Brystvorter
Fra : Ivar Madsen

Dato : 10-08-06 21:48

Jeg og en anden, kom forleden til at diskutere hvad der kan få en kvindes
brystvorter til vokse.

Det startede med en bartender med en stramt siddende trøje, hvor man da vi
kom ikke kunne se bulerne, af brystvorterne, i trøjen, men sener på aften,
så var de ganske tydelige,,,

Fra : nusle nuslesen

Dato : 10-08-06 22:27

"Ivar Madsen" <spam.cc.news@milli.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kom ikke kunne se bulerne, af brystvorterne, i trøjen, men sener på aften,

Liderlighed, kulde, gåsehud (også når jeg ellers ikke fryser) og når jeg
skal tisse.

Ved ikke, hvordan det er for andre kvinder.

Fra : Tony

Dato : 10-08-06 23:55

> [...]
> kom ikke kunne se bulerne, af brystvorterne, i trøjen, men sener på aften,

Jeg har selv opserveret det flere gange hos kvinelige bartendere.
Som Nusle rigtigt skriver,... er de enten liderlige eller skal tisse, fryser
tror jeg nu ikke rigtig på.
Når de så har været afløst nogle minutter, og vender tilbage,.... ja så
stritter deres brystvorter pludselig ikke mere.
Summa sumarum,...... enten har de været ude for at tisse, eller også har de
fået sig en dejlig bolletur, ude i baglokalet. : o D

Tony

Fra : nana sørensen

Dato : 11-08-06 10:35

"Ivar Madsen" <spam.cc.news@milli.dk> wrote in message
> [...]
> kom ikke kunne se bulerne, af brystvorterne, i trøjen, men sener på aften,

Tjah. Mine rejser sig vilkårligt ret tit. Ingen speciel grund.

Fra : Tony

Dato : 13-08-06 22:34

"nana sørensen" <nanatorsk@phobia.dk> skrev i en meddelelse

> "Ivar Madsen" <spam.cc.news@milli.dk> wrote in message

> Tjah. Mine rejser sig vilkårligt ret tit. Ingen speciel grund.

Tjah. Min rejser sig også vilkårligt ret tit , men ikke uden grund

Tony

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 14:02

"Ivar Madsen" <spam.cc.news@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg og en anden, kom forleden til at diskutere hvad der kan få en kvindes
> brystvorter til vokse.

Mænd har jo også brystvorter.
Mine brystvorter vokser når jeg ser billeder som dem her:
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2670.JPG
http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-08-06 15:04

Den Fri, 11 Aug 2006 15:02:10 +0200 sendte "sdsf" <sdsf@her.der.dk>
følgende røgsignaler:

>Mænd har jo også brystvorter.
>Mine brystvorter vokser når jeg ser billeder som dem her:

Det er nok bare sædblærespænding...

>http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2670.JPG

Yikes!

>http://dk-sex.dk/main/data/media/653/DSCN2671.JPG

Ditto.

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 15:17

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Fri, 11 Aug 2006 15:02:10 +0200 sendte "sdsf" <sdsf@her.der.dk>
> følgende røgsignaler:

> Det er nok bare sædblærespænding...
Om sædtrykket også stiger har jeg ikke undersøgt,
da jeg ikke råder over en sædtryksmåler.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-08-06 16:40

sdsf wrote:

> Om sædtrykket også stiger har jeg ikke undersøgt,
> da jeg ikke råder over en sædtryksmåler.

Det var da synd - har du fået den amputeret?

Per V.

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 16:47

> Det var da synd - har du fået den amputeret?

Amputeret?
En sædtrykmåler er selvfølgelig et måleinstrument,
det ligger vel i ordet.
Jeg ønsker mig en med digital udlæsning.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-08-06 18:08

sdsf wrote:
> [...]
> En sædtrykmåler er selvfølgelig et måleinstrument,
> det ligger vel i ordet.
> Jeg ønsker mig en med digital udlæsning.

De fleste af os mænd har en udmærket organisk sædtryksmåler mellem benene.

Per V.

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 18:24

> De fleste af os mænd har en udmærket organisk sædtryksmåler mellem benene.

Ok, ja jeg har lige set efter, og må konstaterer at jeg ikke har noget jeg
kan genkende som værende en trykmåler mellem benene.
Så, jeg går altså stadig efter en digital sædtrykmåler.

Fra : Per Vadmand

Dato : 11-08-06 21:46

sdsf wrote:
> [...]
> noget jeg kan genkende som værende en trykmåler mellem benene.
> Så, jeg går altså stadig efter en digital sædtrykmåler.

Spiller du dum, eller er du dum?

Per V.

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 22:14

> Spiller du dum, eller er du dum?
Jamen jeg ved det simpelthen ikke, så du må bestemme.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 16-08-06 12:50

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> Jeg ønsker mig en med digital udlæsning.

Jeg troede et kort øjeblik, at du havde skrevet "digital udløsning"

-Michael.

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-08-06 17:58

Michael Jørgensen wrote:

> Jeg troede et kort øjeblik, at du havde skrevet "digital udløsning"

Det kunne jeg da godt tænke mig at prøve, hvordan får man det?

Fra : Kim Christiansen

Dato : 11-08-06 17:41

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> Den Fri, 11 Aug 2006 15:02:10 +0200 sendte "sdsf" <sdsf@her.der.dk>
> følgende røgsignaler:

> Det er nok bare sædblærespænding...

Begynder du nu også? Idiot!

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-08-06 17:43

Den Fri, 11 Aug 2006 18:40:31 +0200 sendte "Kim Christiansen"
<a@b.com> følgende røgsignaler:

Tal pænt, lille frøken.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 11-08-06 18:21

> Den Fri, 11 Aug 2006 18:40:31 +0200 sendte "Kim Christiansen"
> <a@b.com> følgende røgsignaler:

> Tal pænt, lille frøken.

Næ, gamle nar.

Fra : sdsf

Dato : 11-08-06 18:39

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse
> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Næ, gamle nar.

Jeg synes det virker som om trykket er lidt højt idag,
men ellers, dejligt at have dig tilbage Kim, min ven.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 11-08-06 22:47

> Jeg synes det virker som om trykket er lidt højt idag,
> men ellers, dejligt at have dig tilbage Kim, min ven.

Var du så ked af, at du røg i muddergruppen, at du lige måtte poste sit ævl
her igen 5 min senere?

Jeg har vist i øvrigt aldrig været væk.

Fra : sdsf

Dato : 12-08-06 08:57

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message
>
> Var du så ked af, at du røg i muddergruppen, at du lige måtte poste sit
> ævl her igen 5 min senere?
Jeg kunne bare ikke forstå hvor mit svar røg hen,
jeg skal jo kunne finde dig, for at kunne hjælpe dig.

> Jeg har vist i øvrigt aldrig været væk.
Jeg har savnet dig, og er glad for at du er sluppet ud igen.