Zionisterne ødelægger BBC online meningsmå~
Fra : Jesper

Dato : 06-09-06 21:49

Zionisterne er særdeles velorganiserede når det gælder om at misbruge
online polls, talkback mm.

http://www.theregister.co.uk/2006/09/06/giyus_megaphone/

--
Jesper

Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.
- Christian Braad Thomsen

Fra : Joe

Dato : 06-09-06 22:28

> Zionisterne er særdeles velorganiserede når det gælder om at misbruge
> online polls, talkback mm.

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaabbbbbbbbbbbbbbbbbbbb...........z

Fra : -=* DANELAW *=-

Dato : 06-09-06 22:36

> Zionisterne er særdeles velorganiserede når det gælder om at misbruge
> online polls, talkback mm.

Sålænge de ikke laver terror i og mod vores land, Danmark, hvad
er så problemet?

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-09-06 12:41

"-=* DANELAW *=-" <jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> wrote
in message news:BtCdnUvxdYenomLZRVny1Q@giganews.com

> Sålænge de ikke laver terror i og mod vores land, Danmark, hvad
> er så problemet?

For irrationelle jødehadere er "zionisterne" altid et problem.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jan Nielsen

Dato : 07-09-06 00:03

> [...]
>
> --
> Jesper
>
> Der findes ingen smalle film, alle film er 35 mm brede.

Smalfilm er 8mm, i den grafiske industri er nogle 120 mm.

> - Christian Braad Thomsen

Er der er dybere mening med at tæppebombe med link til snart sagt alle sider
du selv finder interessante?
Jan Nielsen

Fra : Frank

Dato : 07-09-06 12:58

> Zionisterne er særdeles velorganiserede når det gælder om at misbruge
> online polls, talkback mm.
>
> http://www.theregister.co.uk/2006/09/06/giyus_megaphone/

Under muhammed-'krisen' havde JP også en onlineafstemning der blev
'misbrugt'. Det var dengang vist ikke zionister der var velorganiserede.

Byte.com havde på et tidspunkt en onlineafstemning hvor jeg kan huske at
OS/2 havde en overraskende stor andel af stemmerne.

Det er ikke noget nyt at mindre grupper forsøger at påvirke den slags åbne
afstemninger og jeg har endnu ikke set nogle undersøgelser der viser at
zionisterne er specielle i den sammenhæng.

Men det har du?

Mvh
Frank

--
"It is a certain fact that not all Muslims are terrorists, but it is equally
certain, and exceptionally painful, that almost all terrorists are