Mandmand, hvad er mohammedanere dog for no~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-09-06 15:24

Ikke alene, at man ved deres 'røvop'-tilbedeposition må tænke, at...
Men det udelader jeg vel helst, for vi har jo alligevel ikke
ytringsfrihed. Det forstår jo i hvert fald enhver - rød/grøn inkl -
hvad jeg mener, også uden at afslutte sætningen.

For nogen dage siden vraltede vores (!) lokale imam *) foran mig,
undersætsig og FED- (ikke Bin) laden. Dvs, set fra hans synsvinkel var
det nok snarere spankuleren - stolt på hans ydelse at have lært
koranen udenad **), at have sneget sig ind til Tyskland, og at have
fået det hverv fra Allah, at tilføre ham, Allah, denne gudløse by.

*) Klædning: Hvid hue som en elektrokutionskandidat, men trådløs;
brun og bølgende dragt; brun og vid maxi-kvindeskørt (til kort over
anklerne); nøgne fødder i gadesko. Gad vide hvor integreret han er?

**) Er der nogen som ved, om denne beundringsværdige ydelse befrier
fra forpligtelsen til at lade omløbe rosenkrans-kæden? Det gjorde han
nemlig ikke.

Og han ville nå målet, Allahs mand i dette kvarter af Berlin, takket
være hans taqiya ***) og den autoktone befolknings dumhed - den af de
rød/grønne mullah-kollaboratører i regeringen, og den af de dem
lydige medløbere i fodfolket. Hans selvglade vralten tillod ingen
tvivl...

***) http://de.wikipedia.org/wiki/Taqiya eller
http://en.wikipedia.org/wiki/Taqiyya

--

Anglo-saxon limitations to free speech:

'... things like child pornography, false statements that result in
demonstrable harm (defamation), the exposure of national security
information, commercial fraud, and the proverbial shouting of "Fire!"
in a crowded theater' - nothing else.

http://www.weeklystandard.com/Content/Public/Articles/000/000/012/055sbhvq.asp

Fra : John

Dato : 06-09-06 15:38

"Michael Laudahn" <zhoerl8050@yahoo.com.ar> skrev i en meddelelse

*) Klædning: Hvid hue som en elektrokutionskandidat, men trådløs;
brun og bølgende dragt; brun og vid maxi-kvindeskørt (til kort
over
anklerne); nøgne fødder i gadesko.

http://www.bt.dk/statsministeren:year=2006:month=6:day=29

http://www.bt.dk/statsministeren:year=2006:month=7:day=21

Mvh John :)

Fra : Michael Laudahn

Dato : 06-09-06 15:48

John schrieb:

> http://www.bt.dk/statsministeren:year=2006:month=6:day=29
>
> http://www.bt.dk/statsministeren:year=2006:month=7:day=21

..)

PS: Det er vel ikke den John jeg kender til fra Ballerup-tiden?

Fra : John

Dato : 06-09-06 17:51

"Michael Laudahn" <zhoerl8050@yahoo.com.ar> skrev i en meddelelse

> PS: Det er vel ikke den John jeg kender til fra Ballerup-tiden?

Næh..:)

Mvh John