S: noder til diverse sange
Fra : NI

Dato : 06-09-06 19:05

Jeg skal sammen med mine søskende planlægge noget underholdning til min mors
kommende 60års fødselsdag, og i den forbindelse har vi fundet nogle sange
som vi skal bruge. Vi har dog det problem, at vi simpelthen ikke kan finde
noder til de udvalgte sange, så nu prøver vi herinde. Måske er der en venlig
musiksjæl som kan være behjælpelige. Vi har søgt på nettet men desværre uden
held. Musikeren skal have dem forinden, så vi er lidt på den. De forskellige
sange er

1) Little drop of dew of dew (early in the morning...)

2) How could anyone (Shaina Noll)

3) Non Je Ne Regret Rein (Edit Pief)

Vi krydser fingre.....

Mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-06 19:55

On Wed, 6 Sep 2006 20:04:37 +0200, "NI" <email@niiib.dk> wrote:

>1) Little drop of dew of dew (early in the morning...)

http://www.8notes.com/scores/7886.asp?ftype=gif

/Alex

Fra : Lars Frandsen

Dato : 06-09-06 20:13

<snip>

http://bibliotek.dk/vis.php?term1=lid=20087285%20og%20lok=870970&format=l&vis_ccl=Se+detaljer+for:+%C9dith+Piaf+-+livre+d%27or+%3A+for+1+stemme+og+klaver+med+becifring&origin=nada
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 06-09-06 22:18

> 2) How could anyone (Shaina Noll)
http://www.sheetmusicplus.com/pages.html?cart=33665516995179028&target=smp_detail.html%26sku%3DHL.8551869&s=pages-www.google.com/search&e=/sheetmusic/detail/HL.8551869.html&t=&k=&r=wwws-err5

Eller meget nemmere
Tag din liste og gå på nærmeste bibliotek. De har adgang til alt havd der er
udgivet af nodebøger herhjemme og kan hurtigt skaffe de bøger hjem de evt
ikke selv lige har.

/ Flying Hotdogs