Sex i Århus ??????
Fra : Turisten

Dato : 06-08-06 15:34

Hejsa.
Er her nogen som ved om der findes et frækt område i århus, noget a ´la
Vesterbro i København.
Evt. nogle swinger eller sexklubber...

Mvh Turisten

Fra : sdsf

Dato : 06-08-06 18:37

"Turisten" <xxshitxx@dis.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Er her nogen som ved om der findes et frækt område i århus, noget a ´la
> Vesterbro i København.
> Evt. nogle swinger eller sexklubber...
For en del år siden var det omkring Borggade og Paradisgade.

Men hvis du er i Århus og vejret er godt, så er det eneste rigtige at tage
til Fløjstrup og Ajstrup strand.
Der er masser af hetero og homo sex at se på.
Da jeg var under uddannelse i Århus, kørte vi en gang imellem derned
for at gå i "zoologisk have" for at se "dyrene" pare sig.
Det var utrolig sjovt.

Fra : Tony

Dato : 07-08-06 00:39

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Da jeg var under uddannelse i Århus, kørte vi en gang imellem derned
> for at gå i "zoologisk have" for at se "dyrene" pare sig.

At stå og onanere til folks sexlege ?
Ja, hver sine sære lyster.

Jeg havde nu foretrukket, selv at have deltaget,......altså i heterosex.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 07:52

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> At stå og onanere til folks sexlege ?
Nej, vi stod ikke og onanerede, vi morede os bare over løjerne,
som et tidsfordriv, som et afbræk i eksamenslæsningen.

> Ja, hver sine sære lyster.
Du er vist nærmere disse lyster end jeg. Iøvrigt er disse lyster
ikke så sære. Man ser det samme hos andre dyrearter.

> Jeg havde nu foretrukket, selv at have deltaget,......altså i
> heterosex.
Det vil jeg så ikke have foretrukket. Konceptet med at dyrke sex offentlig
med tilskuere tænder mig ikke, men jeg synes det er underholdende at
betragte sceneriet.
Det var i homo afdelingen det var sjovest, der skete der mest.

Fra : Tony

Dato : 07-08-06 14:53

> [...]

> betragte sceneriet.
> Det var i homo afdelingen det var sjovest, der skete der mest.

Det jeg mener med ''sære lyster'' er at du tager afsted, for at overbeglo
folk som dyrker sex.
Hvis ikke det er for at komme i en seksuel stemning, hvad er det så for ?
'' More sig over løjerne...tidsfordriv...afbræk i eksamenslæsningen'' ?
hehehe.
Nej du, der render masser af ''lurere'' rundt ved skov og strand, som dyrker
dette ''tidsfordriv'', og en del har sågar camera med.
Fint nok med det,.... sålænge folk dyrker sex åbenlyst, så må de også finde
sig i at blive overbegloet, eller foreviget på billede/film.....om det så er
lovligt, er en hel anden sag.

Jeg dyrker da selv sex med pigen når jeg er ved stranden, men gør det
samtidig så skjult som muligt....og _ikke_ med henblik på at blive set.

Tony

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 16:05

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg mener med ''sære lyster'' er at du tager afsted, for at overbeglo
> folk som dyrker sex.
Nu var vi 4 matematikstuderende der tog afsted, jeg ville ikke være taget
afsted alene.

> Hvis ikke det er for at komme i en seksuel stemning, hvad er det så for ?
For morskabs skyld.

> [...]
> Nej du, der render masser af ''lurere'' rundt ved skov og strand, som
> dyrker dette ''tidsfordriv'', og en del har sågar camera med.
Så meget gider jeg slet ikke gøre ud af det.

Fra : Per Hansen

Dato : 07-08-06 13:45

sdsf wrote this

> [...]
> Da jeg var under uddannelse i Århus, kørte vi en gang imellem derned
> for at gå i "zoologisk have" for at se "dyrene" pare sig.

Du stod måske og pejede på dem og skrup grinede ?

--
Per Hansen.

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 14:26

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> sdsf wrote this
>>

> Du stod måske og pejede på dem og skrup grinede ?
Nej, det gjorde vi ikke direkte, men vi gik nok til grænsen.

Ved en anden lejlighed besøgte vi en sex/porno forretning der lå
på Søndre Ringgade, og der grinede vi højlydt da vi gik rundt og så
på legetøjet. Jeg husker stadig den herlige arm med knytnæve i plastik.

Vi blev smidt ud af forretningen, men det gjorde det jo bare oplevelsen
endnu sjovere.

Fra : preben nielsen

Dato : 07-08-06 14:48

> [...]
> plastik.
>
> Vi blev smidt ud af forretningen, men det gjorde det jo bare

Umoden kan man altid være

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : sdsf

Dato : 07-08-06 15:58

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Umoden kan man altid være
Ja det kan man selvfølgelig kalde det.
Men det er nok generelt sådan, at seksuelle ting som man ikke
selv tænder på oftest virker fjollede og dybt komiske.
Det benyttes i høj grad i underholdningsindustrien.
Tænk bare på Drengene fra Angora f.eks.

Fra : Per Hansen

Dato : 08-08-06 12:07

sdsf wrote this

> [...]
> selv tænder på oftest virker fjollede og dybt komiske.
> Det benyttes i høj grad i underholdningsindustrien.

Not Another Teen Movie, scenen med dildoen i starten af filmen.

--
Per Hansen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-06 19:24

jeg har hørt at der foregår ting på havnen efter mørker bryder frem.

fremgangsmåden må du selv finde ud af, er selv kun lystfisker.