Netdating - igen
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-06 09:37

Når I bruger netdating, tegner I så abonnement på nogle af de funktioner,
der kræves betaling for?

På dating.dk er der tre former for medlemsskab. Hvilken form for medlemsskab
vil I anbefale? Og for hvor lang en periode?

Foreløbig har jeg blot gratis profiler på Dating.dk og Match.com - uden
succes.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Mikkel

Dato : 27-07-06 11:33

Jeg har plus profil på Dating, og vil helt sikkert anbefale den, da det
giver flest muligheder.
Men har ikke bid derinde endnu.

Mvh Mikkel45-5000

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-07-06 13:58

Boerge Rahbech Jensen wrote:

> [...]
>
> På dating.dk er der tre former for medlemsskab. Hvilken form for
> medlemsskab vil I anbefale? Og for hvor lang en periode?

Jeg har (havde, bruger den ikke længere) basisprofil på dating.dk via SMS.
Netdating.dk kan også anbefales. Den er gratis, og af uransagelige årsager
virker folk til at være mere seriøse om emnet derinde.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-06 17:02

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Netdating.dk kan også anbefales. Den er gratis, og af uransagelige årsager
> virker folk til at være mere seriøse om emnet derinde.

Mange tak. Jeg vil kigge på den. :)

Fra : analog fotografen

Dato : 30-07-06 20:54

> Netdating.dk kan også anbefales. Den er gratis, og af uransagelige
> [...]
ellers er der jo love.dk bla også med debat, omend deres kvindelige admin er
nogle fjolser

Per

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 21:05

"analog fotografen" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> ellers er der jo love.dk bla også med debat, omend deres kvindelige admin
> er
> nogle fjolser

Mange tak for tippet. :)

I eftermiddag har jeg været mest aktiv på Dating.dk's debat, hvor jeg også
bad om lidt gode råd til min profiltekst. Det var vist en ganske god idé,
idet min profil er blevet besøgt flittigt, mens jeg deltog i debatterne.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 27-07-06 16:15

On Thu, 27 Jul 2006 10:37:11 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
>vil I anbefale? Og for hvor lang en periode?
>
>Foreløbig har jeg blot gratis profiler på Dating.dk og Match.com - uden

Der er gratis muligheder på dem alle
scor datting og netdatting du skal ikke regne med der kommer nogen
hendvendelser til dig eller svare på mere ind 10 / 20 % af dem du
skriver til

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 27-07-06 16:59

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> Der er gratis muligheder på dem alle

Det ved jeg. Det var sådan set ikke mit spørgsmål. Mit spørgsmål var mere,
om det er pengene værd at abonnere på nogle af de ydelser, der skal betales
for, og i givet fald hvilke.

På dating.dk er det interessante spørgsmål dog mere hvilken type profil, der
er bedst at abonnere på, og hvilken periode der er bedst.
Blandt andet kan en gratis profil dér kun skrive breve til Plusprofiler, og
kan ikke se billeder på andre profiler.

> scor datting og netdatting du skal ikke regne med der kommer nogen
> hendvendelser til dig eller svare på mere ind 10 / 20 % af dem du
> skriver til

Jeg har vist skrevet tre breve på dating.dk, og fik svar på de to. Desværre
var begge negative svar, idet den ene allerede skrev med en anden, og den
anden ikke kunne klare flere mennesker lige nu.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-07-06 00:55

On Thu, 27 Jul 2006 17:58:44 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>om det er pengene værd at abonnere på nogle af de ydelser, der skal betales

Scor vil jeg sige .... for der kan du se albums film osv.

> [...]
>er bedst at abonnere på, og hvilken periode der er bedst.
>Blandt andet kan en gratis profil dér kun skrive breve til Plusprofiler, og

Nahh datting for hverken du eller jeg noget ud af det sønner og
døtrere af hr & fru Danmark der mødes der ...

af en eller anden grund sider jeg helveds meget held på den gratis
netdatting for tiden har gang i en enlig mor til 2 på 24 også hende på
de 144 cm der læser til lære.

på scor venter jeg svar fra en der gerne vil have nogen prygl

>Jeg har vist skrevet tre breve på dating.dk, og fik svar på de to. Desværre
>var begge negative svar, idet den ene allerede skrev med en anden, og den
>anden ikke kunne klare flere mennesker lige nu.

jamen du skal tæppe bombe hver enste profil der søger en mand i mellem
18 og 60 år inde for en radius af 50 km fra hvor du bor - så kan du
altid tage den derfra når du for svar ....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 01:20

> Nahh datting for hverken du eller jeg noget ud af det sønner og
> døtrere af hr & fru Danmark der mødes der ...

På sin vis er jeg vel også en søn af "hr. & fru Danmark".

Der er vist ikke meget tvivl om, at du og jeg ønsker noget forskelligt. Du
ønsker mest sex, mens jeg mest ønsker selskab og romantik.

> af en eller anden grund sider jeg helveds meget held på den gratis
> netdatting for tiden har gang i en enlig mor til 2 på 24 også hende på
> de 144 cm der læser til lære.

Hvad mener du med held? Er det potentielle partnere?

> jamen du skal tæppe bombe hver enste profil der søger en mand i mellem
> 18 og 60 år inde for en radius af 50 km fra hvor du bor - så kan du
> altid tage den derfra når du for svar ....

Igen har du og jeg forskellige ønsker.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 28-07-06 04:45

On Fri, 28 Jul 2006 02:19:33 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>På sin vis er jeg vel også en søn af "hr. & fru Danmark".

jamen du falder lidt uden for mål gruppen af hvad frk Danmark leder
efter ...

>Der er vist ikke meget tvivl om, at du og jeg ønsker noget forskelligt. Du
>ønsker mest sex, mens jeg mest ønsker selskab og romantik.

ja men det kan man da finde med de fleste mennesker ...

>Hvad mener du med held? Er det potentielle partnere?

Øhh jaee .... hende på de 144 cm der skal jeg nok være ret heldig men
hende den anden - det er ikke noget problem.

>Igen har du og jeg forskellige ønsker.

nå jow men det handler jo om at skabe et netværk - få nogen at skrive
sammen med - så kan man jo se hvad det bliver til - hende jeg har gang
i på 44 - der blev jeg anbefalet af en veninder af hendes.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 07:35

"Bo M Mogensen" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jamen du falder lidt uden for mål gruppen af hvad frk Danmark leder
> efter ...

Spørgsmålet er så, hvor meget "lidt" er...

> ja men det kan man da finde med de fleste mennesker ...

Det er ikke min oplevelse. I min verden tæller samvær på internettet ikke
som selskab. Jeg søger selskab in person, som kan blive romantisk.

> Øhh jaee .... hende på de 144 cm der skal jeg nok være ret heldig men
> hende den anden - det er ikke noget problem.

Det er da godt. Mit spørgsmål var dog ikke, om du kan score dem, men om du
ser dem som potentielle partnere.

> nå jow men det handler jo om at skabe et netværk - få nogen at skrive
> sammen med - så kan man jo se hvad det bliver til -

Der er vel ikke meget ved et netværk, som ikke kan bruges til ret meget. Der
er vel heller ikke meget ved at prøve at opbygge et forhold til en person,
som man føler, man kan være i stue med, hvis det skulle komme dertil.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-07-06 05:51

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> (....) svare på mere ind 10 / 20 % af dem du
> skriver til

Jeg har lige lyst til at fortælle, at på Netdating.dk og Dating.dk har jeg
nu skrevet til 5-6 profiler og fået positivt svar fra 3. Det giver en
succesrate på ca. 50%.

Det er da vist meget pænt. :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 31-07-06 06:36

On Mon, 31 Jul 2006 06:51:06 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>Jeg har lige lyst til at fortælle, at på Netdating.dk og Dating.dk har jeg
>nu skrevet til 5-6 profiler og fået positivt svar fra 3. Det giver en

ja ja men det er da fint nok - men hvis du er all over så skal du ikke
regne med det - 22 årige blondiner med billed og d skål på 47 kg de
for 6500 hendvendelser om dagen - der for du sgu ikke noget svar.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 31-07-06 07:13

> ja ja men det er da fint nok - men hvis du er all over så skal du ikke
> regne med det

Det er jeg ikke. Jeg læser profilerne og skriver kun, hvis jeg mener, der er
noget, vi kan være fælles om.

> - 22 årige blondiner med billed og d skål på 47 kg de
> for 6500 hendvendelser om dagen - der for du sgu ikke noget svar.

Det er nok rigtigt. Jeg har nu ikke skrevet til nogen profiler, der passer
på den beskrivelse. Det nærmeste er en 24 årig blondine på 58 kg. med
billede, og hende fik jeg et pænt svar fra. Det skyldtes nu nok, at jeg
havde "mødt" hende i debatter på dating.dk. Hun bor i København.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 31-07-06 09:52

''Den Mon, 31 Jul 2006 06:51:06 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> følgende røgsignaler:

>Jeg har lige lyst til at fortælle, at på Netdating.dk og Dating.dk har jeg
>nu skrevet til 5-6 profiler og fået positivt svar fra 3. Det giver en
>succesrate på ca. 50%.

Det var da forfærdeligt. Du må i vanlig stil sørge for at det bliver
ødelagt hurtigst muligt, så du igen kan klynke over at du er ensom og
at ingen vil have med dig at gøre...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Zeki

Dato : 27-07-06 20:05

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Når I bruger netdating, tegner I så abonnement på nogle af de funktioner,
> der kræves betaling for?

Jeg brugte den dyreste betalingsform da jeg i min tid var på dating.dk, da
det gav flere muligheder. Det signalerer også en vis form for seriøsitet at
man er parat til at betale de 50-80 kr (eller hvor meget de nu er) om
måneden for at møde sin livs udkårne (eller blot en enkelt nats udkåren vil
nogle nok sige).

Mvh
Zeki

Fra : sdsf

Dato : 27-07-06 20:49

> [...]
>
> På dating.dk er der tre former for medlemsskab. Hvilken form for
> medlemsskab vil I anbefale? Og for hvor lang en periode?
Husk at få medlemskort.
Hvis de ikke sender dig et medlemskort, så send dem en serie klagebreve,
for så er du blevet snydt (igen igen).

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 21:02

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote in message

> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Husk at få medlemskort.
> Hvis de ikke sender dig et medlemskort, så send dem en serie klagebreve,
> for så er du blevet snydt (igen igen).

En refererende joke... Oh boy.. that's rich.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 22:09

> [...]
> vil I anbefale? Og for hvor lang en periode?
>
> Foreløbig har jeg blot gratis profiler på Dating.dk og Match.com - uden

Plus profil, man vælter med tøser derinde....

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 23:20

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Plus profil, man vælter med tøser derinde....

Uha uha - gør det ikke ondt?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-07-06 17:20

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> Plus profil, man vælter med tøser derinde....

I går udvidede jeg min profil til en Plus profil for 30 dage, da jeg havde
modtaget et brev.

Jeg har dog ikke svaret på brevet endnu, da det var skrevet på engelsk, og
jeg var i tvivl, hvor seriøst det var. Det kom fra en profil, som angiveligt
bor på Fyn, men jeg er noget forbeholden, fordi profilen ikke antyder noget
om, hvorfor såvel den korte profiltekst som brevet til mig var på engelsk.
Jeg syntes, det lignede spam.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 29-07-06 18:56

On Sat, 29 Jul 2006 18:19:52 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>om, hvorfor såvel den korte profiltekst som brevet til mig var på engelsk.

Årh hvad, hun vil sikkert gerne møde dig hvis du sender penge til
togbilletten...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-07-06 19:21

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Årh hvad, hun vil sikkert gerne møde dig hvis du sender penge til
> togbilletten...

Det er ikke givet. Det er end ikke givet, en togbillet er relevant. Det er
vist ikke så almindeligt, at menneskesmuglere sender deres prostituerede med
tog til vesteuropa.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 30-07-06 02:43

On Sat, 29 Jul 2006 20:21:01 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>vist ikke så almindeligt, at menneskesmuglere sender deres prostituerede med

Jeg hentydede nu at der er mange svindlere, der lokker elskovssyge
mænd til at sende penge, og så hører de ikke mere...

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 07:34

> Jeg hentydede nu at der er mange svindlere, der lokker elskovssyge
> mænd til at sende penge, og så hører de ikke mere...

Ok. Ja, de er der også. :(

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 30-07-06 21:23

On Sun, 30 Jul 2006 08:34:23 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

>Ok. Ja, de er der også. :(

ja nu var der vist tale om en tog bilet - der kan man betale dsb også
hentes bileten på stationen.

Fra : Gert Medom

Dato : 28-07-06 06:32

Jeg blev hurtigt træt af dating.dk dengang jeg brugte det. Synes det er for
kommercielt.

Man kan ikke gøre folks seriøsitet op i, hvor meget de betaler pr. måned,
det er snarere noget med, hvilken indstilling man har til det at møde et nyt
menneske.

Som Lasse skriver findes der glimrende alternativer. Udover netdating kan du
prøve ofir.dating.

// Gert

PS: "Lad hestene stå, slip bilerne løs"

- Gert M.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 28-07-06 07:24

"Gert Medom" <Gert.medom[slet dette]@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Som Lasse skriver findes der glimrende alternativer. Udover netdating kan
> du prøve ofir.dating.

I går oprettede jeg profiler begge steder, efter jeg havde købt en bog om
netdating.

Fra : ThomasB

Dato : 28-07-06 11:57

> I går oprettede jeg profiler begge steder, efter jeg havde købt en bog om
> netdating.

Du er virkelig desperat efter noget kusse hva? Hvad med den prostituerede vi
har talt om så mange gange, var det ikke snart på tide? De er der jo, for
sådan nogle som dig!

Fra : Zeki

Dato : 30-07-06 11:04

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Du er virkelig desperat efter noget kusse hva? Hvad med den prostituerede
> vi har talt om så mange gange, var det ikke snart på tide? De er der jo,
> for sådan nogle som dig!

Hvad er der i vejen med at købe en bog om netdating? Eller læse litterratur
om emnet? Det viser vel bare at man er interesseret og motiveret i at lære
lidt om "takt og tone," til forskel fra de tåber som stoler så meget på egne
fortræffeligheder og alligevel begår de samme fejl igen og igen fordi "ingen
skal lære mig noget!"

Mvh
Zeki

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 11:14

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med at købe en bog om netdating?

Skulle der være noget i vejen for at købe en bog om netdating?

Fra : Zeki

Dato : 30-07-06 11:42

> Skulle der være noget i vejen for at købe en bog om netdating?

Ikke med mindre du er af den opfattelse at der ikke er noget i vejen med at
være "desperat."

Mvh
Zeki

Fra : ThomasB

Dato : 30-07-06 15:18

> Ikke med mindre du er af den opfattelse at der ikke er noget i vejen med
> at være "desperat."

Alle er vel desperate nu og da?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-07-06 16:08

"Zeki" <Zeki@nope.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der i vejen med at købe en bog om netdating?

Det ved jeg heller ikke, men nu har jeg flyttet mine spørgsmål om netdating
til Dating.dk's debatforum.