Rundspørge: Hvormange mænd laver smørelse,~
Fra : Leif Neland

Dato : 05-08-06 17:45

Inspireret af tråden om selvsmørende kvinder og glidecreme, har jeg et
spørgsmål:

Engang i forrige århundrede læste jeg i skolens seksualoplysning at penis
laver smørelse ved ophidselse.

Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?

Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Leif

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-06 17:51

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Ja, omend det bare kan være sperm.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : sdsf

Dato : 05-08-06 21:16

> [...]
> spørgsmål:
>
> Engang i forrige århundrede læste jeg i skolens seksualoplysning at penis
Smørelsen laves i de cowperske kirtler, og ikke i penis. (eller sædblæren)
http://en.wikipedia.org/wiki/Cowpers_gland
(det er dog ikke helt rigtig alt det der står i der)

> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?
Ja, det er normalt.

Fra : nana sørensen

Dato : 05-08-06 22:54

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in message
> [...]
> laver smørelse ved ophidselse.
>
> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?
>
> Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Jeg har ingen pik, da jeg er en kvinde, men jeg kan svare for min kæreste.
Jah, hans laver "smørelse" sommetider.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 06-08-06 00:08

Leif Neland wrote:
> [...]
> laver smørelse ved ophidselse.
>
> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?
>
> Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Jep, men kun et par dråber..

Thore

Fra : Basil

Dato : 06-08-06 07:28

Leif Neland sendte dette med sin computer:

Nope.

Fra : Sybil

Dato : 06-08-06 13:13

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Nope.

Det er løgn skat, der kommer et par dråber, det er ikke meget, men der
kommer lidt.

Majken

Fra : Lasse Jensen

Dato : 06-08-06 07:33

Leif Neland wrote:

> [...]
> laver smørelse ved ophidselse.
>
> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?
>
> Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Yep. Kæresten kan ikke lide det, når hun sætter pik på mig :-/

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : P.L

Dato : 06-08-06 12:11

Lasse Jensen skrev:

> Yep. Kæresten kan ikke lide det, når hun sætter pik på mig :-/

"Sætter" ja vel ja, det vil sige du har den i skuffen til dagligt, den
monteres kun ved særlige lejligheder :)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 06-08-06 20:16

Lasse Jensen wrote:

> Yep. Kæresten kan ikke lide det, når hun sætter pik på mig :-/

Er det fordi limen til penisforlængeren ikke kan holde ?

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : P.L

Dato : 07-08-06 02:39

Frank Leegaard skrev:

> Er det fordi limen til penisforlængeren ikke kan holde ?

LOL

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 06-08-06 19:59

[Leif Neland | Sat, 5 Aug 2006 18:45:24 +0200]

>Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Jeps. Ikke lige i starten, men når man bliver liderlig nok, kan det godt
flyde i rigelige mængder med en klar, fedtet sødlig væske.

Fra : ThomasB

Dato : 06-08-06 22:04

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse
> Engang i forrige århundrede læste jeg i skolens seksualoplysning at penis
> laver smørelse ved ophidselse.
>
> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?

Den hedder en glædeståre

Fra : Klaus G.

Dato : 08-08-06 16:14

> Den hedder en glædeståre

Eller "Pre sæd"

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-06 23:41

> Eller "Pre sæd"

Eller "prespærm" hvis man frisproget

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-06 23:46

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller "prespærm" hvis man frisproget

Eller "presperm" hvis man kan finde ud af at stave...

Fra : Tony

Dato : 07-08-06 00:39

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev

> Så, kære mand, laver din penis smørelse?
>
> Leif

Absolut, ...og en hel del , ... især hvis det er første gang jeg er sammen
med pigen.

Her taler jeg ikke om at ''gå ombord '' i hinanden såsnart man kommer hjem,
men det spil der er mellem os i den tid der går inden man får smidt tøjet.
Pikken er et selvstændigt tænkende væsen.
Man kan sidde og snakke om alt mellem himmel og jord, men i underbevistheden
er pikken med hele tiden.
Derfor produserer den smørelse.... sikkert nok fordi den har fissen i
tankerne hele tiden : o D

Tony

Fra : sdsf

Dato : 08-08-06 20:50

> [...]
> laver smørelse ved ophidselse.
>
> Det har jeg aldrig set noget til. Er det unormalt?
>
> Så, kære mand, laver din penis smørelse?

Lidt klamt billede, men illustrerer det vel meget godt:
http://dk-sex.dk/main/data/media/939/IMG_0722.JPG

Fra : cbr600

Dato : 27-08-06 10:37

Min gør det nogen gange men meget meget sjældent

Fra : cbr600

Dato : 27-08-06 10:37

Fra : kaffebord@hotmail.co~

Dato : 28-08-06 21:49

jeg producere i rå mængder! hvis det er optræk til sex vil jeg i
løbet af kort tid have en pæn stor temmelig våd plet i underbukserne
og hele pikhovedet er sovset godt ind. der kan ved sex i starten også
malkes yderliger 8-10 store dråber ud.
ved ikke om der er en sammenhæng, men jeg sprøjter også heftigt når
jeg kommer (peter north style). hvis jeg har været godt oppe og køre
kommer det 6-8 store skud, hvoraf de første snildt rammer sengens
hovedgærde hvis jeg ligger på ryggen.

dan