Klyx?
Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-07-06 16:08

Hej,

Hed det klyx, det produkt man kan købe på apoteket til "mini-lavement" inden
sport i toeren?

mange hilsner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-06 16:24

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hed det klyx, det produkt man kan købe på apoteket til "mini-lavement"
> inden sport i toeren?

Jeg så det ikke, men det er da muligt.

I følge www.apoteket.dk findes et afføringsmiddel til endetarmen med det
navn. Det bruges ved forstoppelse og til tømning af tarmen før undersøgelse
eller operation.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Per Hansen

Dato : 26-07-06 16:39

Boerge Rahbech Jensen wrote this

> [...]
>
> I følge www.apoteket.dk findes et afføringsmiddel til endetarmen med
> det navn. Det bruges ved forstoppelse og til tømning af tarmen før

Hvorfor alt det kemi ?
Pornoskuespillerne bruger lunkent vand, som de sprøjter op i
endetarmen og så presser ud igen "the old fashion way" inden de
laver anal scener. På den måde kan man også blive renset bagi.
--
Per Hansen.

Fra : ThomasB

Dato : 26-07-06 17:34

"Per Hansen" <onoman99opo****etikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> endetarmen og så presser ud igen "the old fashion way" inden de
> laver anal scener. På den måde kan man også blive renset bagi.

Klyx er vist ikke meget andet end saltopløsning i en beholder med numsedut
på..

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 26-07-06 20:17

On Wed, 26 Jul 2006 18:33:44 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL
FJERNES*2ma2.dk> wrote:

>Klyx er vist ikke meget andet end saltopløsning i en beholder med numsedut
>på..

rektalvæske, opløsning. 1 ml indeholder 1 mg docusatnatrium og 250 mg
sorbitol. Tilsat konserveringsmidler: methylparahydroxybenzoat og
propylparahydroxybenzoat.

Kilde: http://lmk.dk

Der er 120 eller 240 ml. i én dosis.

Hvis man bruger saltvand skal der noget mere til (fik på sygehuset en
gang ~1,75 liter).

Der er rygter på nettet om 2-3 gallon enemas, men alt over 1 gallon
tror jeg er opspind (det må under alle omstændigheder gøre ondt).

Med venlig hilsen
Babylai

--
http://babylai.dk http://diaper.dk
http://infantilism.org http://skriftestolen.dk

Fra : ThomasB

Dato : 26-07-06 20:21

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse
> rektalvæske, opløsning. 1 ml indeholder 1 mg docusatnatrium og 250 mg
> sorbitol. Tilsat konserveringsmidler: methylparahydroxybenzoat og
> propylparahydroxybenzoat.

Nåja der kan man da bare se. Jeg kan heller ikke prale af at have vildt
meget forstand på numsevand

> [...]
>
> Der er rygter på nettet om 2-3 gallon enemas, men alt over 1 gallon
> tror jeg er opspind (det må under alle omstændigheder gøre ondt).

Ylk, jeg vil bare være glad, hvis jeg må slippe for lavement!

Mvh Thomas

Fra : Per Hansen

Dato : 27-07-06 10:15

wrote this

> Der er rygter på nettet om 2-3 gallon enemas, men alt over 1 gallon
> tror jeg er opspind (det må under alle omstændigheder gøre ondt).

> [...]

En 3-4L enema er ikke meget unormalt i dominans scenen hvor de også
praktiserer klinik fetish, men det kræver også masser af træning,
de stopper naturligvis ikke ligefrem alle de liter op fra dag 1,
de gør det lidt efter lidt, starter med 1L og arbejder sig så opad
på de slaver eller "patienter" som de også kalder dem.

--
Per Hansen.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 27-07-06 18:09

On Thu, 27 Jul 2006 04:14:49 -0500, Per Hansen
<onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote:

>En 3-4L enema er ikke meget unormalt i dominans scenen hvor de også
>praktiserer klinik fetish, men det kræver også masser af træning,

Der er også forskel på 2-3 gallon (3 gallon = 11.3562354 liter). Jeg
har selv taget over 3½ liter én gang for mange år siden.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Jens Bruun

Dato : 27-07-06 20:54

In news:lmshc2h90r0s1frj28jqrtq241ldpthi0i@4ax.com,
babylainews1203@babylai.dk <babylainews1203@babylai.dk> wrote:

> Der er også forskel på 2-3 gallon (3 gallon = 11.3562354 liter). Jeg
> har selv taget over 3½ liter én gang for mange år siden.

Den menneskelige seksualitet kender tilsyneladende ingen grænser. Jeg er
forundret.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 23:14

> Den menneskelige seksualitet kender tilsyneladende ingen grænser. Jeg er
> forundret.

Det kan vel ikke være for at få opmærksomhed, at folk gør sådan noget?

Får man pludselig bare lyst til, at få 3½ liter vand sprøjtet op i
endetarmen?

Ja, hvorfor ikke?

Fra : Per Hansen

Dato : 28-07-06 12:10

ThomasB wrote this

> Det kan vel ikke være for at få opmærksomhed, at folk gør sådan noget?
>
> Får man pludselig bare lyst til, at få 3½ liter vand sprøjtet op i
> endetarmen?
>
> Ja, hvorfor ikke?

Næ egentlig ikke. Enemas har udviklet sig til en fetish for mange.
De bruges enda også medicinsk på skønhedsklinikker.
Og det skulle også ikke undre mig hvis det praktiseres medicinsk på
sygehusene landet over også.

--
Per Hansen.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 28-07-06 18:40

On Fri, 28 Jul 2006 06:09:46 -0500, Per Hansen
<onoman99opo****etikon@yahoo.dk> wrote:

>Og det skulle også ikke undre mig hvis det praktiseres medicinsk på
>sygehusene landet over også.

Det bruges inden kikkertundersøgelser. Dog har jeg ikke siden Herning
i 1992 set at man bruger vand - i vore dage er det enten klyx eller
oralt (hvor man indtager 2 liter vand der ikke optages af kroppen, så
det skyller ud den vej).

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : sdsf

Dato : 27-07-06 20:53

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

> Der er også forskel på 2-3 gallon (3 gallon = 11.3562354 liter). Jeg
> har selv taget over 3½ liter én gang for mange år siden.
Og hvorfor gjorde du så lige det?

Fra : Per Hansen

Dato : 28-07-06 11:53

wrote this

> Der er også forskel på 2-3 gallon (3 gallon = 11.3562354 liter). Jeg
> har selv taget over 3½ liter én gang for mange år siden.

> [...]

Kendte ikke lige til de amerikanske mål.

--
Per Hansen.

Fra : Martin Honoré

Dato : 30-07-06 17:45

babylainews1203@babylai.dk wrote:
> Hvis man bruger saltvand skal der noget mere til (fik på sygehuset en
> gang ~1,75 liter).

En imponerende dosis, må man sige. Det gennemsnitlige maksimum for
endetarmens kapacitet er 8 deci-liter. Så du slog normalen med over 100%

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 30-07-06 22:01

On 30 Jul 2006 16:45:15 GMT, Martin Honoré
<spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote:

>En imponerende dosis, må man sige. Det gennemsnitlige maksimum for
>endetarmens kapacitet er 8 deci-liter. Så du slog normalen med over 100%

Havde fået afføringsmidler i 1½ dag (bisacodyl tabletter), og skulle
have en kikkertundersøgelse af tyktarmen - så der var nok rigelig
plads :)

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 17:14

nusle nuslesen wrote:
> Hej,
>
> Hed det klyx, det produkt man kan købe på apoteket til
> "mini-lavement" inden sport i toeren?

Hvad med en lille udskyller til at sætte på bruseren?

Virker mere hygienisk på mig, men jeg har dog kun prøvet Klyx (Klysma) en
gang før undersøgelse. Virkede ikke særligt fedt.

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-07-06 19:00

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hvad med en lille udskyller til at sætte på bruseren?

Nope - der skal intet af den slags være i mit hjem.

Jeg har intet privat sted at opbevare ting.

mange hilsner

Fra : KubikH

Dato : 26-07-06 18:49

> [...]
> Hej,
>
> Hed det klyx, det produkt man kan købe på apoteket til "mini-lavement"

Hejsa
Køb dig en ordentlig lavamentsprøjte, eller en rigtig 1 liter lavamentpose,
med slange og hele fifleriet.
Klyx irriterer tarmen, og man får afføring.
Men det er jo kun som en "almindelig tur på potten"
Skal det være sjovt, skal det være rent, og det duer kun ved at skylle
ordentligt.
Mvh
Niels

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-07-06 18:59

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> Men det er jo kun som en "almindelig tur på potten"
> Skal det være sjovt, skal det være rent, og det duer kun ved at skylle

Enig i at det skal være ordentligt rent - men nogle gange er man ikke lige
hjemme (læs: aldrig, sex er på udebane, eftersom jeg ikke har et
soveværelse - og tre børn), og mulighederne er begrænsede.

mange hilsner

Fra : ThomasB

Dato : 26-07-06 20:17

> Enig i at det skal være ordentligt rent - men nogle gange er man ikke lige
> hjemme.

Husk at lade der gå lidt tid fra du tager klyx, til du tager bussen

Fra : Leif Neland

Dato : 27-07-06 09:29

> [...]
> Men det er jo kun som en "almindelig tur på potten"
> Skal det være sjovt, skal det være rent, og det duer kun ved at skylle

Er det nødvendigt at tømme tarmen?

Afføringen står svjv ikke i endetarmen før man begynder at "lukke lort
ud..."

Jeg har ihvertfald ikke stødt på noget endnu

En penis tar heller ikke skade af lidt lort, men man kan jo altid bruge et
kondom, så kan man også hurtigt tage det af, hvis man vil skifte tilbage til
kanal 1.

Leif

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 09:48

"Leif Neland" <leif@neland.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Er det nødvendigt at tømme tarmen?

Ja.

> Afføringen står svjv ikke i endetarmen før man begynder at "lukke lort
> ud..."
>
> Jeg har ihvertfald ikke stødt på noget endnu

Enig.

Men, men, men - der kan jo gå noget tid fra jeg f.eks. tager hjemmefra og
til "rendevous" (i teorien)

> [...]
> kondom, så kan man også hurtigt tage det af, hvis man vil skifte tilbage

Okay, her står jeg af - det er alt for klamt til at jeg overhovedet bryder
mig om at tænke tanken *ufff!*

Så hellere "gøre rent" inden leg - helt klart.

mange hilsner

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 13:50

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Okay, her står jeg af - det er alt for klamt til at jeg overhovedet bryder
> mig om at tænke tanken *ufff!*

Hvis du ikke kan lide lort på pikken (læs: er sart og hysterisk), skal du
ikke stikke den op, hvor der er lort. EOD!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 14:53

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis du ikke kan lide lort på pikken (læs: er sart og hysterisk), skal du
> ikke stikke den op, hvor der er lort. EOD!

HALLO!!! Jeg har ingen pik!!!!

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 15:02

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> "Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> HALLO!!! Jeg har ingen pik!!!!

HALLO!!!!!!!!111omgarto? Hvis du ikke har en pik, hvad er det så du brokker
dig over?

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 15:27

> HALLO!!!!!!!!111omgarto? Hvis du ikke har en pik, hvad er det så du
> brokker dig over?

At andre (læs: manden) ikke skal have lort på pikken.

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 15:38

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message
> "Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> At andre (læs: manden) ikke skal have lort på pikken.

Så tillader jeg mig at gentage:
"Hvis du ikke kan lide lort på pikken [jeg snakker ikke om DIN pik] (læs: er
sart og hysterisk), skal du
ikke stikke den op, hvor der er lort. EOD!"

Er det dig eller din mand, der ikke kan lide lort på pikken?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 15:56

> [...]
> er sart og hysterisk), skal du
> ikke stikke den op, hvor der er lort. EOD!"
>
> Er det dig eller din mand, der ikke kan lide lort på pikken?

Hvor formulerer du dig dog uheldigt, efter min mening.

Anyway - analsex har aldrig for mig involveret lort - hvis det gjorde, ville
jeg ikke synes om det.

Det handler om følelsen, som er dejlig.

- og så er det altså ikke uhørt at gøre en lille indsats for at være ren
inden sex (eller bare i det hele taget). Det er jeg tilhænger af.

Fra : Ole Andersen

Dato : 27-07-06 17:21

> "Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor formulerer du dig dog uheldigt, efter min mening.

Vær eksakt og pinpoint venligst, hvor der kan opstå tvivl. Tågede
generaliseringer kan alle komme med.

Du ønsker at vaske røven indvendigt før analsex, da du synes det er klamt
jævnfør dit svar til Leif,
"Okay, her står jeg af - det er alt for klamt til at jeg overhovedet bryder
mig om at tænke tanken *ufff!*", hvortil jeg så svarer,
at hvis man ikke kan lide lort på pikken, skal man finde et andet hul at
stikke den ind i. Tror du så virkelig, at den sætning betyder, at jeg tror,
at du har en pik?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-07-06 19:41

nusle nuslesen wrote:
> "Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> HALLO!!! Jeg har ingen pik!!!!

Nej .. men så vidt jeg kan læse er det jo det du satser på at få...

og så i nummeren ...

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 19:59

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
> mindre vægt

Ja, der er desværre ikke umiddelbart udsigt til det *SNØFT!!!*

Men jeg glæder mig til lejligheden engang byder sig

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-07-06 20:50

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej,
>
> Men jeg glæder mig til lejligheden engang byder sig

og hvorfor så ikke?

og dækker negationen over sport i 2 eren eller tisser generelt?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 21:01

> og hvorfor så ikke?

Fordi jeg ingen fyr har, og ikke har fundet en at begynde at date med pt.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-07-06 21:56

nusle nuslesen wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Fordi jeg ingen fyr har, og ikke har fundet en at begynde at date med
> pt.
ok .. men du er så ved at planlægge udskejelserne ..

Hvad nu hvis han ikke er til sport i 2 eren?

Fra : Michael

Dato : 27-07-06 22:06

Frank Leegaard skrev:

>ok .. men du er så ved at planlægge udskejelserne ..
>
>Hvad nu hvis han ikke er til sport i 2 eren?

Alle fyre (undtagen Mohammed) er da til sport i 2'eren

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 22:07

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> ok .. men du er så ved at planlægge udskejelserne ..

Man kan også godt glæde sig til at være på pension - selvom der er 30 år til

> Hvad nu hvis han ikke er til sport i 2 eren?

Så gider jeg ham ikke - jeg er nemlig vild med det *hehe*

mange hilsner

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 27-07-06 18:12

On Thu, 27 Jul 2006 10:29:24 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>Er det nødvendigt at tømme tarmen?

Det afhænger af hvornår man sidst har haft afføring, hvad man skal
lave og hvor lang tid det tager.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-07-06 19:01

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

Tak for svarene - havde ikke lyst til at ligne en idiot og sige noget vrøvl,
når jeg kommer på apoteket

mange hilsner

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 26-07-06 19:33

> Tak for svarene - havde ikke lyst til at ligne en idiot og sige noget
> vrøvl, når jeg kommer på apoteket

Det giver mig lyst til at fortælle, at det ikke var muligt at købe Klyx på
internettet via Apoteket.dk. Begrundelsen var, at det også kan købes andre
steder.

Hvor det så er, ved jeg ikke, men du kunne måske være heldig, at det står
frit fremme på en hylde hos Matas eller lignende, hvor du kunne købe noget
andet, hvis du ikke kunne finde det, og ikke havde lyst til at spørge.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 26-07-06 20:12

On Wed, 26 Jul 2006 17:08:02 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hed det klyx, det produkt man kan købe på apoteket til "mini-lavement" inden
>sport i toeren?

Den lille hedder Glyoktyl.

Klyx er en størrer, som bruges før undersøgelser.

Med venlig hilsen
Babylai

Fra : nusle nuslesen

Dato : 26-07-06 21:41

<babylainews1203@babylai.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Den lille hedder Glyoktyl.
>
> Klyx er en størrer, som bruges før undersøgelser.

Hvad vil du anbefale før "leg"?

Jeg tænker, at det er en brugbar løsning, når man ikke har mulighed for de
store udskejelser

mange hilsner

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 21:59

nusle nuslesen wrote:
> [...]
>
> Hej,

> Hvad vil du anbefale før "leg"?
>
> Jeg tænker, at det er en brugbar løsning, når man ikke har mulighed

bor ham du skal have udskejelserne med hjemme hos far og mor siden
forberedelserne ikke kan laves og gemmes hos ham? Eller er det lutter
one-nite stands?

Fra : nusle nuslesen

Dato : 27-07-06 08:22

> [...]

> bor ham du skal have udskejelserne med hjemme hos far og mor siden
> forberedelserne ikke kan laves og gemmes hos ham? Eller er det lutter

Analsex er ikke det mest gængse på one-night-stands, og jeg er også ved at
være for gammel til dem (synes jeg selv, og det er det der tæller).

Den sidste jeg dyrkede sex med bor i Jylland, og jeg bor på Sjælland - og så
er det jo godt, at der findes skove på Sjælland *hehe*.

Pt. er der ingen "ham", men derfor kan jeg godt være fremsynet og undersøge
muligheder på forhånd, for jeg arbejder skam aktivt på at der skal være en
"ham" snarest.

Det med ikke at dyrke sex gennem længere tid er en tand for kedeligt, hvis
det var meningen, at jeg skulle leve i cølibat, tror jeg ikke, at jeg ville
være skabt med denne libido

mange hilsner

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-07-06 19:39

nusle nuslesen wrote:
> [...]
> hvis det var meningen, at jeg skulle leve i cølibat, tror jeg ikke,
> at jeg ville være skabt med denne libido

Guds straf?

Nåe nej .. Børge er jo væk for at lukke gruppen ..

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 19:53

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Nåe nej .. Børge er jo væk for at lukke gruppen ..

Hvem er Børge? En man burde kende?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 27-07-06 20:51

ThomasB wrote:

> Hvem er Børge? En man burde kende?

Nix .. en af de slemme drenge man ikke må lege med ..

Fra : ThomasB

Dato : 27-07-06 23:16

> Nix .. en af de slemme drenge man ikke må lege med ..

Åh nej, så må jeg ikke for min kæreste!

Fra : babylainews1203@baby~

Dato : 27-07-06 18:16

On Wed, 26 Jul 2006 22:41:06 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hvad vil du anbefale før "leg"?

>Jeg tænker, at det er en brugbar løsning, når man ikke har mulighed for de
>store udskejelser

Glyoktyl burde være ganske fin, med mindre du skal deltage i et flere
timer langt fisting orgie :)

Klyx tømmer ~ en meter? to meter? op - det har jeg konstateret ved
selvsyn, under Sigmoideskopi. Og skal igen den 25. :S

Med venlig hilsen
Babylai