størrelsen
Fra : hvemsomhelst

Dato : 26-08-06 09:19

Fra skambenet og ud måler min pik 10 cm. det er jo ikke meget, men de damer
jeg har prøvet har været glade og tilfredse. ingen har bare antydet at det
var for lidt.
Hvordan måler man pikken? Hvad er mindste målet for en brugbar?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 26-08-06 10:26

Den Sat, 26 Aug 2006 06:18:31 -0200 sendte "hvemsomhelst"
<ikke@minrøv.com> følgende røgsignaler:

> [...]
>var for lidt.
>Hvordan måler man pikken? Hvad er mindste målet for en brugbar?

Spøgefugle plejer at sige "at så længe jeg ikke får våde fødder, når
jeg tisser, så er den lang nok..."

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : Ulvir

Dato : 26-08-06 13:18

"hvemsomhelst" <ikke@minrøv.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan måler man pikken? Hvad er mindste målet for en brugbar?

Jeg skal stå på lokumsbrættet når jeg tisser- ellers hænger den i vandet..

Fra : Tony

Dato : 26-08-06 14:20

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "hvemsomhelst" <ikke@minrøv.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skal stå på lokumsbrættet når jeg tisser- ellers hænger den i
> vandet..

Hvaffor e'n......tuden ?

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 26-08-06 15:23

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvaffor e'n......tuden ?

Nej lokumsbrættet!

Fra : Ulvir

Dato : 26-08-06 15:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nej lokumsbrættet!

Det er tale om min tunge..

Fra : Erling Nansen

Dato : 26-08-06 18:26

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er tale om min tunge..

To mand, - en jyde og en neger stod på Chr.10.s bro
og tissede ned i vandet.
Jyden, der var klar over, at nogle mennesker er mere
veludrustede end andre, forsøgte at hævde sig lidt
ved at sige:
Hvor er vandet da koldt i dag!
Negeren sukker lidt, og siger så:
Ja, - og hvor er det dybt !!

Erlinf

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-08-06 01:14

Hej

> Jeg skal stå på lokumsbrættet når jeg tisser- ellers hænger den i
> vandet..

Jeg er bare helt vild med disse underdrivelser.

Mvh. Brian

Fra : Basil

Dato : 26-08-06 22:02

hvemsomhelst skrev den 26-08-2006:
> [...]
> var for lidt.
> Hvordan måler man pikken? Hvad er mindste målet for en brugbar?

At måle pikken, ingen ide.
Ingen klager = intet problem, EOD.
Jeg er ikke specielt stort udrustet, men har oplevet kvinder der bare
var for snævre til at den kunne komme ind, eller også ramlede den mod
livmoderhalsen, og det er ikke specielt fedt!!!
Nyd det du har, hvis det gør godt.
Kai

Fra : Ulvir

Dato : 26-08-06 22:12

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse
> hvemsomhelst skrev den 26-08-2006:

> Jeg er ikke specielt stort udrustet, men har oplevet kvinder der bare
> var for snævre til at den kunne komme ind..

Hvis der er plads til at et barn kan komme ud, mon ikke der er plads til en
pik? Uanset størrelse?

Fra : ThomasB

Dato : 26-08-06 22:40

> Hvis der er plads til at et barn kan komme ud, mon ikke der er plads til
> en
> pik? Uanset størrelse?

Har du nogen ide om hvad der sker under 9 mdrs graviditet?

Fra : Ulvir

Dato : 27-08-06 07:34

> Har du nogen ide om hvad der sker under 9 mdrs graviditet?

En masse- både her og der. Under selve fødselen udvider livmoderhalsen sig
kraftigt, bl.a. Men med selve skeden sker der intet. Hvis du påstår andet
vil jeg meget gerne have en link ang. det samme.

Fra : ThomasB

Dato : 02-09-06 00:25

> [...]
> andet
> vil jeg meget gerne have en link ang. det samme.

Sener, muskulatur og bækkenled bliver løsere.

Fra : Brian Olesen

Dato : 27-08-06 01:16

> [...]
>
> "Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Hvis der er plads til at et barn kan komme ud, mon ikke der er plads til

Sikkert, hvis du altså lige kan få hende til at få veer først. *gg*

Brian

Fra : Trine P

Dato : 27-08-06 10:26

Ulvir wrote:

> Hvis der er plads til at et barn kan komme ud, mon ikke der er plads til en
> pik? Uanset størrelse?

Det er en ganske overordentligt forkert antagelse - du glemmer lige alle
de hormoner der blødgører ligamenter osv for at der er plads til at baby
kan passere.

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 27-08-06 10:32

Den Sun, 27 Aug 2006 11:25:31 +0200 sendte Trine P
<snoeffe@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Det er en ganske overordentligt forkert antagelse - du glemmer lige alle
>de hormoner der blødgører ligamenter osv for at der er plads til at baby
>kan passere.

Mandehørms mode on:
Årh, hvad fa'n, kan der komme 4 kg ind, kan der vel også komme 4 kg
ud?.
Mandehørms mode off.

--
Hr. Jensen

-The final countdown of this sad life has begun...-