Roskilde Billetter
Fra : Rasmus Bang

Dato : 21-06-01 15:18

Hejsa Allesammen, lige et par spørgsmål om billetter til Roskilde

Kan man ikke godt forvente at da der bliver solgt biletter ved indgangen i
år vil der ikke være nogen sælgere undenfor hegnet som der har været de
sidste par år? Så der er ikke nogen chance for at få billige billetter fra
dem der ikke har fået deres lager solgt sidst på ugen (som der var sidste
år)
Og for det andet, bliver der solgt Søndags-billetter i år, eller skal jeg
virkelig kaste en hvid pind efter at komme bare et lille smut på Roskilde i
år...? (snøft;-(

Fra : peet_dk

Dato : 21-06-01 15:34

jeg er sikker på der bliver solgt søndags billetter i år.

En lille sjov historie:

Sidste år købte jeg en normal billet om søndagen af en tysker... damn han må
havde tabt penge på den handel.

Jeg ved ikke om det er let at finde nogle sorte biletter, nu da reglerne er
lavet om hos billetnet.

Fra : Hanne

Dato : 21-06-01 16:29

peet_dk <peet_dk@nospam.dk> skrev i en

> Jeg ved ikke om det er let at finde nogle sorte biletter, nu da
reglerne er
> lavet om hos billetnet.

Hvilke regler?

I går da jeg skulle købe Skanderborg Festival billet, skulle jeg oplyse
tlf nr, navn og adresse for at få lov til at købe - skide strengt. Gad
vide havd de bruger de oplysninger til, hvem de sælger deres
kundekartotek til?

I øvrigt skal jeg arbejde på Roskilde i år

Hanne

Fra : peet_dk

Dato : 22-06-01 16:09

man må *vist* ikke købe mere end 2 (eller er det 3?) billetter pr. person i
billetnet. Jeg ved ikke om det er generalt hos billetnet at det sådan eller
om det kun er ved bestemte koncerter det er.

--
----
peet_dk was here....

Fra : Torben

Dato : 24-06-01 18:12

> [...]
> tlf nr, navn og adresse for at få lov til at købe - skide strengt. Gad
> vide havd de bruger de oplysninger til, hvem de sælger deres

Jeg spurgte en gang om netop det da jeg købte min midtfyns billet.
Billet-damen sagde hvis man havde købt til en koncert der var aflyst så
ville de ringe til folk og fortælle det. Jeg tvivler at de ville ringe hvis
det var en aflyst festival... Om det passer det ved jeg ikke, men det lyder
da meget logisk.

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-06-01 11:28

"Torben" <TorbenGreveOtzen@ofir.Dk> skrev i en meddelelse

> [...]
hvis
> det var en aflyst festival... Om det passer det ved jeg ikke, men det

Det gør de ikke (selv om jeg også troede det var derfor)

Jeg har lige haft købt billet til en sankt hans koncert i Bernstorffsparken.
Vi vadede rundt derude i ca. 1 time før vi spurgte på en lille cafe og fik
af vide at koncerten var aflyst for 14 dage siden. Der var ikke engang en
lille seddel ved indgangen til parken om at koncerten var aflyst. Der var
mange som gik rundt og ledte efter scenen til denne koncert og der var ingen
der vidste noget. Thumbs down til Castle Music for ikke engang at have
nosser til at informere om en aflysning.
Men pointen er at vi ikke fik noget af vide gennem billetnet selv om vi
oplyste både navn adresse telefonnr. da vi købte billetterne. Så hvis der er
andre grunde til at de skal have disse oplysninger kunne jeg godt tænke mig
at vide det ellers får de det sgu ikke næste gang jeg skal købe billet. De
kan vel ikke forlange det eller kan de ?

mvh

Michael

Fra : Rasmus Bang

Dato : 22-06-01 21:50

Det vil sige at der blev solgt søndagsbilletter sidste år???

Hvad kostede de?

Fra : peet_dk

Dato : 22-06-01 22:39

> Det vil sige at der blev solgt søndagsbilletter sidste år???

jep, og siguros var gode ;0)

Fra : Michael Hjorth

Dato : 22-06-01 22:53

Rasmus Bang wrote:

> Det vil sige at der blev solgt søndagsbilletter sidste år???

Det gør der da hvert eneste år og sådan har det altid været.

Michael.