Ingen tabelmargen i Frontpage ( m u l i g ~
Fra : Anders Dam

Dato : 21-06-01 15:07

Jeg vil gerne have noget grafik i toppen af en tabelbaseret side.
Det ser ud til at Frontpage altid laver et lille mellemrum mellem
billed og tabelramme og det samlede billede kommer så lizzom til
at ligne noget i retning af en parteret gris . hvordan undgå det?
Må jeg undvære tabellerne i toppen og aligne en række billeder
til hinanden så de hænger rigtigt sammen eller hu? ANY1

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : jopa

Dato : 21-06-01 16:31

Anders Dam skrev bla..

> Jeg vil gerne have noget grafik i toppen af en tabelbaseret side.
> Det ser ud til at Frontpage altid laver et lille mellemrum mellem
> billed og tabelramme

Det kan være at du får bedre hjælp i frontPage gruppen

--
jopa

www.jp-web.dk

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-06-01 16:55

> [...]
> Må jeg undvære tabellerne i toppen og aligne en række billeder
> til hinanden så de hænger rigtigt sammen eller hu? ANY1

IMO er frontpage et frygteligt program .. du gør bedre i at bruge et andet.
Men prøv i frontpage gruppen :

dk.edb.internet.webdesign.frontpage

Fra : Anders Dam

Dato : 22-06-01 07:28

Jeg tror du har ret og ikke bare for at være antimicro.
Forslag til andre 'visuelt orienterede' html progz?

Anders Dam
*^*

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-06-01 13:39

Den eneste "rigtige" konkurrent til Frontpage er Dreamweaver som er
dobbelt så dyr.

Obs. Hvis du synes Frontpage er svær at lære så har du noget at se
frem til.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-06-01 17:31

Sæt padding og spacing til nul.

Fra : Allan Jensen

Dato : 21-06-01 17:40

Hej
Sæt margen til værdien "0", både for side, tabel og celle ved at højreklikke
egnskab. m.m..
mvh
Allan
DigiSign