Min Danske kone part3
Fra : mohammad

Dato : 19-07-06 18:08

En hurtig gennemgang af Min Danske Kone part 1 og 2 viser sig at den er
fuldstændigt ud af proportion, hvor nogle prøver at misbruge mit navn
til at medbringe deres hadefugle usande historie i andre forum
(dk.politik). med hånden på hjertet, hvad får i ud af det udover at
i plusser op på den hadefugle atmosfære mellem dansker og andet
etniske minoritet især muslimer. Mine tanker går ud til dem Itiske
baggrund som er i stand til at hakke sig i andres komputer. Jeg vil
ikke pege direkte på nogen, det kan lige så godt være mine naboer,
da jeg bruger en ukrypteret trådløse netværk. Men gudskelov der
findes stadigvæk folk med barmhjertighed som er klare til vise
kærlighed. Jeg er stolt over for mig selv at tørret at fortale mine
sex ulemper i det håbe at kunne få noget rådgivning. Skal mine sex
problemer ignoreres ellers gøres til grin bare fordi jeg hedder
mohammad .

Jeg har fået det at ved at forskellen fra den teoretiske del til den
praktiske del er den samme som fra himmel til jorden. Derfor straks
søger jeg for en god praktikplads med varme trygge rammer som kan
færdiggøre mine kompetencer og gøre mig til en god elsker igen og
frembringe både lyst og Lysen tilbage fra denne blinde mørke vej. Er
det tilfælde for dig så garanter jeg for en ambitiøs og fleksible
elev som møder til tiden og tage imod nye udfordringer.

Praktikant
Mohammad

Fra : Ulvir

Dato : 19-07-06 19:27

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

[...]

Hvad fanden! Eller Allah.. Vil du bolle udenom? Hvad siger din anal
fikseret kone til det?

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 19:34

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Skal mine sex
> problemer ignoreres ellers gøres til grin bare fordi jeg hedder
> mohammad .

Hvad hedder din danske kone?

Fra : mohammad

Dato : 19-07-06 19:45

> Hvad hedder din danske kone?

Kan det ikke være lige meget, hvad hun hedder. Kan navnet løse
problemet?

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 20:00

> Kan det ikke være lige meget, hvad hun hedder. Kan navnet løse
> problemet?

Du har ikke hørt om numerologi?

Hvad hedder hun?

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 20:01

mohammad skrev:

> Kan det ikke være lige meget, hvad hun hedder. Kan navnet løse
>problemet?

Ja, har du aldrig hørt om numerologi? Navneændring kan mange gange
løse problemerne.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 20:03

"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, har du aldrig hørt om numerologi? Navneændring kan mange gange
> løse problemerne.

Jeg var 1 minut hurtigere end dig (det siger din kone i øvrigt også)

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 20:06

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev:

>"Michael" <spamhell@brandt-christensen.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg var 1 minut hurtigere end dig (det siger din kone i øvrigt også)

Så vidt jeg ved, så er jeg ikke gift (endnu)
Kæmper stadig imod med næb og klør

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 21:39

> Så vidt jeg ved, så er jeg ikke gift (endnu)
> Kæmper stadig imod med næb og klør

Ja gift er noget man tager, for ikke at blive det ik?

Efterhånden bliver folk vel gift af praktiske og pralende årsager og ikke af
kærlighed

Eller er det omvendt? I 50'erne skulle man vist være gift for at få en
lejlighed, så det blev man vel overvejende af den grund.

Hvorfor vil du ikke giftes?

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 21:59

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev:

>Hvorfor vil du ikke giftes?

Fordi jeg så bliver i familie med hendes mor

Ej jeg kommer sgu godt ud af det med min svigermor. Og jeg vil da ikke
afvise at jeg vil giftes en dag.

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 22:16

Michael skrev:

> Fordi jeg så bliver i familie med hendes mor

Ha!

> Ej jeg kommer sgu godt ud af det med min svigermor.

Lucky bastard

> Og jeg vil da ikke
> afvise at jeg vil giftes en dag.

Jeg har kendt min kæreste i 11 år og vi har talt om det mange gange - mest
for at sikre hinanden.

Hvorfor skulle man ellers giftes?

> Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Hvorfor ik'?

Fra : Michael

Dato : 20-07-06 15:53

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev:

>Jeg har kendt min kæreste i 11 år og vi har talt om det mange gange - mest
>for at sikre hinanden.
>
>Hvorfor skulle man ellers giftes?

Kvinder siger de bliver gift af kærlighed

>Hvorfor ik'?

Der er mange andre stater jeg heller ikke udtaler mig på vegne af

Fra : ThomasB

Dato : 20-07-06 23:49

> Kvinder siger de bliver gift af kærlighed

Så kan du jo spørge dem hvad kærlighed er.

> Der er mange andre stater jeg heller ikke udtaler mig på vegne af

Det gør jeg osse!

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-07-06 14:11

> Fordi jeg så bliver i familie med hendes mor

:D Skøn kommentar !

Fra : mohammad

Dato : 19-07-06 20:55

> Du har ikke hørt om numerologi?
Nej.
> Hvad hedder hun?
Hun hedder Kristina.

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 21:49

> Nej.

Det er ellers helt vildt populært.

Det går ud på at ens navn er afgørende for hvordan vi har det. Så vidt jeg
har forstået, så er det ikke bare et "lykkenavn" men mere specifikt
skræddersyet navn man får.

> Hun hedder Kristina.

Ja det kan godt være der den er gal. Navnet "Kristina" passer måske ikke
helt til dit "mohammad", så derfor kan det være at i ikke passer så godt
sammen seksuelt heller. Men det er der råd for!

Hvis nu i begynder at kalde hinanden noget der passer bedre sammen.

Du kunne f.eks kalde dig "Kristian", som passer godt sammen med "Kristina".

Eller hun kunne kalde sig "Madonna".

Måske kunne i finde en mellemvej?

Nogen der har et bud på et "good karma"-navn til mohammad og Kristina?

Mukammad og Mis(s)tina?

Hjælp det stakkels par!

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-07-06 23:11

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der har et bud på et "good karma"-navn til mohammad og Kristina?

Mokke og Krisse!

Fra : ThomasB

Dato : 19-07-06 23:39

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Mokke og Krisse!

Ha ha, den er god - andre gode bud? Ellers vinder nusle!

Fra : Martin Honoré

Dato : 30-07-06 17:37

ThomasB <usenet*fjern*@*skal fjernes*2ma2.dk> wrote:
> Ja det kan godt v?re der den er gal. Navnet "Kristina" passer m?ske ikke
> helt til dit "mohammad", s? derfor kan det v?re at i ikke passer s? godt
> sammen seksuelt heller. Men det er der r?d for!

Helt præcist hvilken gematrisk system har du brugt, for at komme frem til
dét resultat?

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-07-06 09:36

In news:1153328901.462890.161010@m79g2000cwm.googlegroups.com,
mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

> [...]
> er fuldstændigt ud af proportion, hvor nogle prøver at misbruge mit
> navn til at medbringe deres hadefugle usande historie i andre forum

Nåe, du mener

hvor også din IP-adresse er blevet misbrugt? Tsk, tsk - man må åbenbart
finde sig i meget, når man er en undertryk, religiøs minoritet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Muhamedanerfjams er ~

Dato : 22-07-06 13:33

Hej Muhammed.

Hvorfor konverterer du ikke bare til kristendom og finder en muslimsk
kæreste.

Kristne danske mænd må godt bolle muslimske piger i røven. Fornøjelsen
bliver endnu bedre ved
at nyde de lokale muslimers forargelse når de finder ud af det.

Jeg lover dig - dit sexliv vil blive meget bedre.

Hilsen din kristne ven

Fra : mohammad

Dato : 22-07-06 16:30

Muhamedanerfjams er godt wrote:
> [...]
> bliver endnu bedre ved
> at nyde de lokale muslimers forargelse når de finder ud af det.

Jeg synes at du skal læse problematikken engang til før du overhoved
kommer med sådanne perverse kommater.