs velgørenhed" Thomas Malthus 1793
i "An Essay on the principle of Population"

meag Ved de fleste velgerninger, der udvises mod ulykkelige, ligger
der noget oprørende i den intellektuelle letfærdighed, hvormed den
medlidende spiller skæbne; han ved intet om hele den indre følgerække,
som hedder ulykke for mig og for dig. Nietzsche

meagg De medlidende naturer,der til enhver tid er
parate til at komme ulykken til hjælp, er sjældent tillige de
sig medglædende: under andres lykke har de intet at gøre, er
overflødige, føler sig ikke i besiddelse af deres overlegenhed
og kommer derfor let til at ytre misfornøjelse.Nietzsche

Meaggg "Medlidenhed med alle" - det ville betyde hårdhed og
tyranni over for dig, min kære nabo! - Nietzsche

Meagggg Ægte barmhjertighed udfolder sig kun i overskuelige
grupper. Gandhi

meaggggga Harmen over de andres ulykke er den mandlige bror til
medlidenheden. Nietzsche

Meagggggm De moderne filosoffers begunstigelse og overvurdering af
medlidenheden er nemlig noget nyt: filosofferne var tidligere enige om
netop det værdiløse i medlidenheden. Jeg behøver blot at nævne Platon,
Spinoza, La Rochefoucauld (1613-1680)og Kant, fire ellers så indbyrdes
forskellige ånder, men dog enige om ét, at ringeagte medlidenheden.
Nietzsche .

meags Af de ikke-egoistiske kvaliteter er
medlidenheden særlig anti-liv - for når vi ynker andre, svækker vi os
selv, og vi gavner ikke den vi ynker Nietzsche

mebb En samtale mellem unge og gamle slutter sædvanligvis
med foragt eller medlidenhed fra begges hold. Samuel Johnson

mebbb There is in man a specific lust for cruelty, which
infects even his passion for pity and makes it savage. Nietzsche

Mec Demokratiets ondeste led er dem, der sidder i vores
revalideringscentre. De gør skade for de socialt handicappede.
Glistrup

Meg "Har vi en menneskeret - krav på
arbejde, krav på at blive lykkelige. Nej, en sådan ret har hverken
mennesket eller den laveste orm." Nietzsche

Meg At beklage de ulykkelige er ikke noget, der kommer
i Strid med Kødets Lyster.
Tværtimod, man er glad ved at kunne give dette Venskabsbevis og skaffe
sig Ry for Menneskekærlighed uden at give noget for det.Pascal

mEj Den regering, der er stor nok til at give dig alt, hvad du
ønsker, er stor nok til, at tage det hele fra dig
Barry M. Goldwater

mej En ven, hvis håb vi ikke kan gavne, vil vi hellere have som
fjende. Nietzsche Morgenrøde 1880

mEJ Vi holder mere af dem vi giver til, end af dem der giver til
os. La Rochefouceauld

meje Næstekærlighed er trang efter ny ejendom.Nietzsche

meje Næstekærlighed skaber en mangfoldighed af synder.Oscar Wilde

meje Næstekærlighed skjuler en mangfoldighed af synder.Biblen 5
steder

mejj Vi værdsætter ikke vores venner efter deres evne til at
underholde os, men efter vores evne til at underholde dem. Evelyn
Waugh

mEJj Hvordan kan det være, at vi fyldes med medlidenhed, når vi ser
en haltende mand på gaden, mens en haltende ånd fylder os med
raseri?Joh - det kommer af, at den haltende mand godt ved, at det er
ham der går skævt og os andre, der går lige, mens den haltende ånd
derimod hårdnakket påstår, at det er ham der tænker lige, og vi andre
skævt.. Pascal

mEJme1th Det almindelige påskud for dem, som volder andres ulykke,
er, at de vil deres bedste. Vauvenargues, Luc De
Clapiers De (1717-1745)

Mejs Den, som giver noget stort bort, møder ingen taknemmelighed, for
modtageren har allerede gennem gaven fået tilstrækkeligt at bære på.
Friedrich Nietzsche

mEJtak Someone gives us all, he has, and we are his. Eric
Hoffer

mek Naturen har givet mange evne til medlidenhed, men få evnen til
medglæde. Hebbel

mesorg Når kvinder begræder deres elskedes død, er det i reglen
ikke så meget fordi de har elsket dem, som det er for at vise at de
selv er værd at elske. La Rochefouceauld