Hvor meget skedesaft laver en pige
Fra : Peter

Dato : 03-08-06 14:33

Jeg drømmer tit om at møde en pige og lave 69 med hende og jeg drømmer at
hun er så ophidset at det løber ud af hende med dejlig frisk skedesaft, men
hvor meget saft løber der ud af fissen på en pige der seksuelt ophidset, kan
man slukke sin tørst der. Er der nogen der har mange erfaringer på netop
dette punkt.

Fra : Joe Fiasco

Dato : 03-08-06 16:43

"Peter" <swinger@sex.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan
> man slukke sin tørst der. Er der nogen der har mange erfaringer på netop

Den erfaring jeg har med den kvinde der producerede mest fisse-saft
svare til hvad du kan få ud af næsen når den er fyldt med snot. Næsten samme
konsisten uden det grønne og gule.

Fra : Tony

Dato : 03-08-06 20:45

"Joe Fiasco" <jfk@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Den erfaring jeg har med den kvinde der producerede mest fisse-saft
> svare til hvad du kan få ud af næsen når den er fyldt med snot. Næsten

Hehehe....hold kæft en sammenligning. : o D

Tony

Fra : poul

Dato : 03-08-06 22:45

Peter wrote:
> [...]
> pige der seksuelt ophidset, kan man slukke sin tørst der. Er der
> nogen der har mange erfaringer på netop dette punkt.

Det kommer selvfølgelig an på, hvor tørstig du er

Men nogen gange kommer tøsen med et sprøjt, så der kommer en 15-20cm plet på
lagnet.
Hun troede først det var tis, men det er smagløst og klart.
Jeg kan også mærke at "ups, der gik vandet"; det bliver varmt og ret vådt.