Kvinder
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 00:49

Efter at min server bogstaveligt har været ved at tage livet af mig og
stadigt prøver på det har jeg ikke fået tjekket mail og div datting
profiler nå men ind og se p ånet datting der lå sgu 25 svar -- slevf
er det det mest fornuftige man skriver de lange ting sammen med
men kender i det her med man bare bliver tændt på en eller anden
bagatel der var en på 144 cm der svarede mig - FUCK jeg er wild med
små kvinder hendes hage begynder ikke langt over hvor min navle sider
også var der sgu en på 18 der var åben for muligheder .. hun ku så
godt være fake ... men det er sgu da lidt frækt med en der er 22 år
ynger ind en selv ...
--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Frank Leegaard

Dato : 23-07-06 02:03

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> også var der sgu en på 18 der var åben for muligheder .. hun ku så
> godt være fake ... men det er sgu da lidt frækt med en der er 22 år

Når jeg læser fundatsen for denne gruppe står der klart og tydeligt at
reklamer ikke er tilladt. Derfor vil jeg henstille at du fjerner dine
reklamer: Klippet af fundatsen:

"Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder."

[...]

I modsat fald vil der blive klaget til din udbyder.
Newsgroups er ikke beregnet til reklamer for komercielle

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Per D

Dato : 23-07-06 02:38

> [...]
>

> --
>
> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet

Slap af mulle

Per

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-07-06 09:46

Den Sun, 23 Jul 2006 03:37:43 +0200 sendte "Per D"
<ginge>nospam<@post10.tele.dk> følgende røgsignaler:

>http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html

Jeg kan godt lide den med at en stor signatur tager båndbredde....

Det må være skrevet dengang 1200 Baud var den vildeste
"bredbåndsforbindelse".

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 16:01

On Sun, 23 Jul 2006 03:03:26 +0200, "Frank Leegaard"
<frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

Frank Leegaard du er godt nok et geni i et uændeligt langt svøbe
du skriver en masse om du mener og nogen gange tror du at du ved - at
den viden så primært er baseret på nogen vildfarene gætterier uden rod
i faktisk forhold er så det mere beklageligt

> [...]
>
>"Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
>ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-

ja og havde du nu læste hele fundatsen så ville du også vide at
signaturen er fri område så længe den ikke er af mere ind
4 sætninger på hver max 72 tegn - mao man kan skrive hvad man vil i
sin signatur ........

> [...]
>
>I modsat fald vil der blive klaget til din udbyder.
>Newsgroups er ikke beregnet til reklamer for komercielle

ja gør du bare det - der er mange måder at gøre sig selv til grin på
hvis man endeligt vil.

men når vi nu er ved det så høre sligt en debat ikke hjemme i dss -
hvilket i praksis betyder om dine evner rækker så skulle du ha sat en
fut til relevant gruppe.

fut : dk.admin.netikette

Fra : Poul Nielsen

Dato : 24-07-06 11:06

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Når jeg læser fundatsen for denne gruppe står der klart og tydeligt at
> reklamer ikke er tilladt. Derfor vil jeg henstille at du fjerner dine
> reklamer: Klippet af fundatsen:

Jamen du glemmer lige at han har det som link båtnakke, fundatsen sikter på
at ramme de der udnytter gruppen til Spam, Det gør Bo ikke omend han teknisk
set overtræder fundatsen, men der er stor forskel på de to ting.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-06 15:19

On Mon, 24 Jul 2006 12:06:00 +0200, "Poul Nielsen" <pol@lan.com>
wrote:

> [...]
>at ramme de der udnytter gruppen til Spam, Det gør Bo ikke omend han teknisk
>set overtræder fundatsen, men der er stor forskel på de to ting.

Nahhh det skulle jeg nu ikke mene jeg gør overtræder fundatsen altså:)
selv om man nok kan evaluere topick værdien en gang i mellem - men det
kan man vist med os alle - personeligt ser jeg ikke noget problem der
går lidt chat i en debat når den er em 10-12 indlæg gammel så længe
det er venligt ellers bør den flyttes til mudderet- det er tilsvarene
totalt uakceptabelt at frank starter en tråd om min signatur i
nærværende forum - der primært handler om sex & samliv i hendhold til
fundats - det kan han_sådan_set godt men så skal han sætte fut til dan
- mht reklame i min signatur det må man faktisk godt
Det er jo ikke fordi jeg stiler imod Voip skal tjene penge men slet og
ret det er smart at mankan ringe gratis indrigs og til det meste af
den civiliserede verden - så længe det er til stationære forbindelser
+ man kan sende sms for ca 30 øre til udlandte hvor det normalt koster
omkring 3 kr p.gr en eller anden lede afgift

fut : dk.snak.snik

Fra : Hr. Jensen

Dato : 23-07-06 09:49

Den Sun, 23 Jul 2006 01:48:37 +0200 sendte Bo M Mogensen
<svar@i-gruppen.invalid> følgende røgsignaler:

> [...]
>bagatel der var en på 144 cm der svarede mig - FUCK jeg er wild med
>små kvinder hendes hage begynder ikke langt over hvor min navle sider

Så mangler hun bare en total flad hovedbund, så du har et sted at
stille din øl når hun giver et blowjob...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-06 13:16

In news:usd6c2523ohdul6itsr81emhmbs2efj5ol@4ax.com,
Hr. Jensen <aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

> Så mangler hun bare en total flad hovedbund, så du har et sted at
> stille din øl

Ja, eller sniffe en bane.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 23-07-06 13:48

> Ja, eller sniffe en bane.

Nah, det kan vist ikke gøre det længere. Jeg tror han er ovre i noget
freebase coke - han opfører sig ihvertfald som et crackhoved.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 17:19

On Sun, 23 Jul 2006 14:16:28 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ja, eller sniffe en bane.

Jens du er en wild mand vil tage stoffer og drikke imens du tager
kvinden ... jeg troede slet ikke der lå sligt en latenent libertiner i
din natur - men på den anden side så kender vi jo kun hinanden her fra
så - det er da altid spænnende når en skribent viser nye sider af sig
selv.

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-06 19:26

In news:k787c2hhjsa6i80o9od0304k5sjs4860gb@4ax.com,
Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.invalid> wrote:

> Jens du er en wild mand vil tage stoffer og drikke imens du tager
> kvinden ...

Du har misforstået noget: Jeg drikker aldrig, når jeg tager stoffer.

Ja, ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 23-07-06 20:01

Jens Bruun wrote:

> Du har misforstået noget: Jeg drikker aldrig, når jeg tager stoffer.

Det ku´ være du sku´ begynde at drikke, så. Det ville være meget sundere
for dig.

:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-07-06 21:18

In news:44c3c75d$0$195$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> wrote:

> Det ku´ være du sku´ begynde at drikke, så. Det ville være meget
> sundere for dig.

Hvor læser du, jeg ikke allerede drikker?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-06 01:26

On Sun, 23 Jul 2006 22:18:03 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Hvor læser du, jeg ikke allerede drikker?

Hmm sikkert fordi du gør så sobert et indtryg selv når dit klasissiske
temeprament løber af med dig - nå dyrk lige det svar jeg fik her på
net datting :
"hejsa Bo

mange tak for den smigrende kompliment. smiler

jeg er imponeret af dine formulereringer, det er sjældent man støder
på en mand med hjerne bag panden.. det er rart!

jamen jeg hedder xxx xxx, men bliver kaldt xxx. er 22 og igang med at
uddanne mig til pædagog. trods jeg ikke mener man kan uddanne sig til
at have med mennesker at gøre..

mit mobil nr er xxxxxxx

nyd varmen.. knus"

fame du og hun ser faktisk også ret godt ud

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-07-06 11:24

Bo M Mogensen wrote:

> "hejsa Bo
>
> mange tak for den smigrende kompliment. smiler
[SNIP]

Det er Hæng9ng!!!

Fra : Jens

Dato : 31-07-06 00:46

Peter Juhl wrote:

> Det er Hæng9ng!!!

LOL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-07-06 14:15

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> mit mobil nr er xxxxxxx
>
> nyd varmen.. knus"
>
> fame du og hun ser faktisk også ret godt ud

Et eller andet sted må dine alarmklokker ringe. Meget andet ufortalt, men
ligefrem en mester i dansk ville jeg nu ikke kalde dig.

Prøv at fortsætte dialogen og se om ikke vedkommende pludselig akut mangler
penge til indskud, togbillet etc etc

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 23:53

On Sun, 23 Jul 2006 20:25:39 +0200, "Jens Bruun"

>Du har misforstået noget: Jeg drikker aldrig, når jeg tager stoffer.

ahh hmmm ... der er nu ellers ikke noget som lidt amf til at holde en
kørende oven på en kasse pilsner eller flaske malt et eller andet -
jeg må dog indrømme jeg vil ha svært ved at se pointen i at tage amf
hvis man ikke var fuld - det enste der sker er man for lidt hjerte
banken og heleveds hus med at falde i søvn :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 16:06

On Sun, 23 Jul 2006 10:49:00 +0200, Hr. Jensen
> [...]

>Så mangler hun bare en total flad hovedbund, så du har et sted at
>stille din øl når hun giver et blowjob...

Nahh det ville nu være en trist drejning - selv om idden er go nok :)

men der er altså bare et eller andet ualmindeligt sex et over de her
små kvinder - man for en følse af at .... man vikrelig har med en
kvinde at gøre - det giver sådan en fed magt følse når man svinger
hende rundt og man kan jo tage hende fra alle vinler uden det bliver
besværligt .... ja dte er sgu svært at forklare .... det er mere følse

Fra : Leif Neland

Dato : 23-07-06 17:36

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse
> men kender i det her med man bare bliver tændt på en eller anden
> bagatel der var en på 144 cm der svarede mig - FUCK jeg er wild med
> små kvinder hendes hage begynder ikke langt over hvor min navle sider

Se ekstrabladet: "Små kvinder er lækre babes"

http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/article212773.ece

Leif

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-07-06 23:49

On Sun, 23 Jul 2006 18:35:58 +0200, "Leif Neland" <leif@neland.dk>
wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse
>
>Se ekstrabladet: "Små kvinder er lækre babes"
>
>http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/article212773.ece

ja ja men sådan er det kvinder er små og mænd er store det er nu en
gang naturens orden - fremragende artikel ser Alyssa Milano er omtalt
jeg er jo som det fremgård af min sig en stor Holly fan og ser derfor
en del til Alyssa Milano når jeg ser Charmed ( sesson 7 er lige kommet
med skandinaviskte subs til bare 379 kr ) og jow gu er alyssia da et
godt hug - men jeg synes Holly er mere lægger men nu er jeg så også
Hollyoman :0) ... men jeg synes også shanen dorthy er et bedre hug ind
alysia ....men imho er Holly planetens og verdens historiens bedste
hug - men ser man lige bort fra det hvem er så verdens smukkeste
kvinde

1.) Holly
2.)Michel Phiffer ( aner ikke hvordan det staves )
3.) Rachel ward ( forholdsvis ukendt - men kulminerede i filmen
against all odds men også kendt fra Tornfuglene og er sandsyneligtvis
den enste kvinde i menneksehedens historie der ser bedre ud med kort
ind langt hård )
4.) pamala anderson - ja man tror det er løgn men jeg har en foto
serie der heder blue ikke nøgen - hun er fanme en stej.
5.)Shannen Dorthty
6.) natasia kinski
7.) Kira en norsk porno model
8.)Lisa Bonet
9.) hende der spiller stine i taxa

ja der er sikkert flere ....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 00:45

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> 4.) pamala anderson - ja man tror det er løgn men jeg har en foto
> serie der heder blue ikke nøgen - hun er fanme en stej.

Et eller andet sted må man altså kede sig gudsjammerligt hvis man gider at
sidde og skrive lister som en teenager. Dette er sådan set i orden når man
er teenager, men som fyrreårig er det lidt en skam. Få dig da et liv mand

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 24-07-06 01:39

On Mon, 24 Jul 2006 01:45:16 +0200, "Frank Leegaard"

>Et eller andet sted må man altså kede sig gudsjammerligt hvis man gider at
>sidde og skrive lister som en teenager.

ja her må man jo endnu en gang konkludere at du gør regning uden vært
mao skriver om noget du egentligt ikke ved noget om - der er ikke
nogen på den liste der er under 30 så teenager er det altså ikke.

> Dette er sådan set i orden når man
>er teenage

ja det er jo en alder som alle skal igenem og det glæder mig da at du
er mildt stemt over for det ..

>, men som fyrreårig er det lidt en skam.

så er det lige det der med hvad der er en skam ?

>Få dig da et liv mand

ja du går jo såre meget op i mit liv - jeg for en er i det store hele
tilfreds med det som det er ja jeg vil sige jeg er tæt på lykkelig
hvis jeg kan finde et 1½ w grafik kort til min server .... ja jeg er
faktisk tæt på at ville begå en forbrydelse for et gammelt pci grafik
kort - men det er så en anden sag.

men nu bliver du jo ved med at vende tilbage til det her med mit liv -
hvad forestillinger gør du dig i grunden om det liv jeg har ???

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-07-06 14:17

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> men nu bliver du jo ved med at vende tilbage til det her med mit liv -
> hvad forestillinger gør du dig i grunden om det liv jeg har ???

Et eller andet sted et ret sølle et siden du er nødt til at "købe" dig en
afrikansk kæreste.

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-07-06 14:25

In news:44c619d1$0$862$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Frank Leegaard <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> Et eller andet sted et ret sølle et siden du er nødt til at "købe"
> dig en afrikansk kæreste.

Ja, det er meget sølle. Vi andre kan da finde ud af at "købe" os danske
kærester.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 25-07-06 14:36

> Ja, det er meget sølle.

Bo MM har ofte vist sig at være et sølle skvat. Normalt dømmer jeg folk på
deres udseende, og i Bo MM's tilfælde vil jeg ikke gøre en undtagelse.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 00:47

Jens Bruun wrote:

> Ja, det er meget sølle. Vi andre kan da finde ud af at "købe" os
> danske kærester.

Det er jo netop det der er sølle. Prisen er jo latterlig lav. Så lav at selv
en førtidspensionist har råd til at have op til flere koner der.

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-07-06 11:10

> Det er jo netop det der er sølle. Prisen er jo latterlig lav. Så lav at
> selv en førtidspensionist har råd til at have op til flere koner der.

Lol

Jamen hvad er der nu pludselig galt med en lækker neggertøs?

Brian

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 11:30

Brian Olesen wrote:
> "Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Lol
>
> Jamen hvad er der nu pludselig galt med en lækker neggertøs?

Ikke spor - andet end at menneskehandel er usmageligt ..

Fra : Brian Olesen

Dato : 26-07-06 13:18

> Ikke spor - andet end at menneskehandel er usmageligt ..

Er det nu også det?
Hvad hvis kvinderne kommer fra et liv med død og fattigdom til et liv i
luxus? Hvad hvis det betyder 30 40 livsforlængelse for kvinden?

Blot lige for at sætte tingene i perspektiv.

Mvh. Brian

P.S. Så er der jo naturligvis også alle de negative sider, men man kan jo
ikke kæmme alle over en kam.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 14:09

Brian Olesen wrote:

> Er det nu også det?
> Hvad hvis kvinderne kommer fra et liv med død og fattigdom til et liv
> i luxus? Hvad hvis det betyder 30 40 livsforlængelse for kvinden?
>
> Blot lige for at sætte tingene i perspektiv.

Jamen jeg har bestemt ikke noget imod at man finder en afrikansk kæreste og
bor sammen med hende og sørge for hende og hendes.
Sådan fungerer det bare sjældent. I den aktuelle sag skulle Bo jo overtage
en kvinde fra en af sine kammerater som havde kasseret hende.
Men det undrer mig da at Bo efter at være fyr og flamme nu slet ikke taler
om det.
Er det mon et luftkastel?

Fra : Per D

Dato : 26-07-06 16:12

> [...]
> --
>
> /Frank Leegaard
>
> Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet

Pakkeposten er nok længe om at fragte en "pakke" fra Afrika til Danmark.

Per

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 16:54

Per D wrote:

> Pakkeposten er nok længe om at fragte en "pakke" fra Afrika til
> Danmark.
Muligt de ikke havde fået bestilt trykkabine sådan at hun lugtede lidt da
hun ankom i trækassen?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-06 18:50

On Wed, 26 Jul 2006 14:17:55 +0200, "Brian Olesen" <nomail@please.dk>
wrote:

HI Brian - plonk ham - livet er ikke langt nok til sådan noget
sludder

>Er det nu også det?

Det kan jo aldrig blive menneske handel man kan ikke bare standse en
kvinde på gaden i den 3 verden også købe hende - man kan med
nogenlunde sikker succes finde en der vil gifte sig med en hvis man
tager hende med til DK eller giver hende til dagen og vejen der hvor
hun nu bor

>Hvad hvis kvinderne kommer fra et liv med død og fattigdom til et liv i
>luxus?

Hmm nu definere vi jo luxsus forskeligt - hvad man skal tænke på er
grundligene ting som vi tager for givet - rent vand mad tøj og bad er
almindeligt her men luxsus i den 3 verden.

>Hvad hvis det betyder 30 40 livsforlængelse for kvinden?

Øhh tænker du på de lever længer i dk ? for ja det gør de i f.eks
nepal er genemsnits leve alderene på 33 år - selvf bliver folk ældre
der er bare stor spædbørns dødelighed + folk dør af malarie osv.

>Blot lige for at sætte tingene i perspektiv.

såre væsentligt

>Mvh. Brian
>
>P.S. Så er der jo naturligvis også alle de negative sider, men man kan jo
>ikke kæmme alle over en kam.

Nahh man skal ikke kimse af grundvilkår

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-07-06 19:07

Bo M Mogensen wrote:
man kan med
> nogenlunde sikker succes finde en der vil gifte sig med en hvis man
> tager hende med til DK eller giver hende til dagen og vejen der hvor
> hun nu bor

Der tror jeg lige, Rikke Hvilshøj har lidt at skulle have sagt. En Dansker
kan skam ikke sådan bare gifte sig med en udlænding og så forvente at få
hende til Danmark.

Per V.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 26-07-06 21:03

Per Vadmand wrote:
> [...]
>
> Der tror jeg lige, Rikke Hvilshøj har lidt at skulle have sagt. En
> Dansker kan skam ikke sådan bare gifte sig med en udlænding og så

Og slet ikke en førtidspensionist. Tror faktisk ikke pensionen er nok
overhovedet for at få "importtilladelse"

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 26-07-06 03:31

On Tue, 25 Jul 2006 15:25:17 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ja, det er meget sølle. Vi andre kan da finde ud af at "købe" os danske
>kærester.

ja det har aldrig været nemt at være nogen

dyrk lige den her besked eller noget af den jeg fik fra har hende på
144 cm
" Tænk at faktisk mange folk undrer sig over min højde. Forleden dag,
da jeg var ude at løbe hører jeg en kommentarer fra en lille dreng,
som spørger sin pædagog, om det var en lille voksen, eller et barn,
der løb der. Meget uskyldigt. Den var lidt sjov. Jeg kunne ikke lade
være med at grine af den."

hun er sgu da ikke uden evner var :)?

må sgu indrømme jeg er lidt lun på hende det var jo egentligt ikke
planen ...men hwa fan ....

Fra : Jens

Dato : 31-07-06 00:58

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> være med at grine af den."
>
> hun er sgu da ikke uden evner var :)?
>
> må sgu indrømme jeg er lidt lun på hende det var jo egentligt ikke

Når hun først har set dig og lugtet til dig løber hun da af helvet til.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 24-07-06 00:42

Leif Neland wrote:
> "Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Se ekstrabladet: "Små kvinder er lækre babes"
>
> http://ekstrabladet.dk/underholdning/kendte/article212773.ece

Er det først nu at det går op for dig at Bo skriver om fantasier. Til
gengæld giver fundatsen rig lejlighed til at skrive om fantasier, så det er
der sådan set ikke noget ondt i ...