Hvad er formålet med denneher????
Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 19:46

En eller anden, forklar mig hvad formålet er med denneher tingest:

http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=4054

--
A ruler that violates natural law is illegitimate. He has no right to
be obeyed, his commands are mere force and coercion. Rulers who act

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 20:22

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse news:2006080420460250073-spamtrap@REMOVEmacplanetdk...
> En eller anden, forklar mig hvad formålet er med denneher tingest:
>
> http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=4054

Formålet med apparatet er at skabe modtryk til sædblæren.
Bruges når sædblærespændingen bliver så kraftig at hovedet
begynder at udvide sig fordi lober af sædblæren når op i hovedet.
Man tager så masken på og pumper op, så sædblæren presses ned i kroppen igen.

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:47

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> sædblærespændingen

Har du snart fået opmærksomhed nok?

Fra : Kim Christiansen

Dato : 04-08-06 20:50

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Har du snart fået opmærksomhed nok?

Han prøver bare at få lige så meget opmærksomhed som BW. Hvis manden så bare
var sjov...
Anonyme narrøv.

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:56

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Han prøver bare at få lige så meget opmærksomhed som BW. Hvis manden så
> bare var sjov...

Han var da sjov i starten. Men nu er det kammet over for ham - han skulle
have stoppet noget tidligere.

> Anonyme narrøv.

Det er da OK at være anonym!

Fra : Kim Christiansen

Dato : 04-08-06 20:56

> "Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Han var da sjov i starten. Men nu er det kammet over for ham - han skulle
> have stoppet noget tidligere.

> Det er da OK at være anonym!

Ja, men ikke når man samtidigt er en narrøv!

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 21:00

"Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse news:eb08p7$v10$1@news.net.uni-c.dk...
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> Ja, men ikke når man samtidigt er en narrøv!
Dejligt at have dig tilbage Kim, men det virker nu ikke helt som
det lykkedes for dig at få kanonen til at gå af.

Fra : cisdte

Dato : 05-08-06 22:44

ThomasB wrote:
> "Kim Christiansen" <a@b.com> skrev i en meddelelse

> Han var da sjov i starten. Men nu er det kammet over for ham - han
> skulle have stoppet noget tidligere.

> Det er da OK at være anonym!

Selv dronning Margrethe er anonym her! Der er ingen der ved hvilken nickname
hun bruger lige nu.

Fra : sdsf

Dato : 04-08-06 20:54

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse news:44d3a43d$0$15789$14726298@news.sunsite.dk...

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Har du snart fået opmærksomhed nok?
Jeg er næsten utrættelig i min opmærksomhedssøgen og sandhedssøgen.
Dog er jeg vist ved at have fået nok for iaften. :-|

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:59

> Jeg er næsten utrættelig i min opmærksomhedssøgen og sandhedssøgen.
> Dog er jeg vist ved at have fået nok for iaften. :-|

Ja det er du vist.

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:47

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
> En eller anden, forklar mig hvad formålet er med denneher tingest:
>
> http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=4054

"Denne maske med dobbelvæg kan pumpes op og trykker dermed hovedet invendig
og virker større udaftil. Pumpes op via håndpumpe der leveres med.
Med åbning til mund og næse. "

Formålet med den er vel seksuel stimulation?

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 04-08-06 23:15

On 2006-08-04 21:46:36 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL
FJERNES*2ma2.dk> said:

> [...]
> med.
> Med åbning til mund og næse. "
>
> Formålet med den er vel seksuel stimulation?

På hovedet????!

Fra : ThomasB

Dato : 06-08-06 18:20

> På hovedet????!

Sex sidder som bekendt i hjernen.

Fra : Per O.

Dato : 04-08-06 21:51

"Peter Bjørn Perlsø" <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> skrev i en meddelelse
> En eller anden, forklar mig hvad formålet er med denneher tingest:
>
> http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=4054

hmmm .. mon den kan bruges til bilen i stedet for den medfølgende donkraft?
Og jeg som synes det er træls, når jeg en sjælden gang har hovedpine ... det
er vist ikke lige et produkt for mig .. ville føle mig lidt trykket.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-06 09:45

In news:2006080420460250073-spamtrap@REMOVEmacplanetdk,
Peter Bjørn Perlsø <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:

Din signatur er for lang. Ret den, eller jeg klager til din udbyder (ja, det
er agurketid).

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per O.

Dato : 05-08-06 17:07

> [...]
> Peter Bjørn Perlsø <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:
>
> Din signatur er for lang. Ret den, eller jeg klager til din udbyder (ja,

hvor lang må den da max være? Bare nysgerrig.
--
Per O.
www.billedsnedkeren.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-08-06 17:13

On 2006-08-05 18:07:10 +0200, "Per O." <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> said:

> hvor lang må den da max være? Bare nysgerrig.

Net-nazi'erne siger at den kun må være 4 linier a 72 tegn.

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-06 17:48

In news:a8ba7$44d4c2a3$3e3d9995$11236@news.arrownet.dk,
Per O. <digital@NEJTAKosterbo-net.dk> wrote:

> hvor lang må den da max være? Bare nysgerrig.

Aner det ikke. Trængte bare til at komme af med lidt aggressioner.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-08-06 17:12

On 2006-08-05 10:45:25 +0200, "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> said:

> In news:2006080420460250073-spamtrap@REMOVEmacplanetdk,
> Peter Bjørn Perlsø <spamtrap@REMOVEmacplanet.dk> wrote:
>
> Din signatur er for lang. Ret den, eller jeg klager til din udbyder
> (ja, det er agurketid).

Det gør du bare.

Fra : Leif Neland

Dato : 05-08-06 17:40

Peter Bjørn Perlsø wrote:
> En eller anden, forklar mig hvad formålet er med denneher tingest:
>
> http://www.sexshop2000.dk/dansk/Productdetail.asp?ProductID=4054

Seksuel nydelse, for dem, der kan lide den slags.

Leif

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-06 17:50

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

> Seksuel nydelse, for dem, der kan lide den slags.

Eller måske SM. Det er dog kun gætteri fra min side. Den kunne jo bruges til
at forvanske ansigtstræk hos den, der optræder som hersker, således slaven
ikke kan genkende herskeren på f.eks. en stor næse eller en speciel
ansigtsform.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-08-06 17:50

In news:44d4cbe9$0$20272$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> bruges til at forvanske ansigtstræk hos den, der optræder som
> hersker, således slaven ikke kan genkende herskeren på f.eks. en stor

Det var vist også godt for dig, hva'?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 05-08-06 18:11

> Det var vist også godt for dig, hva'?

Hvad mener du med det?

Børge
som gemmer sit ansigt bag skærmen

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 05-08-06 20:54

On 2006-08-05 18:40:28 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk> said:

> Seksuel nydelse, for dem, der kan lide den slags.
>
> Leif

Hvordan??

Fra : Leif Neland

Dato : 05-08-06 21:49

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Hvordan??

Spørg dem, der kan lide den slags

Nogen kan lide fornemmelsen af at være iklædt stramt gummi, og denne maske
kan, når den pumpes op, blive meget stram.

(Taler ikke af erfaring, kæresten er allergsk overfor gummi...)

Leif