snoperi - kvinder - & dårlig samvitighed
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 18:01

Nu bevæger jeg mig jo i det her Datting univers på 3-4 forskellige service
en i USA -

Nå jeg rendte så ind i den her Jxxxx fra Nordsjælland jeg mener hun er 22
nå med 2 børn og det er sådan set også godt nok - hun er/var helt wild med
mig og jeg synes også hun var meget sød - men så kom vi til det her med ham
hun havde fået barn nr 2 med - en narkoman på 42 år hun havde mødt på et
igangsætter kursus for folk på bistands hjælp.

og jeg overvældes af tanken hvordan kan man være så dum at få en unge med
sådan et fjols .....nå så er den tanke så gjort - så kommer den dårlige
samvittighed over at tænke på den måde - pigen havde alt i alt haft et hårdt
liv og fan stå i om man skulle gøre det mere surt ...så nu sider jeg og
overvejer om jeg skal forære hende en computer ?

men når jeg sider og gransker over sagen så kan jeg huske det allerede fra
jeg var barn / teenager at jeg følte en eller anden blanding i mellem afsky
og medlidenhed over for danske proletarerne - hvis man kan bruge den
betegnelse i et well færds samfund ?
men det står for mig som mennesker med ringe dannelse og mange lig i
skabet - måske er det reelt bare en følelse af magtesløshed ? hvor jeg føler
lede som en slags forsvars mekanisme ?'
'
Nå men hvor om alting er så sider jeg her med en rådden samvittighed.

ellers jeg har gang i en 5-6 stykker fra 22 til 44 år - jeg kan ikke rigtigt
holde styr på det mere ... men aktuelt er det en løve på 29 år sgu med kort
hård på 85 kg og 174 cm - men gæv er hun sgu - og kommer såmænd og bruger
weekenden ved mig :)

lidt mere problematisk så har jeg også en date med en vægt på 27 på søndag
men den ligger til herrens pris ikke fast ( så kan jeg også få dårlig
samvittighed over det )
--
Mv.
Bo M Mogensen

Fra : sdsf

Dato : 23-08-06 21:43

"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ham hun havde fået barn nr 2 med - en narkoman på 42 år hun havde mødt på
> et igangsætter kursus for folk på bistands hjælp.
Altså, hun har jo netop fået barn nr. 2 med en type som dig.

> og jeg overvældes af tanken hvordan kan man være så dum at få en unge med
> sådan et fjols
Du bør glædes ved tanken, for det fortæller dig at der er chancer,
-selv for en som dig.

> [...]
> i om man skulle gøre det mere surt ...så nu sider jeg og overvejer om jeg
Jeg synes du skal forære hende en computer, og halvdelen af din
invalidepension her til den 1. september.

> [...]
> jeg var barn / teenager at jeg følte en eller anden blanding i mellem
> afsky og medlidenhed over for danske proletarerne - hvis man kan bruge den
Man taler vel om en slags socioøkonomisk status i stedet.
I hvilken ende af skalaen befinder du dig?

> [...]
>
> lidt mere problematisk så har jeg også en date med en vægt på 27 på søndag
> men den ligger til herrens pris ikke fast ( så kan jeg også få dårlig

Jeg må konstaterer, at din utrættelighed, og det at du har så meget tid at
bruge
på netdating, åbenbart føre til nogle dates på trods af din socioøkonomiske
status.