Den perfekter partner
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 02:30

I forlængelse af debatten om mand med stort M - tænkte jeg det kunne være
interessant at se hvad for kvaliteter de sætter på den perfekte partner

mit bud er selvf en kvinde :
Nr 1 er selvfølig Holly Marie Combs men hun er ikke lige ledig
men ellers så skal hun være :

Fysisk :
Hård : langt
højde: mellem 140 og 172 cm.
vægt mellem :45 & 70 kg
bryst : B skål og op efter
Alder : mellem 24 og 39 år
Barberet glat omkring skede åbning.
-------
i hjernen :
Et forsvarligt højt lix tal
kendskab til : Camus - Kirkegård - Sartre - C G Jung
Hormonelt : i kontrol
Rationel men dog stadigt følsom ( gerne som en krebs løve eller stenbuk )
indsigt i Teologi - historie & jødisk mystik
I stand til at underholde sig selv
Føde dygtig.
seksuel erfaring : ikke mere ind 15 tidligere mænd i sit liv med samleje
tarmgasser : under fuld kontrol
Toilet besøg : i største diskretion :)

jamen hvad kan man mere ønske sig ??

www.hollymariecombs.dk

Fra : Lasse Jensen

Dato : 23-08-06 06:57

Bo M Mogensen wrote:

> jamen hvad kan man mere ønske sig ??

Hun skal vide hvem Troels Kløvedal er. Det startede som en joke, mellem mig
og en af mine venner, men nu er det den målestok scoringer bliver målt
efter.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-06 09:12

Lasse Jensen wrote:

> Hun skal vide hvem Troels Kløvedal er. Det startede som en joke,
> mellem mig og en af mine venner, men nu er det den målestok scoringer
> bliver målt efter.

Jeg vil hellere udtrykke det negativt: En kvinde, der bruger mere tid på sit
udseende end på at læse dagens avis, er uinteressant for mig.

Per V.

--
Det er med diskussioner som med jerbaner: Det sjove sker ude ad
sidesporene.

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-06 16:03

In article <44ec0dd9$0$837$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
perve@post.tele.dk says...

> Jeg vil hellere udtrykke det negativt: En kvinde, der bruger mere tid på sit
> udseende end på at læse dagens avis, er uinteressant for mig.

Så slipper du for at holde to aviser! ;)

Fra : Lars (ArthurDent)

Dato : 25-08-06 20:54

On Wed, 23 Aug 2006 10:12:07 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Jeg vil hellere udtrykke det negativt: En kvinde, der bruger mere tid på sit
>udseende end på at læse dagens avis, er uinteressant for mig.

Så du vil hellere udtrykke hvad du IKKE vil have?

Når du skal til supermarkedet, skriver du så også en liste over alle
de ting du ikke skal købe?
/Lars
--
www.tomtompoi.dk. Gratis POI til alle
www.progressio.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 14:03

On Wed, 23 Aug 2006 07:56:47 +0200, Lasse Jensen <fafler@gmail.com>
wrote:

>Hun skal vide hvem Troels Kløvedal er....

jeg har faktisk Pullet en af de pigeder har sejlet med ham og nu
kommer det bedste Trols prøvede uden succes hvorfor hun angivligt ikke
fylder så meget i hans bog fra dette togt :)

men med er hun da ...

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Trine P

Dato : 23-08-06 08:57

Bo M Mogensen wrote:

KLIP

Du har nogle interessante definitioner på hvordan din perfekte partner
skal være ;) Men det kan hænde du mener det samme om mine kriterier ...

Fysisk skal han være højere end mig - men ikke for høj - altså mellem
170 og 190.
Han skal være harmonisk at se på - hverken for tynd eller for tyk selv
om lidt ekstra på sidebenene ikke er et problem.
Han må meget gerne holde sig i god form - uanset om det så er fodbold,
cykling, karate eller noget andet han gør for formen.
Han skal have pæne tænder
Være ikke-ryger (Ellers begynder jeg nemlig desværre bare igen :( )
Han bør have lidt stil og i øvrigt være ren, pæn og vellugtende.
Han skal være glad for børn og dyr.
Han skal være god til at lytte.
Han skal kunne give af sig selv.
Han skal have meninger og holdninger.
Han skal ha hobbies.

Som du nok kan se så er vi ikke helt på bølgelængde med hvad en partner
skal indeholde ;)

--
Trine P

It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Fra : Per Hansen

Dato : 23-08-06 12:44

Trine P wrote this

> [...]
> Han skal have meninger og holdninger.
> Han skal ha hobbies.
>
> Som du nok kan se så er vi ikke helt på bølgelængde med hvad en partner

Planer om at være single resten af livet ?
Undskyld jeg er lidt hård, men mange af jer kvinder har en ret livlig
fantasi på hvordan at fyren i livet skal være, se ud osv.
Det eneste problem er blot at den fantasi fyr i har slet ikke har sin
eksistens i den virkelige verden og derfor render i også rundt og er
konstante singler. Finder i så endelig en der tilsyneladende er på den
måde at i forestiller jer ham i jeres fantasi, så vil der alligevel altid
være et par ting at han altså ikke kan opfylde i jeres fantasi af en
drømme fyr. Ridder Lykke, lad os bare kalde ham det, eksisterer ikke
i den virkelige verden, kun i en Hollywood produceret film.
Har du nogensinde hørt om blot at falde pladask for en fyr, hvor at
alt er ligemeget bare fordi at han er skide dejlig og at man bare
ikke kan lade være med at elske ham pga det ?

--
Per Hansen.

Fra : Leif Neland

Dato : 23-08-06 13:06

Per Hansen wrote:
> Trine P wrote this

KLIP

> Planer om at være single resten af livet ?
> Undskyld jeg er lidt hård, men mange af jer kvinder har en ret livlig
> fantasi på hvordan at fyren i livet skal være, se ud osv.

Der er vel ikke noget galt i at have en mening om det perfekte.
Så længe det ikke er et ultimativt krav om at alt skal opfyldes.

Leif

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 13:40

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det eneste problem er blot at den fantasi fyr i har slet ikke har sin
> eksistens i den virkelige verden [snip]

TrineP's liste er vi da flere mænd i gruppen, der snildt kan opfylde

Fra : Trine P

Dato : 23-08-06 13:54

ThomasB wrote:
> "Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> TrineP's liste er vi da flere mænd i gruppen, der snildt kan opfylde

Tænk engang - jeg synes altså heller ikke den er så restriktiv - fx. har
Bo nogle væsentligt mere specifikke krav i hans liste (Selv om jeg ved
anden lejlighed har oplevet at ham notere at det sjældent går sådan at
han finder kvinder der opfylder det hele - fx. det med Camus ;) )

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 18:30

On Wed, 23 Aug 2006 14:54:21 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

>Tænk engang - jeg synes altså heller ikke den er så restriktiv - fx. har
>Bo nogle væsentligt mere specifikke krav i hans liste

altså nu er min liste for det optimale ....

>(Selv om jeg ved
>anden lejlighed har oplevet at ham notere at det sjældent går sådan at
>han finder kvinder der opfylder det hele - fx. det med Camus ;) )

jamen du milde jeg skriver jo sammen med en del på div datting service
søde mennesker ... men du milde ..det er ikke ..bred almen viden der
styre showet ....som en af mine venner sagde man må slet og ret
konstatere den her film er befolket med idioter ... men de kan jo også
være meget søde ...

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 19:37

"Trine P" <snoeffe@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> anden lejlighed har oplevet at ham notere at det sjældent går sådan at han
> finder kvinder der opfylder det hele - fx. det med Camus ;) )

Generelt er der ingen der kan opfylde Bo's krav, ellers havde han vel
forlængst haft en kæreste i stedet for at gå på luderbar i tide og utide.

Fra : Mette

Dato : 23-08-06 16:40

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> TrineP's liste er vi da flere mænd i gruppen, der snildt kan opfylde

Klart! Hvad flæber han for? Jeg skal da giftes med en mand der er alt det -
og mere - til sommer. Så han findes da. Men jeg kan da godt se Pers problem,
hvis det virker helt ude i hampen at man skal have holdninger, hobbies og i
øvrigt være velsoigneret...

Fra : Trine P

Dato : 23-08-06 13:53

Per Hansen wrote:
> [...]
> alt er ligemeget bare fordi at han er skide dejlig og at man bare
> ikke kan lade være med at elske ham pga det ?

Ja, ham er jeg sammen med nu - og ved du hvad - han opfylder faktisk
alle mine ovenstående ønsker til en mand ;)

Det lidt sjove er jo egentlig at ovenstående er meget generelt ....

Fra : nana sørensen

Dato : 23-08-06 16:39

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> alt er ligemeget bare fordi at han er skide dejlig og at man bare
> ikke kan lade være med at elske ham pga det ?

Jeg syntes faktisk ikke at hendes krav er totalt urimelige. Selvfølgelig er
der måske småting der ikke passer HELT perfekt, men som kan fraviges.
Jeg lavede faktisk sådan en liste for nogle år siden, og gæt hvad... Jeg har
ham nu. Han ER faktisk den slags mand jeg ønskede mig.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 19:42

On Wed, 23 Aug 2006 17:39:07 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Han ER faktisk den slags mand jeg ønskede mig.

nej nej det er mig :) !! du ved det bare ikke ...

Fra : Tony

Dato : 23-08-06 22:05

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> skrev i en meddelelse

> nej nej det er mig :) !! du ved det bare ikke ...

Og du ved bare ikke at Nana fiser under dynen, og hun samtidig tænder heldt
vilt på, at slå en ordentlig ski' når hun får slikket fisse,.....har jeg
hørt ude i byen.: o D

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 00:20

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> [...]
>
> Og du ved bare ikke at Nana fiser under dynen, og hun samtidig tænder
> heldt vilt på, at slå en ordentlig ski' når hun får slikket fisse,.....har

Du har hørt rigtigt. Men det bedste er når jeg får lov til at møre dig med
en frossen lammekølle imens. Det går lige i trusserne.

Fra : Tony

Dato : 24-08-06 00:43

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Du har hørt rigtigt. Men det bedste er når jeg får lov til at møre dig med
> en frossen lammekølle imens. Det går lige i trusserne.

Hehe Nanatøs, jeg elsker lammekølle, men ikke højlydt fisen når jeg slikker
fisse.

Tony

Fra : Trine P

Dato : 24-08-06 07:57

Tony wrote:

> Hehe Nanatøs, jeg elsker lammekølle, men ikke højlydt fisen når jeg slikker
> fisse.

Er det dybest set ikke værre hvis de lugter - end at de larmer?

Fra : Tony

Dato : 24-08-06 23:21

> Er det dybest set ikke værre hvis de lugter - end at de larmer?

Overhovedet ikke......lugten vænner man sig hurtig til,.......det er den
konstante øredøvende larm, som helt ødelægger konsentrationen.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 12:51

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe Nanatøs, jeg elsker lammekølle, men ikke højlydt fisen når jeg
> slikker fisse.
>
> Tony

Du elsker det, hvis jeg siger at du skal.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 24-08-06 12:54

Den Thu, 24 Aug 2006 13:51:08 +0200 sendte "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> følgende røgsignaler:

>Du elsker det, hvis jeg siger at du skal.

Han griner sikkert 3 gange, når det sker:
1. gang, når vibrationerne kilder ham under næsen.
2. gang, når han tænker på lyden.
3. gang, når lugten rammer hans næsebor.

--
-"Jeg hedder Arne, og hvad hedder du så?"
-"Jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' kusser."

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 17:59

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> -"Ja, altså nu behøver det jo ikke at rime..."
> -"Ok, jeg hedder Stewart, og jeg kan godt li' fisser..."

Netop. Og han trompeterer også som en elefant hver dag, når han svinger med
pikken i badet. Og han efterlader nok også røvhår på sæben i badet.

Fra : Tony

Dato : 24-08-06 23:20

> Du elsker det, hvis jeg siger at du skal.

Jamen, ka' du så ikke bare prøve at ''liste'' dem ud.......du ved sådan
''puuuuuuuffffff '' .....det larmer ikke så meget, så man får ondt i ørerne.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 00:44

> [...]
>

> Jamen, ka' du så ikke bare prøve at ''liste'' dem ud.......du ved sådan
> ''puuuuuuuffffff '' .....det larmer ikke så meget, så man får ondt i

Nej. Mit mål er at ødelægge din hørelse med fisseprutter med lyd som et
overlydsfly.

Fra : Tony

Dato : 25-08-06 00:55

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Nej. Mit mål er at ødelægge din hørelse med fisseprutter med lyd som et
> overlydsfly.

Ja, så er du sgu også selv skyld i, at jeg bider dig hårdt i stænklapperne.

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:11

> "nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så er du sgu også selv skyld i, at jeg bider dig hårdt i
> stænklapperne.
>
> Tony

Det gør du bare. Du ved du får din straf senere.

Fra : ThomasB

Dato : 25-08-06 19:16

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så er du sgu også selv skyld i, at jeg bider dig hårdt i
> stænklapperne.

Lyder som et bizart forhold du og nana har!

Fra : Tony

Dato : 26-08-06 14:25

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som et bizart forhold du og nana har!

Hehe, kunne ikke lade være, da jeg læste Bo MM's forhold til tarmluft. : o D

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 26-08-06 15:51

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder som et bizart forhold du og nana har!

Det endnu mere bizarre er, at vi aldrig har mødt hinanden.

Fra : Tony

Dato : 26-08-06 16:15

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Det endnu mere bizarre er, at vi aldrig har mødt hinanden.

Måske i drømme....hvem ved !

Tony

Fra : PerX ...

Dato : 27-08-06 01:02

In article <44f05fb6$0$14038$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nanatorsk@phobia.dk says...

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Det endnu mere bizarre er, at vi aldrig har mødt hinanden.

Lyder som sikker sex ;)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Thu, 24 Aug 2006 13:51:08 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Du elsker det, hvis jeg siger at du skal.

yepper baby sådan er det bare selv jeg kan leve med det ..jeg går blot
her i mit mismods vinter og venter på at du skal se lyset ...og komme
hjem til FAR

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:12

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

> [...]
>
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

"Far"? LOL Nej nej, min gode Bo....

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 12:37

jow jow Nana du skal bare se lyset ;)

--
http://www.voipdiscount.com/en/index.html (husk lande kode f.eks +45 til dk)

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 15:35

"Bo M Mogensen" <chokmah999@hotmail.com> wrote in message

> jow jow Nana du skal bare se lyset ;)
>
> --
> MvH Bo M Mogensen

He... Jeg har jo allerede en mate. Og han deler ikke så gerne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 16:39

On Fri, 25 Aug 2006 16:35:17 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>He... Jeg har jo allerede en mate. Og han deler ikke så gerne. ....

Nahh men nu er jeg jo fra Jylland så kald det bare et
forhandlingsoplæg ......

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Thu, 24 Aug 2006 01:20:18 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Du har hørt rigtigt.

DET HAR HAN IKKE !!!!!!!!!!

>Men det bedste er når jeg får lov til at møre dig med
>en frossen lammekølle imens.

ja han ku trænge til det .......

> Det går lige i trusserne.

Det enste der går i trusserne på dig ( som du vist ikke bruger ) er
hvis der skal være fornuft i tingen slet og ret mig ;)

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:14

> DET HAR HAN IKKE !!!!!!!!!!

Han er udenfor pædagogisk rækkevidde. Jeg tror han får et federe liv af at
læse platte kommentarer her, og jeg hjælper gerne en taber med at forbedre
sit liv. LOL

> ja han ku trænge til det .......

Jeps.... Det ville i hvertfald gøre mig rart tilpas at gøre det.

> Det enste der går i trusserne på dig ( som du vist ikke bruger ) er
> hvis der skal være fornuft i tingen slet og ret mig ;)

Hahaha.... Jeg går da med trusser når det er koldt. Jeg får nemt
underlivsbetændelse, og det er sgu ikke så sexet. Men jah, tøj er ret
overvurderet. Især derhjemme.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 12:41

On Fri, 25 Aug 2006 13:13:32 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Han er udenfor pædagogisk rækkevidde. Jeg tror han får et federe liv af at
>læse platte kommentarer her, og jeg hjælper gerne en taber med at forbedre
>sit liv. LOL

jeg er bange for du har fat i en mand med stort M - hvor sarkasme ikke
rækker eller slår igenem

>Jeps.... Det ville i hvertfald gøre mig rart tilpas at gøre det.

Hmm Nana sider du og skriver at du er villig til at lade en gufle i
mellem dine yberlige ben bare du for lov at slå en i hovedet med en
lamme kølle u så fald er jeg på vej ud for at købe en styr hjælæm

>Hahaha.... Jeg går da med trusser når det er koldt.

Nåååååeee jamen det er løst du flytter med mig til Thailland når det
er koldt i DK der er ALDRIG KOLDT ...

> Jeg får nemt
>underlivsbetændelse,

urhf ...

> og det er sgu ikke så sexet. Men jah, tøj er ret
>overvurderet. Især derhjemme.

hæ hæ jeg venter stadigt på du ibvitere mig forbi ;)

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 15:38

> jeg er bange for du har fat i en mand med stort M - hvor sarkasme ikke
> rækker eller slår igenem

Haha.... Mand med stort M. Hm. Er de virkelig sådan? Jeg er så heldig at
have en rigtig mand herhjemme, men han er ikke spor tony-agtig. (Så havde
han heller ikke holdt ret længe.)

> Hmm Nana sider du og skriver at du er villig til at lade en gufle i
> mellem dine yberlige ben bare du for lov at slå en i hovedet med en
> lamme kølle u så fald er jeg på vej ud for at købe en styr hjælæm

Naarj, nok mest en joke. Det ville ikke tænde, men jeg ville have det fedt
med at lammebanke tony alligevel. Ikke alt rart er sex.

> Nåååååeee jamen det er løst du flytter med mig til Thailland når det
> er koldt i DK der er ALDRIG KOLDT ...

Må jeg tage min kæreste med, og køber du en elefant til mig? Så kan vi tale
om det.

> urhf ...

> hæ hæ jeg venter stadigt på du ibvitere mig forbi ;)

LOL Not in this life, tror jeg.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 25-08-06 15:53

Den Fri, 25 Aug 2006 16:37:36 +0200 sendte "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> følgende røgsignaler:

>Må jeg tage min kæreste med, og køber du en elefant til mig? Så kan vi tale
>om det.

Thailand? Var han ikke på vej til Afrika efter noget "sort arbejde"?

Der er vist mere hånd end ånd...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 16:45

On Fri, 25 Aug 2006 16:37:36 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

Ohhhhhhhhhh Nana jeg har en date der kommer ind af døren for første
gang om mindre ind en time jeg har været væk i 3 uger og Elenor har
fløjet frit og har mildest talt fået grisset så jeg skulle jo farre
rundt og støvsuge og vaske gulv nu men ja ja ...
( farligt rod har gang i 2 på en gang ;/ )
men der er selvføligt ingen af dem der er som dig ;)

>Haha.... Mand med stort M. Hm. Er de virkelig sådan? Jeg er så heldig at
>have en rigtig mand herhjemme,

Nah skrev du ikke han var 176 cm ?

>men han er ikke spor tony-agtig. (Så havde
>han heller ikke holdt ret længe.)

Nahh der er mange slags mænd Tony er en af dem - for nogen gør han
lykke for andre er han sikkert en katastroffe ...

>Naarj, nok mest en joke.

Hmm og her sider jeg med en sprit ny styrt hjelm

> Det ville ikke tænde, men jeg ville have det fedt
>med at lammebanke tony alligevel. Ikke alt rart er sex.

Hmm nahh men hvis det udløste sex lamme kølle eller ej så har han nu
fat i den lange ende :)
hold kæft jeg ku godt tænke mig at pule dig - men det ved du jo ..

>Må jeg tage min kæreste med, og køber du en elefant til mig? Så kan vi tale
>om det.

ja til det hele - sådan bliver det ...

>LOL Not in this life, tror jeg.

Nåååe vi kan well mødes på neutral grund du kan jo tage kærsten med

Fra : nana sørensen

Dato : 26-08-06 15:53

> [...]
> rundt og støvsuge og vaske gulv nu men ja ja ...
> ( farligt rod har gang i 2 på en gang ;/ )
> men der er selvføligt ingen af dem der er som dig ;)

LOL jeg går ikke ud fra at fugleklatter er turn-on, så jeg håber at du nåede
det.

> Nah skrev du ikke han var 176 cm ?

Ca. Har rigtig mand noget med højden at gøre? Nope...

> Nahh der er mange slags mænd Tony er en af dem - for nogen gør han
> lykke for andre er han sikkert en katastroffe ...

Jeg kan slet ikke forestille mig en type kvinde der ville elske tony, hvis
han er sådan i virkeligheden.

> Hmm og her sider jeg med en sprit ny styrt hjelm

Hvor ærgerligt. Køb en motorcykel. Det er ret score-agtigt.

> Hmm nahh men hvis det udløste sex lamme kølle eller ej så har han nu
> fat i den lange ende :)
> hold kæft jeg ku godt tænke mig at pule dig - men det ved du jo ..

LOL men det her er nettet. Jeg kunne være endnu klammere end Frk. bleget
bomulstrusse og bæ i spand, som du jo har fortalt om.

> ja til det hele - sådan bliver det ...

LOL jeg har altid ønsket mig en elefant. Du er klar over at vores forhold
bliver platonisk og begrænset til elefantkøb og rødvinschat?

> Nåååe vi kan well mødes på neutral grund du kan jo tage kærsten med

Ha.... Det ville han nok ikke sætte pris på.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Wed, 23 Aug 2006 23:05:19 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

> [...]
>vilt på, at slå en ordentlig ski' når hun får slikket fisse,.....har jeg

Det er ondsindet Løgn Nanna er helt luft tæt lugter altid af violer og
ser gudomelig ud - at påstå det modsatte høre under injurare
lovgivningen !

Fra : Tony

Dato : 25-08-06 01:04

> Det er ondsindet Løgn Nanna er helt luft tæt lugter altid af violer og
> ser gudomelig ud - at påstå det modsatte høre under injurare
> lovgivningen !

Hun indrømmer det sgu selv Bo.
Så hvis du forbinder det med ''violduft'' så trænger du vist til at på
''snydt hornet'' : o D

Tony

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 02:02

On Fri, 25 Aug 2006 02:04:04 +0200, "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk>
wrote:

>Hun indrømmer det sgu selv Bo.

nej nej ........hun laver bare pis med dig !

>Så hvis du forbinder det med ''violduft'' så trænger du vist til at på
>''snydt hornet'' : o D

jamen det er fodi jeg VED bare ting - og en af dem er at Nana er alt
overvejnde perfefkt ...

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:18

> nej nej ........hun laver bare pis med dig !

Jeps. Men det fatter Tony ikke. Bare lad ham more sig.

> jamen det er fodi jeg VED bare ting - og en af dem er at Nana er alt
> overvejnde perfefkt ...

Perfket? Naarhaaaj..... På ingen måde. Jeg har da virkelig nogle øgle-agtige
dage, hvor jeg bare ligner lort og har det endnu værre. Desuden er jeg
ædende ondt morgensur. Men jeg gør stadig noget ud af mig selv og sørger
for at være så lækker som jeg kan være uden at gå amok med det. Makeup, søde
dufte og ordentligt tøj kan fikse ret meget, selvom man ikke er perfekt.

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:16

> [...]
>
> Hun indrømmer det sgu selv Bo.
> Så hvis du forbinder det med ''violduft'' så trænger du vist til at på

Det suger jeg da ud for ham. Bo er nemlig så sød at han har fortjent at få
suget hornet.

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:16

> [...]
>
> Det er ondsindet Løgn Nanna er helt luft tæt lugter altid af violer og
> ser gudomelig ud - at påstå det modsatte høre under injurare

Jeg så faktisk noget om prutter i tv forleden. Alle folk burde efter
statistikken prutte 15 gange i døgnet. Altså.... Jeg siger ikke at jeg
aldrig prutter, men sgu da ikke 15 gange i døgnet. Spurgte endda min kæreste
om jeg så pruttede hele natten, hvilket jeg ikke engang gør. Ha... Men de
lugter ikke af violer. Jeg selv dufter af mango-bodylotion det meste af
tiden. Har fandme lyst til at æde den creme. Den dufter bare SÅ godt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 12:44

On Fri, 25 Aug 2006 13:15:53 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Jeg så faktisk noget om prutter i tv forleden. Alle folk burde efter
>statistikken prutte 15 gange i døgnet. Altså.... Jeg siger ikke at jeg
>aldrig prutter,

sychhh ikke det lille ord Nana ..

> men sgu da ikke 15 gange i døgnet. Spurgte endda min kæreste
>om jeg så pruttede hele natten, hvilket jeg ikke engang gør.

du gør det aldrig - jeg kan ikke tro det ...

> Ha... Men de
>lugter ikke af violer.

jamen det sker ikke så de lugter slet ikke sådan er det bare ..

> Jeg selv dufter af mango-bodylotion det meste af
>tiden. Har fandme lyst til at æde den creme. Den dufter bare SÅ godt.

Nana du kan ikke dufte dårligt sådan er det bare

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 15:39

> sychhh ikke det lille ord Nana ..

Haha.... Piger han kun røvhul når det skal kneppes?

> du gør det aldrig - jeg kan ikke tro det ...

Det gør jeg altså. Men ikke højt, hvis jeg kan undgå det. Så tæt gider jeg
ikke at være på nogen.

> jamen det sker ikke så de lugter slet ikke sådan er det bare ..

LOOOL

> Nana du kan ikke dufte dårligt sådan er det bare

Det gør jeg heller ikke, hvis jeg kan undgå det. men det kan man ikke altid.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 16:47

On Fri, 25 Aug 2006 16:38:48 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>Haha.... Piger han kun røvhul når det skal kneppes?

yep ...

>Det gør jeg altså.

nej det sker ikke !!!

>Men ikke højt, hvis jeg kan undgå det. Så tæt gider jeg
>ikke at være på nogen.

Ah hmm ... ja det skal jeg lige side og mentalt fordøje det er mere
ind jeg lige kan rumme på en gang.

>LOOOL

;)

>Det gør jeg heller ikke, hvis jeg kan undgå det. men det kan man ikke altid.

jo jo du kan ...

Fra : nana sørensen

Dato : 26-08-06 15:55

> yep ...

Arj, man... Det er altså ikke bermuda-trekanten vi taler om her.

> nej det sker ikke !!!

> Ah hmm ... ja det skal jeg lige side og mentalt fordøje det er mere
> ind jeg lige kan rumme på en gang.

Christ, Bo... Efter hende den vamle burde du være rustet til mere.

> ;)

> jo jo du kan ...

Du er virkelig skæg, du er... Men okay, bare bliv i fantasien.

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 00:20

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppe.nz> wrote in message

> nej nej det er mig :) !! du ved det bare ikke ...
>
> --
> MvH Bo M Mogensen

OMFG.... LOL Aargh, Bo... Jeg ved jo ikke hvem Jung er. LOL

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-08-06 13:48

On Thu, 24 Aug 2006 01:19:37 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

>OMFG.... LOL Aargh, Bo... Jeg ved jo ikke hvem Jung er. LOL

Nahh men lige med dig & Holly og ikke andre jeg lige kan komme på er
der slet og ret plads til at sige - det er ikke så vigtigt ... du
kommer bare Nana ...

nu er min opstilling for den perfekte partner jo også et udtrygt for
det optimale og ikke det normale ....

jeg har fundet en der er stand inn for dig på 29 sommer med en F skål
sgu - hun er et eje godt menneske men hun ved sgu godt nok heller ikke
hvem Jung er .......

jeg har så muligtvis fundet en til - der med nogenlunde sikkerhed gør
og hun ser til overflod skide godt ud ... men i guder hun er tung og
danse med sjældent har jeg da mødt en der tager sig selv SÅ alvorligt
+ alt det sædvanelige pladder om bløde værdier sf og ....ja ...men ja.

nu for vi at se ...

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:20

> Nahh men lige med dig & Holly og ikke andre jeg lige kan komme på er
> der slet og ret plads til at sige - det er ikke så vigtigt ... du
> kommer bare Nana ...

He... Jeg ved faktisk godt hvem Jung er. Tog psykologi som valgfag i et par
år. LOL

> nu er min opstilling for den perfekte partner jo også et udtrygt for
> det optimale og ikke det normale ....

Netop. Til gengæld er jeg også mest til det abnormale.

> jeg har fundet en der er stand inn for dig på 29 sommer med en F skål
> sgu - hun er et eje godt menneske men hun ved sgu godt nok heller ikke
> hvem Jung er .......

Hahha.... Wow, F-skål. Er de gode? Jeg er dybt fascineret af store jader.
Kan blive helt hypnotiseret af sådan et par duvende yndigheder.

> [...]
> danse med sjældent har jeg da mødt en der tager sig selv SÅ alvorligt
> + alt det sædvanelige pladder om bløde værdier sf og ....ja ...men ja.

Lyder anstrengende at tage sig selv så alvorligt. Alvor er fint, men kun
hvis det er blandet med gak. Håber du kan få hende til at gakke lidt ud.

Fra : preben nielsen

Dato : 24-08-06 05:27

> [...]

> livlig
> fantasi på hvordan at fyren i livet skal være, se ud osv.

Hvad er det lige, som er urealistisk i TrineP's beskrivelse ?

Desuden er dette "idealet" ! .. ikke nødvendigvis det, som hun
ender op med.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Thu, 24 Aug 2006 06:26:50 +0200, "preben nielsen"
<prel@post.tele.dk> wrote:

>Desuden er dette "idealet" ! .. ikke nødvendigvis det, som hun
>ender op med.

jamen det er en væsentlig pointe - man kan godt have nogen idealer men
det er ikke ensbetydene med at man kommer til at leve kummerligt hvis
det ikke bliver sådan - jeg står pt i mellem 2 kvinder hvor den ene er
skide sød overvægtig korthårdet og hun ved sgu godt nok ikke noget om
...ja hun ved ikke en gang hvem Lou reed er !

også har jeg en der ser skide godt ud - og som ved det hele men
selvhøjtidlig som fanden .....

så ....ja hvad gør man ?

Fra : nana sørensen

Dato : 25-08-06 12:21

> [...]
> ..ja hun ved ikke en gang hvem Lou reed er !
>
> også har jeg en der ser skide godt ud - og som ved det hele men

Kloner dem, blandet med Holly Marie Combs?

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-08-06 13:14

Ganske interessant emne:
Hvis jeg stod for at skulle skifte partner, så har jeg langt flere krav til
hende end jeg ville have haft for 10 år siden.

Hun skal
Fysisk:
Være buttet til overvægtig helst pæreform.
Ikke have alt for kæmpe store bryster g, h og den slags slaskværk. *gg*

Mentalt:
Være et seksuelt væsen med appetite på livet.
Have god gerne lidt sort humor
Have enstinkterne i orden. Jeg gider ikke kvinder uden evnen til at drage
omsorg for andre, eller med forkvaklet virkelighedsopfattelse.
Hun må gerne gøre noget ud af sit udseende. Hun skal være menneske og ikke
kun mental sparingspartner.
Jeg skal nok tænke det der skal tænkes. lol
Hun skal kunne li' sig selv så meget, at hun ikke hele tiden har brug for at
skulle dukke andre
Ja hun må såmænd også gerne være fødedygtig, som Bo kalder det.
Alder tja 18 til 42 tror jeg. Det betyder mindre, hvis gnisten er der.

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 14:25

On Wed, 23 Aug 2006 09:57:20 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

HI Trine Nå du mener godt nok ikke vi er på bølge længede :)
jeg vil da lige tage testen :)

> [...]
>skal være ;) Men det kan hænde du mener det samme om mine kriterier ...
>
>Fysisk skal han være højere end mig - men ikke for høj - altså mellem

done er 190

>Han skal være harmonisk at se på - hverken for tynd eller for tyk selv
>om lidt ekstra på sidebenene ikke er et problem.

jeg ved ikke om jeg lige er harmonisk at se på men jeg er ikke for tyk
eller tynd 90 kg på 190 cm

>Han må meget gerne holde sig i god form - uanset om det så er fodbold,
>cykling, karate eller noget andet han gør for formen.

ja ok det er jeg doven - men gi mig en måned i et motion center så er
jeg faktisk såre muskuløs - har muskelerne de er bare ikke holdt ved
lige

>Han skal have pæne tænder

Det har jeg fanme jeg kan sende dig en jpg :)

>Være ikke-ryger (Ellers begynder jeg nemlig desværre bare igen :( )

ja det er så her det går helt galt.

>Han bør have lidt stil og i øvrigt være ren, pæn og vellugtende.

ja jeg lugter ikke dårligt - men stil det kræver nok en udybning ..
men jeg tviler :)

>Han skal være glad for børn og dyr.

done .....

>Han skal være god til at lytte.

done

>Han skal kunne give af sig selv.

done

>Han skal have meninger og holdninger.

done

>Han skal ha hobbies.

Æhhmm tæller edb - litteratur - jeg har pt en Hoppi der lyder på at
jeg gerne vil finde ud af hvordan den indueuropæiske folkevandring
indvirkede på den europæiske ur befolkning er det en hoppi ?

>Som du nok kan se så er vi ikke helt på bølgelængde med hvad en partner
>skal indeholde ;)

Nahh altså der hvor jeg tror den går helt galt det er den med tobaks
rygning ...det er FEDT at ryge og drikke kaffe !

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-06 16:04

In article <44ec0a61$0$75034$14726298@news.sunsite.dk>,
snoeffe@hotmail.com says...
> Han skal ha hobbies.

Hvorfor skal han have hobbies? Så du kan få ham ud af huset? :)

Fra : nana sørensen

Dato : 23-08-06 16:41

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> In article <44ec0a61$0$75034$14726298@news.sunsite.dk>,
> snoeffe@hotmail.com says...
>>

> Hvorfor skal han have hobbies? Så du kan få ham ud af huset? :)

Vel så han kan underholde sig selv og har noget der gør ham tilfreds
mentalt?

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-06 22:41

In article <44ec7701$0$13998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nanatorsk@phobia.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message

> Vel så han kan underholde sig selv og har noget der gør ham tilfreds
> mentalt?

Fordi hun ikke magter at tilfredsstille ham mentalt - ok.

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 00:21

> In article <44ec7701$0$13998$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> nanatorsk@phobia.dk says...

> Fordi hun ikke magter at tilfredsstille ham mentalt - ok.

Hvis man(den) ikke kan hvile i sig selv, med sig selv og underholde sig
selv, så erhan som regel ikke ret godt kærestemateriale.

Fra : preben nielsen

Dato : 24-08-06 05:34

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Fordi hun ikke magter at tilfredsstille ham mentalt - ok.

Fordi der ikke er noget mere belastende end en partner, som ikke
kan beskæftige sig selv i ledige stunder, men derimod skal
"aktiveres" konstant. Jeg tror næppe der menes en "hobby" a la
møntsamling, men derimod en interesse, noget at gå op i og bruge
tid på (stresse af med).

At man er i et parforhold betyder ikke, at man skal være
uadkillelige og fælles om ALT.

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-06 15:24

In article <44ed2c72$0$12662$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
prel@post.tele.dk says...

> [...]
> "aktiveres" konstant. Jeg tror næppe der menes en "hobby" a la
> møntsamling, men derimod en interesse, noget at gå op i og bruge

Det er sjov i alle har den udlægning.

jeg oplever mere "hobby" netop er noget for folk som ikke kan finde ud
af at være alene og er nød til at opfinde noget de kan bruge tid på
(mens de venter på hvad de så får at vide de skal gøre)

> At man er i et parforhold betyder ikke, at man skal være
> uadkillelige og fælles om ALT.

Næ, det virker som de fleste nøjes med hvad de kan få og af samme grund
ikke vil bruge alt for meget tid sammen.

Fra : Trine P

Dato : 24-08-06 07:58

PerX ... wrote:

> Fordi hun ikke magter at tilfredsstille ham mentalt - ok.

Siden hvornår blev det kvindens opgave at underholde manden?

Jeg har et liv ved siden af mit forhold - der hvor jeg bruger tid med
venner og på mine hobbies - fordi jeg ikke forventer at min partner skal
bruge sin tid på at underholde mig konstant når jeg ikke lige sover
eller er på arbejde.....

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-06 15:26

In article <44ed4e0f$0$75035$14726298@news.sunsite.dk>,
snoeffe@hotmail.com says...

> Siden hvornår blev det kvindens opgave at underholde manden?

Siden hvornår skal mænd vælge hjernedøde kvinder? (lige så meget non
sequitur som dit)

Fra : Trine P

Dato : 23-08-06 19:06

PerX ... wrote:

> Hvorfor skal han have hobbies? Så du kan få ham ud af huset? :)

Der findes intet mere usexet (Næsten da ;) ) end en mand der ikke kan
underholde sig selv. "Hvad skal vi lave skat? Jeg keder mig!" Den
sætning kan dræbe ethvert forhold hvis den kommer for tit. Principielt
fordi intelligente mennesker ikke keder sig (Ret tit i hvert fald ;) )

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-08-06 19:45

On Wed, 23 Aug 2006 20:05:58 +0200, Trine P <snoeffe@hotmail.com>
wrote:

> end en mand der ikke kan
>underholde sig selv

jamen det er sgu mennesker i det hele taget Uhffff.....det holder bare
ikke.

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-06 22:42

In article <44ec9906$0$75036$14726298@news.sunsite.dk>,
snoeffe@hotmail.com says...

> [...]
> sætning kan dræbe ethvert forhold hvis den kommer for tit. Principielt
> fordi intelligente mennesker ikke keder sig (Ret tit i hvert fald ;) )

Nej det gør vi ikke ;) Jeg har ikke kedet mig i årtier, men jeg har
egentlig ikke nogen hobbier ej heller *g*

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 00:23

> In article <44ec9906$0$75036$14726298@news.sunsite.dk>,
> snoeffe@hotmail.com says...

> Nej det gør vi ikke ;) Jeg har ikke kedet mig i årtier, men jeg har
> egentlig ikke nogen hobbier ej heller *g*

Du har garanteret noget du gør for at gøre dig selv tilffreds mentalt. En
hobby kan godt bare være tetris, sofaligning, porno osv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-08-06 12:00

In news:44ece340$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
nana sørensen <nanatorsk@phobia.dk> wrote:

> Du har garanteret noget du gør for at gøre dig selv tilffreds
> mentalt. En hobby kan godt bare være tetris, sofaligning, porno osv.

Usenet?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 12:52

> Usenet?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

F.eks.

Fra : PerX ...

Dato : 24-08-06 15:21

In article <44ece340$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
nanatorsk@phobia.dk says...
> sofaligning,

Eh? Hvad er det?

Fra : ThomasB

Dato : 24-08-06 15:44

> In article <44ece340$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> nanatorsk@phobia.dk says...
>>

> Eh? Hvad er det?

Sofa-Ligning

"Ligge på sofa".

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-06 01:48

In article <44edbb23$0$75041$14726298@news.sunsite.dk>,
usenet*fjern*@*SKAL says...

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> skrev i en meddelelse

> Sofa-Ligning
>
> "Ligge på sofa".

Ah... det blev tydligere med bindestregen. :)

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 18:00

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_nospam_.com> wrote in message
> In article <44ece340$0$14026$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
> nanatorsk@phobia.dk says...
>>

> Eh? Hvad er det?

At ligge på en sofa og glo = Sofaligning.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Thu, 24 Aug 2006 01:22:42 +0200, "nana sørensen"
<nanatorsk@phobia.dk> wrote:

om Per X

>Du har garanteret noget du gør for at gøre dig selv tilffreds mentalt

ja det er ikke at slanke sig

Fra : PerX ...

Dato : 25-08-06 01:57

In article <o0ire2hj8p6fiflv0vmjqg0v1rmf7ls9ts@4ax.com>, svar@i-
gruppe.nz says...
> On Thu, 24 Aug 2006 01:22:42 +0200, "nana sørensen"
> <nanatorsk@phobia.dk> wrote:
>
> om Per X

> ja det er ikke at slanke sig

Idiot.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 02:00

On Fri, 25 Aug 2006 02:57:03 +0200, PerX ...

Hæ Hæ :)

Fra : nana sørensen

Dato : 24-08-06 00:22

"Trine P" <snoeffe@hotmail.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> Trine P
>
> It's not who I am underneath, but what I do that defines me.

Netop! Jeg ville få meget spat af sådan en type. Hvis han ikke kan være
tilfreds i sit eget selskab, hvorfor skulle jeg så kunne det?

Fra : ThomasB

Dato : 23-08-06 13:37

"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> skrev i en meddelelse
>I forlængelse af debatten om mand med stort M - tænkte jeg det kunne være
>interessant at se hvad for kvaliteter de sætter på den perfekte partner

> jamen hvad kan man mere ønske sig ??

At du ikke var så latterlig barnlig? Skriver du også "venindelister" og
"hvem kan du bedst li'-sms'er"?

Jeg begynder at fatte hvorfor du ikke har en partner.

Fra : PerX ...

Dato : 23-08-06 16:02

In article <44ebaf8c$0$75041$14726298@news.sunsite.dk>, tester@tets.dk
says...

> jamen hvad kan man mere ønske sig ??

At hun kan stave til hår?

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 23-08-06 22:00

"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> wrote in message
> Fysisk :
> Hård : langt

Lang og hård? Det lyder ret homo...

> i hjernen :
> Et forsvarligt højt lix tal

Man kan ikke have et lixtal i hjernen. Noget siger mig, at du vil finde en
'over din stand'...

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 25-08-06 00:53

On Wed, 23 Aug 2006 22:59:31 +0200, "Peter Wing Larsen"
<peterwing@mail.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <tester@tets.dk> wrote in message
>
>Lang og hård? Det lyder ret homo...

Tjke det med HA Århus ...

>Man kan ikke have et lixtal i hjernen.

Nahh de sider nu ikke i mellem korsbenet - hvad der har med sprog
tanke og tale at gøre sider nu en gang i hjernen

Fra : Peter Wing Larsen

Dato : 25-08-06 07:30

> Nahh de sider nu ikke i mellem korsbenet - hvad der har med sprog
> tanke og tale at gøre sider nu en gang i hjernen

Du har ikke forstået, hvad et lix-tal er. Det er ikke noget, man kan have.
Det er en værdi man kan tildele en tekst.

Fra : Blinkhinde

Dato : 25-08-06 21:36

Bo M Mogensen skrev:

> [...]
> I stand til at underholde sig selv
> Føde dygtig.
> seksuel erfaring : ikke mere ind 15 tidligere mænd i sit liv med samleje

(-: Tænk at du overhovedet kan sætte det sådan op. Det kunne jeg kun
i mine dagbøger i 4. kl. (-;

Siden har jeg ikke kunnet forudsige, hvad der var "det perfekte". Det
er jo netop det særegne ved en person der rammer ind. Det, man ikke
havde forudset. Det der overrasker, provokerer, forvirrer og charmerer.

Når jeg tager på arbejde står jeg altid og dvæler lidt ved en stor
byggeplads på vejen, fordi jeg godt kan lide at se på mænd der
arbejder (og især når det er meget varmt og de har smidt trøjen).
Der kigger jeg på slanke mænd sådan fra 22 til 45 år. - Men det er
jo bare sådan nydelses-kiggeri og har intet at gøre med "Den perfekte
partner".

Sjovt nok er det også tit det lidt "forkerte" eller "uperfekte" ved en
person der karakteriserer dem og som jeg føler, at jeg tiltrækkes af;
- flyveører, en bestemt måde at tale på, ja eller enddog fx et
handicap som et manglende ben eller sådan noget.

Jeg kunne sikkert remse en masse ting op, som en person ikke skulle
besidde, fx ikke skulle være alkoholiker og uhygiejnisk og sådan
noget, men det er slet ikke sikkert, at det ville holde, hvis jeg
mødte en, jeg følte mig tiltrukket af. Jeg ved det ikke. - Jeg synes,
jeg er blevet overrasket over mig selv for mange gange til at kunne
sætte sådan nogle "krav" op.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-08-06 01:00

On 25 Aug 2006 13:36:15 -0700, "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com>
wrote:

>(-: Tænk at du overhovedet kan sætte det sådan op.

Det er sgu meget lige til ..det væsentligste ved en partner er at hun
ALDRIG forstyre mig når jeg sover ...

> [...]
>er jo netop det særegne ved en person der rammer ind. Det, man ikke
>havde forudset. Det der overrasker, provokerer, forvirrer og charmerer.

det har jeg det roligt med al sammen - je havde en 5-6 gode år med
hingange skribent nærværende forum freYa ... der findes slet og ret
ikke nogen der kommer op på siden af hende ...og jeg er sgu ligeglad
det er mest for sportens skyld jeg jæger ...jeg har det egentligt som
jeg vil ha det med min kaffe smøger tv /dvd internet & hund
Det andet er fint nok ...men altså som min ven Sagde til mig Bo man må
slet og ret konstatere den her film er befolket med idioter - reelt
hvor mange kvinder tror du der findes i DK der har læst Nietzhie ?
FÅ ! de er ok og pule - men altså ...ja ok jeg skriver godt nok sammen
med en vægt pt på 28 hun er ikke dum - men du milde hun TÆNKER OG
TÆNKER ...

> [...]
>Der kigger jeg på slanke mænd sådan fra 22 til 45 år. - Men det er
>jo bare sådan nydelses-kiggeri og har intet at gøre med "Den perfekte

ja ja jamen jeg kan da også godt kikke efter et godt hug i bussen
men der kan man altså lige så godt være lidt praktisk også tage til
Afrika eller nogen steder i Østen der kan man pule de fleste af dem
der ser godt ud ..

> [...]
>- flyveører, en bestemt måde at tale på, ja eller enddog fx et
>handicap som et manglende ben eller sådan noget.

ja hvorfor ikke ...

> [...]
>mødte en, jeg følte mig tiltrukket af. Jeg ved det ikke. - Jeg synes,
>jeg er blevet overrasket over mig selv for mange gange til at kunne

jamen det jeg har beskrevet er jo også det optimale ..var sammen med
en i dag - hun er hvad jeg bedst kan beskrive som et uskrevet blad -
men fakta en skide sød pige !!!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-08-06 16:28

"Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> - Jeg synes, jeg er blevet overrasket over mig selv for mange
> gange til at kunne sætte sådan nogle "krav" op.

Tja, der er vi så forskellige.

Jeg ved, at jeg ikke ville kunne holde en uhygiejnisk, alkoholiker ud i mere
end de to sekunder det tager at sige: Smut ud af mit liv.

Der er bare ting, som jeg ikke kan og ikke vil have i mit liv.

Hvis det er at være "for kræsen/krævende" - så er det okay med mig

Fra : Blinkhinde

Dato : 30-08-06 17:21

nusle nuslesen skrev:

> "Blinkhinde" <blinkhinde@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja, der er vi så forskellige.

Det tror jeg egentlig ikke.

> Jeg ved, at jeg ikke ville kunne holde en uhygiejnisk, alkoholiker ud i mere
> end de to sekunder det tager at sige: Smut ud af mit liv.

Jeg *ved* det ikke, men jeg *tror*, at jeg har det på samme måde.
Når jeg lige nævnte uhygiejnisk og alkoholiker, så er det, fordi det
er det værste jeg kan forestille mig. Jeg har aldrig været sammen med
nogen der drak eller var uhygiejniske.

> Der er bare ting, som jeg ikke kan og ikke vil have i mit liv.

Og sådan har jeg det da også. Jeg tør bare ikke være 100 %
stensikker på, at det ikke kunne ske.

> Hvis det er at være "for kræsen/krævende" - så er det okay med mig

Det synes jeg overhovedet ikke det er. Jeg snakker ikke om at være for
krævende eller sådan noget, jeg snakker om, at jeg på forhånd har
svært ved at forestille mig en perfekt partner. Jeg kan ikke sige,
hvad han skulle indeholde eller hvordan han skulle se ud.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 30-08-06 17:50

> [...]
> på forhånd har svært ved at forestille mig en perfekt partner.
> Jeg kan ikke sige, hvad han skulle indeholde eller hvordan han

Jeg kan i nogen henseende siger, hvad han bestemt ikke skal indeholde - det
er ikke så vanskeligt. Jeg kan også i nogle henseende sige, hvad han skal
indeholde - det falder mig ikke svært.

Han skal f.eks. ikke være voldelig, alkoholiker (eller misbruger af nogen
art), løgnagtig, kriminel, psykopat eller andet grumt i sådanne retninger.

Han skal være fleksibel og følelsesmæssigt åben overfor mig

Men der er mange områder, hvor det må være op til
"tilfældighederne/skæbnen". Hvordan han ser ud, hvad han arbejder med, hvor
høj han er, hvor meget han tjener, hvad farve hans øjne er osv. - det kan
jeg ikke hidse mig op til at have en forudfattet mening om.

Fra : Blinkhinde

Dato : 30-08-06 18:56

nusle nuslesen skrev:

> [...]
> er ikke så vanskeligt. Jeg kan også i nogle henseende sige, hvad han skal

Du er, så vidt jeg har forstået, også ældre end mig og har
samtidigt prøvet en del mere i dit liv end jeg har. Dit
erfaringsgrundlag er simpelthen større.

> Han skal f.eks. ikke være voldelig, alkoholiker (eller misbruger af nogen
> art), løgnagtig, kriminel, psykopat eller andet grumt i sådanne retninger.
>
> Han skal være fleksibel og følelsesmæssigt åben overfor mig

Ja det med fleksibiliteten har jeg forstået er vigtigt for dig (-:

> [...]
> høj han er, hvor meget han tjener, hvad farve hans øjne er osv. - det kan
> jeg ikke hidse mig op til at have en forudfattet mening om.

Jeg kan godt forstå dig og jeg synes heller ikke, at dine "krav" er
mærkelige, din livserfaring taget i betragtning. - Men det syntes jeg,
at BMM's var. - Det lød lidt i retning af det, man skrev i sine
dagbøger, da man var 10 år. - Det gør dine helt bestemt ikke.