Nå da, Ekstra Bladet reporterer at hver 10~
Fra : Hagelquist

Dato : 01-09-06 20:59

Nå da, Ekstra Bladet reporterer at hver 10'ende faktisk
falder i søvn imens de har sex og at hovedparten af dem der
falder i søvn...er kvinderne!
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article221706.ece
Se så at få jeres nødvendige nattesøvn, især i kvinder.
Det må fandme være ydmygende over for partneren hvis en af
dem pludselig ligger og skrup snorker under akten.

--
Per Hansen.

Fra : Per O.

Dato : 01-09-06 22:04

"Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det må fandme være ydmygende over for partneren hvis en af
> dem pludselig ligger og skrup snorker under akten.

Du er mere end en time for sent med den nyhed
--
Per O.
www.tosseparkering.dk - Så kan de lære det!

Fra : ThomasB

Dato : 02-09-06 00:19

"Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> Du er mere end en time for sent med den nyhed

Samme Per Hansen måske?

Fra : Per Hansen

Dato : 02-09-06 10:27

ThomasB wrote this

> "Per O." <webmaster@tosseparkering.dk> skrev i en meddelelse

> Samme Per Hansen måske?

Næ, for ham Hagelquist har simpelthen bare copy og pasted mit oprindelige
indlæg til gruppen under et nyt emne.
Læg også mærke til at han bruger Cyber City, jeg bruger Giganews.
FY Hagelquist, sådan noget gør man ikke!

--
Per Hansen.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-06 01:33

"Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message
> [...]
> Det må fandme være ydmygende over for partneren hvis en af
> dem pludselig ligger og skrup snorker under akten.

Ingen kan sove med et lem rumsterende i underlivet - eller mens de
føder.

Men at mænd tænker på en flottere kvinde end partneren imens, er måske
regel snarere end undtagelse

og i min studietid købte jeg i "ATnenæum")!) boghandelen en bog med
billeder af fodsåler i samlejestilling og tankebobler og titel

SKAT, LOFTET TRÆNGER TIL AT HVIDTES. som ord eller tanke udgående fra
kvinden (under aktens kulmination for han-selvbedrageren? ).

"Den perfekte kvinde river dig i stykker, når hun elsker Nietzsche

"For lovers in the real and strong meaning of the term, the
satisfaction of sexual desire is inessential. It is merely a symbol.
Nietzsche

Man må være en svamp for at elskes af hjerter, der flyder over.
Nietzsche

"Man in his innermost soul is merely evil. Women, however, is mean.
Nietzsche

"Men elsker sine begær, ikke det begærede. Nietzsche

Fra : Trine P

Dato : 02-09-06 10:38

Bo Warming wrote:
> "Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message

> Ingen kan sove med et lem rumsterende i underlivet

Det har du ikke den fjerneste anelse om.

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Michael

Dato : 02-09-06 11:12

Trine P skrev:

>Det har du ikke den fjerneste anelse om.

Bo Warming er en meget klog mand. Han *ved alt*

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Ole

Dato : 02-09-06 12:20

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in news:sj4Kg.151781$p12.6440
@fe37.usenetserver.com:

..... retfe rerøh red ,negon re ekki levegilla red rån
,dehirfsgnirty evah ta ted replæjh davH