Min Danske kone part2
Fra : mohammad

Dato : 17-07-06 19:24

Hej og tak for sidst

Da jeg har været en dårlig elsker på det seneste og ikke har kunne
opfylde min kones ønsker omkring seksualitet. Jeg synes at hun
fortjener en god behandling. Hun fylder snart år og i den anledning
vil jeg overraske hende med en mundtlig elskov. Jeg håber på en bred
deltagelse af både mænd såvel kvinder da spøgsmålene er relevant
til begge køn. Hver enkelt svar kan hjælpe mig da det er min første
gang mundbehandling.

På forhånd tusind tak
Mohammad.

1) Kan begge par i virkeligheden få noget nydelse eller er det
bare en selvfølge fordi man har hørt eller set (porno)

2) Er det godt at hun tage et bad først?

3) Skal man gå direkte til sagen eller arbejde sig stille og
rolig ned af fra Fx næsetippen.

4) Hvad er den bedste stilling.. .med benet ned langs
hendes/omvend eller på tværs.

5) Kan udsende/lugt af en kloshold fisse, eventuelt smagen være
forskærende og ubehageligt og senere medvirke til formindskelse af
sex lysten

6) Skal man eventuelt have et håndklæde med til at tørre munden
af

7) Skal gøres overfladisk eller dybt ind.

8) Findes det noget steder/områder hvor man skal passe særlig
på og undgå at ramme dem. Omvendt nogle steder hvor man skal klø
mere på.

9) Hvor lang tid skal der gøres

10) Kan give hende orgasme

Tillæg spøgsmål til dammer

Hvordan vil I have det hvis I synes om det?

Fra : Elskeren

Dato : 17-07-06 19:51

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse
[...]

1: Jeg tro at begge parter, kan få glæde derved. Du sytes jeg ihverfald, når
det er.

2: Det er ikke nogen ulempe, hvis hun gør.

3: Det er nok forskelligt fra person til person, så prøv dig frem.

4; Det ved jeg ikke.

5: Det syntes jeg ikke, men derfor kan der godt være nogle at der syntes, at
det er sådan.

6: Det er ikke nogen ulempe.

7: Det er nok forskelligt fra person til person, så prøv dig frem.

8: Det er nok forskelligt fra person til person, så prøv dig frem.

9: Det er nok forskelligt fra person til person, så prøv dig frem.

10: Det kan det godt, men det er ikke alle der kan få orgasme ved det.

Fra : Sabina H.

Dato : 17-07-06 23:03

mohammad wrote:
> 1) Kan begge par i virkeligheden få noget nydelse eller er det
> bare en selvfølge fordi man har hørt eller set (porno)

ja, begge parter kan ( i min erfaring) opnå nydelse herved.....
det er lige som med alt andet... tid og lydhørhed overfor partnerens
reaktioner er alfa og omega....

> 2) Er det godt at hun tage et bad først?

hvis du er nervøs for smagen/lugten, så kan det godt være en fordel....
nogle mænd bryder sig ikke om at stikke næsen ned i et svedigt skridt, og
det kan jeg egentlig godt forstå..... det samme kan gøre sig gældende for
kvinder når det er ;)

> 3) Skal man gå direkte til sagen eller arbejde sig stille og
> rolig ned af fra Fx næsetippen.

man starter ligesom man selv lyster.... et kys er altid en god start*G*

> 4) Hvad er den bedste stilling.. .med benet ned langs
> hendes/omvend eller på tværs.

igen forskelligt..... prøv dig frem... kommer an på om du også bruger
fingre, om du foretrækker at slikke på klitten eller om du bare skal mørke
dig frem.....
en fordel kan være at lægge hende på senge, med benene ud over kanten, så du
rigtig kan se og komme ti

> 5) Kan udsende/lugt af en kloshold fisse, eventuelt smagen være
> forskærende og ubehageligt og senere medvirke til formindskelse af
> sex lysten

for nogle måske, men det er så vidt jeg ved sjældent....

> 6) Skal man eventuelt have et håndklæde med til at tørre munden
> af

er du bange for at blive våd??
jeg vil gætte på at det meste af væden alligevel kommer fra dig selv, i form
af spyt....

> 7) Skal gøres overfladisk eller dybt ind.

både og....

> 8) Findes det noget steder/områder hvor man skal passe særlig
> på og undgå at ramme dem. Omvendt nogle steder hvor man skal klø
> mere på.

igen, prøv dig frem..... lyst og mærk hendes signaler...

> 9) Hvor lang tid skal der gøres

prøv dig frem.... enten til hun kommer, eller ikke vil vente mere*G* eller
ligefrem stopper dig fordi det er for meget....

> 10) Kan give hende orgasme

ja*G* hvis det bliver gjort rigtigt

> Tillæg spøgsmål til dammer
>
> Hvordan vil I have det hvis I synes om det?

kommer an på så meget..... variation er godt... blide fingre er
godt....nogle gange lang tid, andre gange "short and sweet"..... øvelse gør
mester.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 11:22

In news:1153160623.439543.193890@35g2000cwc.googlegroups.com,
mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

Lad os se:

From: "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com>
Newsgroups: dk.snak.seksualitet
Subject: Min Danske kone part2
Date: 17 Jul 2006 11:23:43 -0700

Sjovt nok samme IP som denne:

Og denne:

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ole Andersen

Dato : 18-07-06 14:59

> In news:1153160623.439543.193890@35g2000cwc.googlegroups.com,
> mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:
>
> Lad os se:

> From: "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com>
> Newsgroups: dk.snak.seksualitet
> Subject: Min Danske kone part2
> Date: 17 Jul 2006 11:23:43 -0700
>
> Sjovt nok samme IP som denne:

> Og denne:

Ja, lad os finde ud af, hvad han hedder og om han i virkeligheden er muslim.

Fra : Elskeren

Dato : 18-07-06 18:58

> In news:1153160623.439543.193890@35g2000cwc.googlegroups.com,
> [...]
Hej

Hvad hvis han har en dynamisk adr.?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 19:08

In news:44bd211c$0$885$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
Elskeren <elskeren.nospam@newmail.dk> wrote:

> Hvad hvis han har en dynamisk adr.?

Hvad så? Så har han tilfældigvis også samme email-adresse og nøjagtig samme,
ubehjælpesomme sprog? Tja, det kan da godt være, det følger med IP-adressen.
Hvem ved? Måske Stofanet - herunder deres abuse-afdeling - kan svare på, om
5634259d.rev.stofanet.dk (som er vores vens FQDN) har tilknyttet en bestemt
email-adresse (dk_muslim@yahoo.com) og en bestemt form for pludresprog? Hvis
det er tilfældet, har jeg lært noget nyt om DHCP, DNS og IP i dag, og det er
jo ikke så skidt.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 18-07-06 19:53

> [...]
> form for pludresprog? Hvis det er tilfældet, har jeg lært noget nyt om
> DHCP, DNS og IP i dag, og det er jo ikke så skidt.

LOL!!

Fra : mohammad

Dato : 20-07-06 18:33

Bo M Mogensen wrote:

> Nah fik du lige fjernet dette fra adresse FJERN-DETTE ?

Seriøst har jeg sendt mailen 2 gange og begge gang er de kommet retur.
Jeg vil tro at et eller andet ikke stemmeroverens.

Fra : Michael

Dato : 20-07-06 19:28

mohammad skrev:

>Seriøst har jeg sendt mailen 2 gange og begge gang er de kommet retur.
>Jeg vil tro at et eller andet ikke stemmeroverens.

Bo, jeg tror aldrig nogensinde du får den mail. Og jeg tror det har
sine grunde.

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-07-06 22:26

On 20 Jul 2006 10:32:31 -0700, "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

>Seriøst har jeg sendt mailen 2 gange og begge gang er de kommet retur.
>Jeg vil tro at et eller andet ikke stemmeroverens.

ah hmm og du har prøvet at FJERN-DETTE fra adressen ?
jeg har lige tetst min egen mail den går fint igenem

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 20:13

On Tue, 18 Jul 2006 20:07:56 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Måske Stofanet - herunder deres abuse-afdeling

Ohh ha de er hårde at bide sker med - det hjælper ikke at bare skrive
til derres abuse afdeling da de ikke har nogen regler for hvad man må
skrive eller om man skal følge fundatsen .... men hvis man går ind på
derres hjemme side så kan man udfylde sådan et skema med hendvendelser
og de er gode nok der for man svar og de tager sig af sagerne.

Fra : mohammad

Dato : 19-07-06 19:50

Michael wrote:

> [...]
>

> --
> LMBC

Jeg har altså send mit Nr. Jeg kan ikke gøre noget hvis du ikke har
fået det. Hvad med at du sender dit til mig.
Jeg holder stadigvæk fast ved sommerfesten.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 23:27

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 16:01

Jeg forstår intet af det der er sket. Jeg er både gal og sur.
Jeg vil bare gætte på at der må være nogen som er ved at udlægge
min personlighed.
Prøve at tænk jer endnu engang. Hvordan kan jeg komme med sådanne
grove udtalelser om muslimer når jeg er selv en af dem.
En af jer må være komputer nørd og har været i stand til at hakke
i min komputer.

Vil I ved hvem jeg er, værsgo og spørger

Mohammad

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 16:06

In news:1153234882.409425.26840@b28g2000cwb.googlegroups.com,
> [...]

> En af jer må være komputer nørd og har været i stand til at hakke
> i min komputer.
>
> Vil I ved hvem jeg er, værsgo og spørger

Du er sjov, "Mohammad". Dum, uintelligent, givet tudegrim, fantasiløs som
troll, men også lidt sjov. Sådan en sommerferie kan være lang, men trøst
dig - skolen starter snart igen.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Martin Honoré

Dato : 30-07-06 17:27

mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:
> En af jer må være komputer nørd og har været i stand til at hakke
> i min komputer.

Kære Mohammad,

forskellige hackere kan tvinge sig adgang til din IP addresse gennem dine
Usenet-artikler. De kan endda se hvor i verden, du ca. befinder dig.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : Kim Christiansen

Dato : 03-08-06 13:39

"Martin Honoré" <spamtekst-martin.honore@yahoo.dk> wrote in message

> Kære Mohammad,
>
> forskellige hackere kan tvinge sig adgang til din IP addresse gennem dine
> Usenet-artikler. De kan endda se hvor i verden, du ca. befinder dig.

Mener du ikke "adgang til computeren, som har IP-adressen"? (som på ingen
måde er en hemmelighed).

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 16:28

> [...]
> troll, men også lidt sjov. Sådan en sommerferie kan være lang, men trøst

Nåh da, det kan man bare se, Hvad med dig selv Jens: Hvad er du selv
for en person?
Synes du at det sjovt at svine andre til. Er det her ikke dit
kunstværk (http://spray.is.free.fr/main/vid/iraqilove.wmv).

Du må være super intelligent :)

Fej for din egen, før du prøver at feje for andres.

Mohammad

Fra : Ole Andersen

Dato : 18-07-06 17:01

>"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote in message

>Nåh da, det kan man bare se, Hvad med dig selv Jens: Hvad er du selv
>for en person?

Jens Bruun er en kendt og respektabel person på usenet. Mere end hvad man
kan sige om dig.

>Synes du at det sjovt at svine andre til. Er det her ikke dit
>kunstværk (http://spray.is.free.fr/main/vid/iraqilove.wmv).

Hvorfor skulle det være det? Er det ikke kun noget muslimer gør? :)

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 17:27

Nu er jeg ved bliv fuldstændig tosset og mist al den respekt. Lad os
nu for en gang skyld glem alt omkring disse useriøse og koncentrer os
kun om de gode.
Sexkab i sted for Fjendskab
Prøve at se om du kan besvare mine spøgsmal?
Er her ikke et sexforum??

Mohammad

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 19:51

Hej Elskeren

Jeg har sendt dig en mail. Vil du være sød at læse den.

Mohammad

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 20:05

Invitation til sommeraften

Hvad siger I til en hyggelig sommerfest hjemme hos os, da vi snart
holder ferie.
Alle er velkommen uanset politisk/religion holdning. Jeg skal nok
sørge for en god mad/drik og underholdning.
Der er mulighed for overnatning (husk soveposen).
Hvis ovenstående interesser jer, så kan vi da sagtnes finde
tidspunktet.

Mohammad

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 21:06

On 18 Jul 2006 12:05:12 -0700, "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

> [...]
>Der er mulighed for overnatning (husk soveposen).
>Hvis ovenstående interesser jer, så kan vi da sagtnes finde

Hæ hæ dur driver den sgu vidt for en en Troll :) og hvor er du så
bosidene :)) ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-06 21:20

In news:3ofqb25n625bvju8b2j91dfslia6r5p4q8@4ax.com,
Bo M Mogensen <svar@i-gruppen.invalid> wrote:

> Hæ hæ dur driver den sgu vidt for en en Troll :) og hvor er du så
> bosidene :)) ?

Det kan et hurtigt opkald til Stofas BOFH nok opklare. Ikke, at jeg tror,
IT-folk kunne finde på at hjælpe hinanden med den slags oplysninger, men
alligevel...

Hvad blev der af din privatdetektiv-bekendte. Var der ikke noget med, han
kunne opstøve hvem som helst?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 02:48

On Tue, 18 Jul 2006 22:19:42 +0200, "Jens Bruun"
> [...]

>IT-folk kunne finde på at hjælpe hinanden med den slags oplysninger, men

joooeee det er ikke usædvaneligt at de forkselige abuse afdelinger
hjælper hinaden ....

>Hvad blev der af din privatdetektiv-bekendte. Var der ikke noget med, han
>kunne opstøve hvem som helst?

Det kunne han sagtens hvis du har 800 kr i timen til det :) I øvrigt
tror jeg han stopper - og vil leve af at spille backgammon og poker -
ja man tror det er løgn men han tjener i snit mellem 150 - 200 $ om
dagen ved at spille primært backgamoon .... hvilket for ham er noget
sjover ind at side i det meste af tiden i en bil og glo ind på en cafe
for at se hvad hende eller han laver - hvad egentligt er 80 % af alt
det arbejde der er forbundet med at være privat eys består i.

Fra : mohammad

Dato : 20-07-06 19:38

Michael wrote:

> Bo, jeg tror aldrig nogensinde du får den mail. Og jeg tror det har
> sine grunde.

Hvilke grunde?

Fra : Michael

Dato : 20-07-06 20:13

mohammad skrev:

>Hvilke grunde?

Det ved du nok bedst selv. Og hvis Bo virkelig ikke har fået din mail,
så tror jeg også godt Bo kan ligge 2 og 2 sammen

Fra : Sabina H.

Dato : 22-07-06 06:44

mohammad wrote:

> Hvilke grunde?

altså, hvis det skal vøre så stort et problem, så send nummeret til mig, så
sender jeg det gerne videre til Bo.... jeg ved da i det mindste jeg kan
modtage mail fra dig.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 20:07

ThomasB wrote:

> LOL!!

LOL også
hilsen
Mohammad

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 21:21

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> --
> MvH Bo M Mogensen
> Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Vi bor I Århus Nord. Vi holder ferie i uge 31 og 32.

Fra : Ole Andersen

Dato : 18-07-06 21:37

>"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote in message

>Vi bor I Århus Nord. Vi holder ferie i uge 31 og 32.

Hvis vi skal til fest, må du være mere præcis.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 02:55

On 18 Jul 2006 13:21:11 -0700, "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

>Vi bor I Århus Nord. Vi holder ferie i uge 31 og 32.

hvis vi nu for eksperimentest skyld antager du ikke tager pis på
forumet så send mig lige dit telefon nr :)

Fra : mohammad

Dato : 19-07-06 14:45

Hej Bo M Mogensen

Den er sendt.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 17:39

Fra : Michael

Dato : 19-07-06 18:19

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 23:26

On Wed, 19 Jul 2006 19:19:21 +0200, Michael
<spamhell@brandt-christensen.dk> wrote:

>Han har jo sendt det til chokmah7@FJERN-DETTEgmail.som. Du må jo ikke
>kræve at han kan tænke så langt vel

nej jeg kan godt se der er mange ting der kan gå galt :)