Flåderabat hos VW
Fra : SKR

Dato : 07-09-06 09:58

Hej NG
Er der nogen herinde der har erfaring med opnåelse af flåderabat hos VW,
påtænker at købe en Touran på hvide plader, alternativet kunne være leasing.

mvh
Søren

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 07-09-06 10:08

Da jeg købte Passat i januar gav de DK-pakken (10.000kr.) som
flåde-rabat, men jeg ved ikke om det er det samme på Touareg, eller
om der overhovedet er en DK-pakke til den.

ThomasT

Fra : Steffen

Dato : 07-09-06 10:14

10.000,- det var ikke meget - hos Citroën giver de 20.000,- i flåderabat.
Ikke, at jeg vil anbefale en Citroën - som man kan se her: www.s-b.dk/C5 Jeg
har en kollega der har få næsten 40.000 hos Toyota

Steffen

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 07-09-06 10:51

Jeg mener selvfølgelig Touran og ikke Touareg

Ja, jeg ved godt det ikke var meget, men til gengæld fik jeg en god
kontant rabat, ca. 35.000 kr. + flåderabat = 45.000 kr. alt i alt, så
jeg klager ikke

En god ide er at præcisere hvilken udstyrsmodel model man vil have og
med hvilket ekstra-udstyr. Derefter køre man ud til første forhandler
og giver ham en nøjagtig beskrivelse af bilen med udstyr og samtidig
gør det klart, at man selvfølgelig vil spørge ved andre forhandlere
også. Når han har lavet en pris køre man videre til næste
VW-forhandler og siger det som det er....at man kommer lige fra
xxx-forhandler og han gav en god pris på den præciserede bil, men man
selvfølgelig lige ville høre hvad den nye forhandler kan lave samme
bil til (selvfølgelig uden at fortælle den pris man har i forvejen),
så skal du se en auto-forhandler få poker-fjæs på, men han kommer
som regle med en bedre pris.
Det gør man så bare nogle gange indtil en forhandler rammer en pris
man synes er fornuftig. De 3 forhandlere jeg var ved, gik fra 398.000
til 375.000 kr. for en bil med udstyr, der havde en listepris på ca.
420.000 kr.

ThomasT

Fra : Tom K.

Dato : 07-09-06 15:35

> Er der nogen herinde der har erfaring med opnåelse af flåderabat hos VW

Kan man egenlig "lokke" flåderabat ud af en forhandler, selvom man er
privatperson uden firma?

--
Tom K.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-06 15:55

"Tom K." skriver:

> Kan man egenlig "lokke" flåderabat ud af en forhandler, selvom man er
> privatperson uden firma?

Ja.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-09-06 16:10

Tom K. wrote:

> Kan man egenlig "lokke" flåderabat ud af en forhandler, selvom man er
> privatperson uden firma?

Hej Tom K...

Prøv hos Audi, så kan du sikkert...

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-09-06 08:16

Morten Fruergaard wrote:

> Hej Tom K...
>
> Prøv hos Audi, så kan du sikkert...

Han har allerede skrevet under på 15 :
http://asp.audi-club.dk/nyheder/nyhed.php?44

--
vh
Torben

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 07-09-06 20:34

"Tom K." <@.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man egenlig "lokke" flåderabat ud af en forhandler, selvom man er
> privatperson uden firma?

Ja!

-M
'06 BMW 325Ci E92
'86 Ford Sierra RS Cosworth

Fra : T.

Dato : 08-09-06 13:56

"SKR" <ramlovFJERN@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen herinde der har erfaring med opnåelse af flåderabat hos VW,
> påtænker at købe en Touran på hvide plader, alternativet kunne være

Undskyld jeg spørger, med hvad er flåderabat, har aldrig hørt det ord før.
Er det hvis man køber en hel bunke biler, eller ????

Hilsen
Tommy

Fra : t@vicki-thomas.dk

Dato : 08-09-06 14:13

> Undskyld jeg spørger, med hvad er flåderabat, har aldrig hørt det ord før.
> Er det hvis man køber en hel bunke biler, eller ????

Se den anden tråd der også blev startet i går.

ThomasT