Min Danske kone
Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 15:36

Hej
Jeg har et stort problem med min danske kone. Jeg håber at jeg kan få
help her.
Jeg er muslim og har været gift med en Dansk pige i 4 år.
Vi er henholsvis 44 og 23 år. vi har altid haft et godt sexliv indtil
hun begyndt på gerne have analsex.
Men da dette er imod islamiske norm og værdier og synspunkt til sex,
har sat mig i store vanskeligheder.Hvis jeg ikke gøre det, vil hun
skiltes.
Hun aggumentere at Allah har skabt og formet pikken til analsex da den
er rund og pølseformet ellers ville den ligne en økse.
Helt ærligt, hvad skal jeg gøre?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 16:04

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men da dette er imod islamiske norm og værdier og synspunkt til sex,
> har sat mig i store vanskeligheder.Hvis jeg ikke gøre det, vil hun
> skiltes.

Jeg burde nok ikke prøve at give råd, da jeg jo ikke har praktisk erfaring
med parforhold. Mit forslag vil dog være, at du overvejer at søge skilsmisse
fra hende. Derefter kan du prøve at finde en pige, som ikke kun tænker på
sex, men vil elske dig, som du er.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 16:12

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> fra hende. Derefter kan du prøve at finde en pige, som ikke kun tænker på

Jeg vil ikke skilles, vi elsker hinanden.

Fra : Blinkhinde

Dato : 14-07-06 16:33

mohammad skrev:

> [...]
> Hun aggumentere at Allah har skabt og formet pikken til analsex da den
> er rund og pølseformet ellers ville den ligne en økse.

Ih hvor skønt med et lille fredags-grin

Fra : Elskeren

Dato : 14-07-06 17:13

[...]

Hvad med at lade hende finde sig en elsker, som vil dyrke analsex med hende
og evt. kun analsex eller I kan finde en ekstra fyr og så lave en trekant
sammen.

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 17:59

Elskeren wrote:
> [...]
> og evt. kun analsex eller I kan finde en ekstra fyr og så lave en trekant

Hvad er trekant for noget, fik 03 i matematik.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 18:05

> Hvad er trekant for noget, fik 03 i matematik.

I dette forum er en trekant vist ikke et matematisk begreb. Så vidt jeg ved,
betegner det sex mellem tre personer. Som jeg læste forslaget, var tanken,
at I fik fat i en anden mand, der var villig til oral-sex, mens du dyrkede
normal sex med hende.

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 18:18

> [...]
> at I fik fat i en anden mand, der var villig til oral-sex, mens du dyrkede

Sikke en god ide, vil drofte det med hende. Men hvor og hvordan finder
man en hjælpende hånd?

Jeg har et andet problem også, kommer alt for tidligt. Under 10 sec.
Har du nogle tips/triks der?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 18:32

> Sikke en god ide, vil drofte det med hende. Men hvor og hvordan finder
> man en hjælpende hånd?

> Jeg har et andet problem også, kommer alt for tidligt. Under 10 sec.
> Har du nogle tips/triks der?

Disse spørgsmål overlader jeg til andre medlemmer i dette forum - i det
naive håb, at de kan være seriøse. Jeg mangler seksuel erfaring.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : tpct

Dato : 14-07-06 16:55

Jeg har et andet problem også, kommer alt for tidligt. Under 10 sec.
Har du nogle tips/triks der?

Det skal du træne dig frem til,
start med at tænke på noget klamt, kigge på noget klamt eller spise noget
ulækkert, mens du dyrker sex,
Så vil du havde svære hved at komme, og derhved kunne dyrke sex længerer,
før du for udløsning,
og langsomt skal du vende dig til at tænke på noget dejligt mens dyrker sex
og stadig kunne holde længe...

Kender en der puttet en katte lort i munden mens han dyrke sex, der gik 25
min før han fik udløsning.... Det lyder klamt men det virked,,
Og så putted han bare mindre og mindre katte lort i munden for hver gang og
til sidst kunne han putte et jordbær i munden og holde lige så længe han
ville.....

Ps. tror også hundelort måske kan bruges...

Håber du kan bruge det til noget!

Fra : Michael

Dato : 14-07-06 18:47

mohammad skrev:

> [...]
>Hun aggumentere at Allah har skabt og formet pikken til analsex da den
>er rund og pølseformet ellers ville den ligne en økse.

Hej Mohammad eller hvad du nu kalder dig.. Hvorfor har du samme IP
adresse som bahareh?

Så det er meget svært at tage dig alvorligt

Eller du er måske bare en muslimsk troll. Eller en der foregiver at
være det?

--
LMBC
Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 18:59

In news:1152887781.400725.314080@h48g2000cwc.googlegroups.com,
mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

> Jeg er muslim og har været gift med en Dansk pige i 4 år.

Right.

> Vi er henholsvis 44 og 23 år. vi har altid haft et godt sexliv indtil
> hun begyndt på gerne have analsex.

Right.

> Men da dette er imod islamiske norm og værdier og synspunkt til sex,

Pjat med dig. Muslimer røvknepper gladeligt geder, dromedarer, æsler og hvad
der nu dukker med en puls. Det er et veldokumenteret faktum
(http://spray.is.free.fr/main/vid/iraqilove.wmv). Du skal derfor blot
forestille dig, din kone er et æsel, så går det nok.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 19:42

Michael wrote:

> [...]
>

> --
> LMBC
> Jeg udtaler mig ikke på vegne af den norske stat

Hvor kender du min lille søster fra?! (hun er holder sommer ferie
hjemme hos os).

Fra : sdsf

Dato : 14-07-06 22:29

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

>Hvor kender du min lille søster fra?! (hun er holder sommer ferie
>hjemme hos os).

En forslag:

Ged gneppe din kæreste i røven.

Du gneppe din søster bahareh i gussen.

Alle 3 glade, om Allah vil (og også mohammad)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-07-06 00:32

On Fri, 14 Jul 2006 23:28:52 +0200, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

>En forslag:
>
>Ged gneppe din kæreste i røven.
>
>Du gneppe din søster bahareh i gussen.
>
>Alle 3 glade, om Allah vil (og også mohammad)

pas nu på at Kerim ikke kommer løben med et bælte med dynamit og
springer din udgudeligt news server i stykker .. jeg tror faktisk det
er hans hellige pligt ???!!!

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 20:16

tpct (slet YYY) wrote:
> [...]
> til sidst kunne han putte et jordbær i munden og holde lige så længe han

Skal jeg tage det her som en joke eller mener du det?

> Ps. tror også hundelort måske kan bruges...
>
> Håber du kan bruge det til noget!

Skal jeg tage det her som en joke eller du mener det vireklig?

Fra : tpct

Dato : 14-07-06 20:23

tpct (slet YYY) wrote:
> [...]

> Ps. tror også hundelort måske kan bruges...
>
> Håber du kan bruge det til noget!

Skal jeg tage det her som en joke eller du mener det vireklig?

Ja jeg mener det sku da...

Og nå ja hvem er 44 og hvem er 23 af jer? Det har også noget at sige jo ....

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 20:21

Jens Bruun wrote:

> [...]
> (http://spray.is.free.fr/main/vid/iraqilove.wmv). Du skal derfor blot
> forestille dig, din kone er et æsel, så går det nok.

Det var ikke særlig pænt af dig....jeg har respekt for alle folk
uanset farve og relegion, især for dansker, da jeg selv bor her. Denne
film er sikkert falsk og min kone er verdens sødeste kvinde, ikke en
"æsel"
Har du andre forslag?

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 07:45

[...]

Jeg tror ikke at du er muslim, da du ellers ville kunne tale med din onkel
om problemet. Er i ikke en stor familie eller hvad ?

Fra : Michael

Dato : 15-07-06 08:57

R. Andersen skrev:

> [...]
>
>Jeg tror ikke at du er muslim, da du ellers ville kunne tale med din onkel
>om problemet. Er i ikke en stor familie eller hvad ?

Han risikerer jo bare at hans onkel overtager

Fra : mohammad

Dato : 14-07-06 21:32

tpct (slet YYY) wrote:
> [...]
>

> Ja jeg mener det sku da...
>
> Og nå ja hvem er 44 og hvem er 23 af jer? Det har også noget at sige jo ....

Jeg er 44 og min kone er 23.

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-07-06 08:59

[...]

Hej TROLD

Tatoveringer gået af mode
Engang var det smart. Men nu signalerer mennesker med tegninger og mønstre
på huden underklasse og dumhed, mener trendforsker. Alligevel er der
travlhed hos landets tatovører
Af Roberto Zacharias
Sommervejret har fået danskerne til at smide tøjet. Og uanset om man
befinder sig på stranden, i parken eller på gaden, er det svært ikke at løbe
ind i en solbrun krop, der er dekoreret med keltiske symboler, drabelige
vikinger eller andre populære tatoveringsmotiver.

Men skal man tro en af landets førende trendforskere, er det ikke længere
smart at have farver indgraveret i huden.

- Det er meget utrendy at være tatoveret. Vi lever i en tid, hvor vi alle
sammen gerne vil vise, hvor individuelle vi er, og derfor har mange fået sig
en tatovering. Problemet er bare, at stort set alle har en i dag, og så har
det ligesom mistet sin effekt, siger Kirsten Poulsen fra firmaet Firstmove,
der blandt andet forsker i forbrugeradfærd og trends.

Ifølge hende er tatoveringer ikke bare gået af mode. De beskriver også deres
ejere som noget, de ikke nødvendigvis er.

- Piger med en stor tatovering på lænden signalerer underklasse og
lavstatus. Amagerstemplet, som det er kommet til at hedde, betragtes som
noget proletaragtigt, og det er ligeså yt som silikonebryster og alt for
solbrun hud, siger Kirsten Poulsen, der mener, at mange helt almindelige
mænd fejlagtigt bliver sat i bås med rockere og kriminelle på grund af deres
farvestrålende tatoveringer.
Renhed er in
Men det er ikke kun de ofte fantasifulde tegninger på kroppen, der har haft
sin tid som modefænomen, mener trendforskeren. Piercinger er også gårsdagens
nyhed, hvilket dog er lettere at gøre noget ved.

- Dem kan man jo bare pille ud og så håbe på, at der kun bliver et lille hul
tilbage, der næsten ikke kan ses. Det er noget sværere at slippe af med en
tatovering, som man ikke længere synes er smart, siger Kirsten Poulsen.

Hvis man vil være helt med på noderne, er det tværtimod in at være helt fri
for nogen former for kropskunst.

- I dag er det vigtigt at signalere, at man ved, hvorfor man handler, som
man gør, og at man kan stå inde for sin krop, som den er. Der er
tatoveringer faktisk symbol på det modsatte, fordi man er røget med på et
modefænomen, som man måske fortryder og skal leve med resten af sit liv. Det
var en letkøbt måde at lave oprør på, og i virkeligheden er det de
mennesker, som ikke har fået sig en tatovering, der er gået imod strømmen og
har skilt sig ud, siger trendsforskeren.
Stadig travlhed
Ikke desto mindre er der stadig fuld gang i nålene hos landets tatovører,
der har travlt med at dekorere alt fra unge piger til familiefædre, der til
daglig går med jakke og slips.

- Jeg har lige så meget at lave, som da jeg startede for 16 år siden, og jeg
har måske haft tre dage med nul kunder i al den tid. Det er bare blevet mere
socialt accepteret at være tatoveret, og i dag sniger folk sig ikke længere
væk og gemmer tatoveringen under tøjet, så snart de har forladt
forretningen, siger Johnny Hansen, der er formand for Dansk Tatovør Laug og
driver Fyns Tattoo Corner i Odense.

Ifølge ham er det kun moden inden for tatovering, der har ændret sig gennem
årene, og kønsfordelingen blandt kunderne er stadig nogenlunde ligeligt
fordelt.

Kvinderne får typisk lavet mindre ting, mens mændene som oftest efterspørger
større og mere tidskrævende tatoveringer.

- Der er lige så mange førstegangskunder, som der altid har været, og for
tiden er der især mange unge mænd, der gerne vil have bogstaver på armene.
Nogle får både skrevet deres eget fornavn og efternavn, mens andre har fået
tatoveret deres postnummer eller navnet på den by, som de kommer fra, siger
Johnny Hansen.
Store konsekvenser
Tatovørernes formand er ikke i tvivl om, at de yngre mænds valg af
tatoveringer nøje hænger sammen med, hvordan diverse sports- og musik-idoler
har udsmykket deres krop.

- De kigger på, hvad en stjerne som David Beckham får lavet, og så skal de
have det samme. Men det er helt klart også et spørgsmål om, hvad de andre i
gruppen har, og her er det altså denne type tatoveringer, der er mest
populære. Mændene over 30 er ikke lige så spontane, og dem, der er tatoveret
i forvejen, bruger meget lang tid på at overveje, hvilket motiv de skal have
næste gang, siger Johnny Hansen.

Hos Dansk Tatovør Laug vurderer man, at op mod hver tredje dansker har en
eller anden form for tatovering, hvilket gør den ældgamle kunst til
mainstreamkultur i Danmark.

Alligevel løber tatoverede danskere i stigende omfang ind i problemer på
grund af deres udseende, og specielt i servicebranchen er arbejdsgiverne
ikke begejstrede for at ansætte folk, der har fået prikket blæk ind i huden.

Derudover er mænd med synlige tatoveringer også blevet nægtet adgang til
flere diskoteker i København, selv om de ikke har gjort noget galt.

Om det er disse forhindringer, der får mange til at give tusindvis af kroner
for at få gamle tatoveringer fjernet, vides ikke.

Men faktum er, at hudlæger og skønhedsklinikker landet over i de senere år
har fået travlt med at fjerne tatoveringer med enten skalpel eller laserlys.

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 10:47

R. Andersen wrote:
> [...]
>
> Jeg tror ikke at du er muslim, da du ellers ville kunne tale med din onkel
> om problemet. Er i ikke en stor familie eller hvad ?

Jeg troede ellers at kunne få hjælp her, men i er ikke andet end en
store floke fremmehader. Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 11:33

> Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
> op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Problemet er, at du er meget velkommen, så længe nogle medlemmer kan få lov
til at gøre nar af dig.
Så jeg ser det, er vi ikke så meget fremmedhadere, som en flok mennesker,
der elsker at sidde ved vore computere og spille enten smarte eller dumme.
Derfor kan det være lettere at gøre nar etc. end forholde sig til konkrete
spørgsmål, man ikke kan svare på.

Du har dog fået et par konkrete spørgsmål. Idéen med at tænke på noget
ubehageligt for at undgå at "komme" for tidligt, må du selv tilpasse til din
egen tankegang. Jeg forestiller mig, at pointen med forslaget var, at det er
de erotiske tanker, der sætter produktionen af sæd i gang, og udløsningen
kræver en vis mængde sæd. Dermed kan udløsningen muligvis forsinkes ved at
blande de erotiske tanker med nogle ubehagelige tanker, således produktionen
af sæd sker langsommere.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-06 13:26

Den Sat, 15 Jul 2006 12:32:57 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>der elsker at sidde ved vore computere og spille enten smarte eller dumme.

Tal for dig selv.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 11:44

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote in message

Jeg troede ellers at kunne få hjælp her, men i er ikke andet end en
store floke fremmehader. Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Det har ikke noget med fremmedhader at gøre, men spørgsmålet er om du er
muslim eller bare gerne vil have lidt opmærksomhed, hvilket jeg ikke tror at
du er

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 11:56

"R. Andersen" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det har ikke noget med fremmedhader at gøre, men spørgsmålet er om du er
> muslim eller bare gerne vil have lidt opmærksomhed, hvilket jeg ikke tror
> at du er

Du kunne jo også bare vælge enten at gå med på spøgen eller helt undlade at
svare.

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 12:12

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> "R. Andersen" <rkan67@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du kunne jo også bare vælge enten at gå med på spøgen eller helt undlade
> [...]
Når så du tror heler ikke at det er en muslim ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 12:25

> Når så du tror heler ikke at det er en muslim ?

Jo, jeg tror, han - og hans søster - er muslimer, når de nu skriver det.
Desuden tror jeg, at muslimer er mennesker som alle andre.

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 12:37

> Jo, jeg tror, han - og hans søster - er muslimer, når de nu skriver det.
> Desuden tror jeg, at muslimer er mennesker som alle andre.

> [...]
Hvorfor siger du så at det er en spøg ?

Jeg har aldrig sagt at muslimer ikke er menesker, og det er heller ikke det
som er spørgsmålet, men om denne person her er muslim.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 13:04

> Hvorfor siger du så at det er en spøg ?

Nok mest fordi jeg kan have svært ved at vurdere, om nogle spørgsmål er
seriøst ment.

For mig virkede det langt ude, at hans kæreste angiveligt ikke respekterede
hans grænser, men prøvede at manipulere og true ham til at opfylde hendes
ønske om anal-sex.

> Jeg har aldrig sagt at muslimer ikke er menesker, og det er heller ikke
> det som er spørgsmålet, men om denne person her er muslim.

Ikke i mine øjne. I mine øjne blev det blot nævnt som en sidebemærkning for
at give os bedre forudsætninger for at forstå problemstillingen.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-06 13:29

Den Sat, 15 Jul 2006 14:03:57 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>hans grænser, men prøvede at manipulere og true ham til at opfylde hendes

Så på den ene side er det en spøg, og på den anden side skal man tage
den alvorligt og svare oprigtigt på spørgsmålet?

Jeg tror ærligt talt at du er ved at være ædru. Skynd dig hellere at
åbne en karton vin mere, inden det spreder sig.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : India

Dato : 15-07-06 12:26

Hejsa!!

Hvorfor skal han tænke på noget klamt eller ubehageligt??? Det var dog en
underlig ting at skrive, du gør det måske selv???

Jeg er kvinde, men har hørt at nogle mænd bruger det at tælle får, kør,
eller hvad man nu vil kalde det indtil den kvinde de er sammen med viser at
de er klar til ogasmen. Det kan også være de tænker på en kedelig bog de har
læst eller noget andet som kan holde udløsningen tilbage.

Jeg mener også at din kone bør tage hensyn til at du ikke kan klare analsex.
Hvis nu det var dig, der gerne ville dyrke analsex og hun ikke ville, hvad
mon hun så ville gøre eller sige? Det er dog en underlig ide at hun vil
skilles hvis hun ikke får analsex. Er hun så værd at holde på??

Fordi man er gift eller bor sammen kan man ikke telade sig at kræve en form
for sex som partneren ikke bryder sig om.

Er man så heldig at partneren har de samme lyster hele vejen igennem som en
selv er det jo perfekt, men det er ikke alle der er så heldige desværre.

Så et spørgsmål til jer der er så vulgære.

Fordi manden hedder Muhammed eller noget andet muslimsk bør man ikke være
uforskammet her i nyhedsgruppen.

Det kan være nogle af jer kender hinanden personligt, men jeg er sikker på
at det er langt de fleste der ikke kender nogen her, så hvorfor dog være
modbydelige overfor hinanden???

I bør vist lige læse lidt på reglerne for at være her!!

Selv om man har en anden etnisk baggrund har man da lov til at være her.
Hvorfor skal han have skudt i skoene at han bare vil være interessant når
han spørger om noget??

Ulændinge og muslimer kan også ha' seksuelle problemer lige som os Danskere
kan have det.

Fej for egen dør, før i prøver at feje for andres.

VH India

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 12:46

tpct, der kom med forslaget, skrev faktisk bl.a.:
"Kender en der puttet en katte lort i munden mens han dyrke sex, der gik 25
min før han fik udløsning.... Det lyder klamt men det virked,,"

I mine øjne lignede det en personlig erfaring, men jeg er selvfølgelig naiv.

> Det er dog en underlig ide at hun vil skilles hvis hun ikke får analsex.
> Er hun så værd at holde på??

Enig - og grunden til, jeg foreslog at overveje en skilsmisse. Nogle gange
er det bedste middel mod dem, der spiller op på den måde, at tage dem på
ordet. Det afslører hurtigt, om der er realiteter bag.

Fra : Ole Andersen

Dato : 15-07-06 14:34

"India" <ingen-post@nomail.dk> wrote in message

> I bør vist lige læse lidt på reglerne for at være her!!

Hvilke regler?

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-06 13:31

Den 15 Jul 2006 02:46:40 -0700 sendte "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com>
følgende røgsignaler:

>Jeg troede ellers at kunne få hjælp her, men i er ikke andet end en
>store floke fremmehader. Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
>op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Så hvis vi nu skrev at du var uvelkommen så var vi ikke fremmedhadere?

Det lyder logisk.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Martin Honoré

Dato : 15-07-06 14:18

> [...]
> store floke fremmehader. Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
> op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Du skal ikke være ked af det, Mohammad. Jeg synes, du gør det rigtige
mht. din Kone. men du bør nok tage en snak med hende om immoralitet.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-07-06 22:34

mohammad skrev:

>Jeg troede ellers at kunne få hjælp her, men i er ikke andet end en
>store floke fremmehader. Hvis jeg er uvelkommen her, bare åbn kæften
>op og sige det insted for at gøre nare af mig.

Og hvad er du?

Du er ihvertfald ikke muslim.

Du gifter dig med en kafir.

Du begynder at få interesse for at have sex sammen med en anden
udover din kone.

Du tillader at din lillesøster, som du skal værne om og beskytte,
har sex før ægteskabet.

Og så skriver du, at du p.gr.a. din religion ikke vil dyrke
analsex, fordi det ikke er tilladt (hvilket er korrekt)?
--
Kerim

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 01:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og så skriver du, at du p.gr.a. din religion ikke vil dyrke
> analsex, fordi det ikke er tilladt (hvilket er korrekt)?

Newsflash:

Der er masser af muslimer der drikker, har hund, boller til højre og venstre
(inkl. analsex) osv. osv.

Muslimer er ikke en skid anderledes end alle mulige andre religiøse
mennesker - dobbeltmoralen trives i bedste velgående, o en masse af dem er
muslimer på samme måde som danskere er protestanter - man kommer i
"bedehuset" (kirken/moskéen) når det passer ind i programmet eller der er en
anledning - især det sidste.

Siger ikke at alle gør det - men det er bestemt ikke uhørt eller sjældent
set.

- Så drop bare dine ny-religiøse fantasier om, at muslimer skulle være
anderledes end os andre. Ligesom der er præster der dyrker små drenge, er
der muslimer der dyrker hinanden i deres badstuer osv.

Tsk, tsk - religiøse mennesker - fat dem hvem der kan!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 03:40

On Sun, 16 Jul 2006 02:17:31 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

> [...]
>
>Muslimer er ikke en skid anderledes end alle mulige andre religiøse
>mennesker - dobbeltmoralen trives i bedste velgående

Nahh du kan sgu sige hvad du vil de er sgu en belastning - der er
fanme ikke andet ind bøvl med dem

i forhold til andre indvandre grupper der kom f.eks en masse
bådflygtninge efter Vitnam krigen - der har aldrig været et problem
med dem ....

men prækerne fuck der er 200 000 af dem i dk og de begår 80 % af al
kriminalitet i dk - de hærger gader og stræder og offentlig transport
er voldlige støjer urolige og er i det hele taget en pestilens ....
med derres menneske sky koner og pige børn der går pakket ind ... man
skulle fanme en gang for alle take a stand og kyle dem alle sammen ud
- de beriger ikke med noget godt kommer aldrig til det ...fint med
forskelighed så længe den ikke er destruktiv - men de er destruktive
mange af dem og derres livssyn er direkte misantropisk - stening af
kvinder selv mords bomber og lort.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 03:28

On Sat, 15 Jul 2006 23:34:00 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Og hvad er du?
>
>Du er ihvertfald ikke muslim.

jamen hvis han nu tror han er det så er den well hjemme da det alt
taget i betragtning er en tros sag

>Du gifter dig med en kafir.

er det en vantro ?

>Du begynder at få interesse for at have sex sammen med en anden
>udover din kone.

det må han well godt hvis han gifter sig med vedkomen - nu ved jeg en
kamel er forslået - jeg nære en sund og naturlig skepsis for at man
inden for koranens rammer åbner mulighed for at velsigne sligt en
kærlighed men anyhow ...

>Du tillader at din lillesøster, som du skal værne om og beskytte,
>har sex før ægteskabet.

er det derfor pærkerne de begår æres drab ?

>Og så skriver du, at du p.gr.a. din religion ikke vil dyrke
>analsex, fordi det ikke er tilladt (hvilket er korrekt)?

ja enten er det korekt eller så er det ikke korekt jeg kender ikke
koranen men er lidt stiv i det gamle testamente - der er nogen forbud
imod sodomi - men jeg tror ikke ja jeg mindes ikke den forbyder nogen
eksakte seksual former inden for ægteskabet ?

i øvrigt som jeg læser skribenten så vanheliger han da koranen er det
så ikke din pligt at gå i rette med ham ved f.eks at springe ham i
luften ?

Fra : Ole Matzen

Dato : 16-07-06 14:39

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> skrev:

>Og så skriver du, at du p.gr.a. din religion ikke vil dyrke
>analsex, fordi det ikke er tilladt (hvilket er korrekt)?
>--

Da du hed Knud var du erklæret bøsse.(har du selv udtalt)
Nu er du Muslim,hvordan hænger det sammen med at analsex er
forbudt ?
Du har måske også skiftet sexuel orientering og blevet "normal" ?

Undrer mig blot
--
matzen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 18:56

On 16 Jul 2006 13:39:03 GMT, Ole Matzen <olematzen@DU9N4gmail.com>
(slet DU9N4) wrote:

> [...]
>forbudt ?
>Du har måske også skiftet sexuel orientering og blevet "normal" ?

jamen som sagt så tror jeg altså ikke der er forbud imod anal sex i
koranen - der er måske forbud imod forhold i mellem mænd eller homo i
det hele taget men ikke eksakt i mod anal sex

Fra : Christopher Javis

Dato : 15-07-06 13:52

[...]

Jeg kan lige se det for mig..

'Herr dommer, jeg vil skilles fra min mand fordi han ikke vil kneppe mig i
røven..' Helt ærlig..

Fra : Leif Neland

Dato : 15-07-06 18:21

"Christopher Javis" <jarvis@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg kan lige se det for mig..
>
> 'Herr dommer, jeg vil skilles fra min mand fordi han ikke vil kneppe mig i

Hedder det ikke bare "seksuelle inkompabiliteter"?

Eller er det kun i amerikanske tv-serier...

Leif

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 20:38

Hej til jer allesammen.
Emnet er ved at blive ret kompliceret, derfor synes jeg at vi skal
tilbage til selve problemet, som er jer bekendt.
Først vil jeg give et stort tak til fru. India som virker ret klog,
som har forstået og nedtonet retorikken.
Også til alle I andre som har bidraget til dette. Og tak for alle de
gode råd.
Til ham med den ulækre film (du burde skamme dig), vil jeg sige at
syge mennesker findes overalt på kloden, man behøver nøvendigvis
ikke være fra fjerne lande. Skal jeg nævne alle de animal porno som
frit kan lånes og er produceret i EU........

Grunden til at jeg har nævnet min religion er, at bekendtgøre min
holdning til anal-sex.

Ligesom fru. India sagade, all mennesker kan udsættes for sådane
problemer, uanset nationalitet, kultur.....
Det kan være at jeg har overdrevet lidt m.h.t skilsmissen. Der spiller
andreting ind.....

Til Hr. Jensen. Jeg skal hilse dig fra min søster og sige.....Er du
ikke fra det andet miljø?

m.v.h
mohammad

Fra : tpct

Dato : 15-07-06 21:52

Hej til jer allesammen.

m.v.h
mohammad

<<<<<<<<

Hej igen, har du forsøgt mit råd?

Mvh

(Udryd Israelerne fra denne klode!)

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 22:27

[...]

Det er mærkeligt har du sat stavekontrolen til, eller er du bare blevet
bedere til dansk i løbet af dagen ?.

Jeg tror ikke en skid på at du er af udenlandsk herkomst.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-07-06 08:37

Den 15 Jul 2006 12:37:55 -0700 sendte "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com>
følgende røgsignaler:

>Til Hr. Jensen. Jeg skal hilse dig fra min søster og sige.....Er du
>ikke fra det andet miljø?

Jeg er ikke venstreorienteret som alle dhimmierne og muslimerne, det
er fuldstændigt korrekt.

Jeg vil til en enhver tid heil'e Pia Kjærsgaard fremfor pædofeten
Muhamed.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 11:46

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Skal jeg nævne alle de animal porno som
> frit kan lånes og er produceret i EU........

Hvor kender du de film fra, mohammed?

Fra : R. Andersen

Dato : 15-07-06 22:30

[...]

Selvfølgelig skal du ikke dyrke analsex med hende hvis du ikke har løst, men
er det noget som din religion skal styre ?.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 06:25

> Selvfølgelig skal du ikke dyrke analsex med hende hvis du ikke har løst,
> men er det noget som din religion skal styre ?.

Er det ikke underordnet, hvordan man begrunder, hvad man har lyst eller ikke
lyst til?

Fra : R. Andersen

Dato : 16-07-06 11:04

> Er det ikke underordnet, hvordan man begrunder, hvad man har lyst eller
> [...]

Jo hvis det er personligt man ikke ønsker det, men hvis det er noget som
bunder i religion, så er det ikke din lyst som siger fra.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 11:16

> Jo hvis det er personligt man ikke ønsker det, men hvis det er noget som
> bunder i religion, så er det ikke din lyst som siger fra.

I mine øjne er følelsen den samme, uanset hvilke mere eller mindre
fornuftige begrundelser, den søges retfærdiggjort med.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 11:37

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> I mine øjne er følelsen den samme, uanset hvilke mere eller mindre
> fornuftige begrundelser, den søges retfærdiggjort med.

Forresten har jeg noget større respekt for dem, der er ærlige om deres
følelser herunder forhold til deres evt. religion, end dem, der
tilsyneladende dyrker sex med en masse forskellige partnere for at undgå at
forholde sig til sine følelser om nødvendigt med professionel hjælp. Jeg
tror såmænd bare, det fortrænger deres følelser, fordi det gør for ondt at
blive forladt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-06 12:16

In news:44ba16ad$0$20300$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> Jeg tror såmænd bare, det fortrænger deres
> følelser, fordi det gør for ondt at blive forladt.

Ren projektion.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 12:53

> Ren projektion.

Whatever....

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 15:31

> Whatever....

Kan du bruge den information til noget?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 15:37

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse
> "Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du bruge den information til noget?

Hvilken information?

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 16:40

> Hvilken information?

At du projicerede?

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 19:40

Tak Mogensen

Du har besvaret alle mine spøgsmal, godt klaret.
Skal man have recept for at købe viagra eller hvad?

Hvis dine forslag kan hjælpe mig i denne sværg tid, så kommer jeg
i hvervfald til at skylde dig en stor tak og den kan være i form af
gavekort, middag, måske en lille rejse eller hvad nu den kan det
være...helt op til digselv......bare give lyd af dig.

Mvh

Mohammad

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-06 19:57

In news:1153075214.176452.195350@35g2000cwc.googlegroups.com,
mohammad <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

> Hvis dine forslag kan hjælpe mig i denne sværg tid, så kommer jeg
> i hvervfald til at skylde dig en stor tak og den kan være i form af
> gavekort, middag, måske en lille rejse

Til Libanon? Det kaldes "aktiv ferie".

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 20:17

On 16 Jul 2006 11:40:14 -0700, "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

>Tak Mogensen
>
>Du har besvaret alle mine spøgsmal, godt klaret.
>Skal man have recept for at købe viagra eller hvad?

yep

> [...]
>gavekort, middag, måske en lille rejse eller hvad nu den kan det
>være...helt op til digselv......bare give lyd af dig.

jamen det vil jeg notere mig !
Happy hunting HPH

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 22:35

tpct (slet YYY) wrote:
> Hej til jer allesammen.

> [...]

Ikke endu da, har ingen kat og min hund har fået hårdmaven.

god sommer

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 22:43

R. Andersen wrote:
> [...]
> bedere til dansk i løbet af dagen ?.
>
> Jeg tror ikke en skid på at du er af udenlandsk herkomst.

Jo, det er jeg. Kommer fra Iran.
Nogle gang går det godt med skrivning, andre gang går der kage i det.

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-07-06 22:50

mohammad skrev:

>Jo, det er jeg. Kommer fra Iran.

Det kan da godt være, men muslim er du i hvert fald ikke.

Du skriver, at du har en hund!

Har du nogle får de skal vogte eller lign.?
--
Kerim

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 23:05

R. Andersen wrote:
> [...]
>
> Selvfølgelig skal du ikke dyrke analsex med hende hvis du ikke har løst, men
> er det noget som din religion skal styre ?.

De fraråder anal-sex da det er unaturlige og risikoen for at blive
smittet er størst (der findes mange forskellige bakterier i både tarm
og endetarmen).
Selvom man kan beskytte sig v.h.a kondom, men alligevel synes jeg at
det er ulækre.
Jeg tror at det kun forgår i pornofilm. Muligvis min kone har set
porno af denne slags.
Jeg mener heller ikke at det forgår bland andre dyrearter ude i
naturen.

Fra : tpct

Dato : 15-07-06 23:16

Jeg mener heller ikke at det forgår bland andre dyrearter ude i
naturen.

<<<<<<

Jo jo, der findes et dyr der gør, det meget faktisk,
kan ikke lige huske hvad det heder, eller jo tror faktisk det heder noget i
stil med "morlim" eller "suslim", eller nej her er den tror jeg "muslim"...
den findes i de varme lande...
og er i øjeblikket er den en trogede rase, fordi et andet meget sygt dyr,
faktisk hved navn "jøde", forsøger at udryde den....

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 06:26

> Selvom man kan beskytte sig v.h.a kondom, men alligevel synes jeg at
> det er ulækre.

Og det er vel det, der er vigtigt.

Fra : R. Andersen

Dato : 16-07-06 07:40

[...]

Godt så er problemet løst, du siger bare til konen at det vil du ikke, da du
ikke bryder dig om det. Men jeg mener til gengæld heler ikke at du skal lade
din seksuelitet styre af religion, men har du ikke lyst så lad vær.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 18:40

On Sun, 16 Jul 2006 08:39:34 +0200, "R. Andersen" <rkan67@yahoo.dk>
wrote:

indlednings vist så¨ro på ham mohammed har postet sit indlæg for at
være morsom

>De fraråder anal-sex da det er unaturlige og risikoen for at blive
>smittet er størst (der findes mange forskellige bakterier i både tarm
>og endetarmen).

Ahh ja men der er well nogen der renser sig først
der findes 10 000 vis af daglige anal samleje uden der er nogen der
bliver dårlige af det ..

>Selvom man kan beskytte sig v.h.a kondom, men alligevel synes jeg at
>det er ulækre.

så lad være

>Jeg tror at det kun forgår i pornofilm. Muligvis min kone har set
>porno af denne slags.
>Jeg mener heller ikke at det forgår bland andre dyrearter ude i
>naturen.

Nahh men nu er det well heller ikke så mange dyr der ser prono film

> [...]
>ikke bryder dig om det. Men jeg mener til gengæld heler ikke at du skal lade
>din seksuelitet styre af religion, men har du ikke lyst så lad vær.

nå men dte var da skønt at få på plads

Fra : mohammad

Dato : 15-07-06 23:13

Kerim Ellentoft wrote:

> Det kan da godt være, men muslim er du i hvert fald ikke.
>
> Du skriver, at du har en hund!
>
> Har du nogle får de skal vogte eller lign.?

> -- Nej ikke får, men en dejlig sild hvor hunden passer godt på imens jeg er på arbejde :)
Mohammad

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 15-07-06 23:20

mohammad skrev:

> [...]

Det IKKE tilladt at holde hunde, medmindre den bruges til
bevogtning og den må ikke være inde i ens hjem!

Hunde er urene dyr.

Og en muslim ville heller aldrig kalde sin kone for en sild.

Du kalder dig for muslim, men det er du ikke, derimod bringer du
skam over alle os, der er muslimer.
--
Kerim

Fra : Brian Olesen

Dato : 16-07-06 00:22

Hej Piger
Er I søde at flytte alt det bøvl over i en religionsgruppe?

Mvh. Brian

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 03:33

On Sun, 16 Jul 2006 00:19:59 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Det IKKE tilladt at holde hunde, medmindre den bruges til
>bevogtning og den må ikke være inde i ens hjem!

står der eksakt det i koranen ?

>Hunde er urene dyr.

findes der nogen begrundelse for det ?

>Du kalder dig for muslim, men det er du ikke, derimod bringer du
>skam over alle os, der er muslimer.

ja nu har jeg godt nok opservet både ved min hund og de pærker der
køre hyre vogn og har døgn kiosker at de føler sig noget utryg ved min
lille 4½ kg s tunge nøgenhund - hunden kan foriøvrigt heller ikke li
dem !

og når de endeligt selv for en hund så SKAL det partu være en
kamphund?

men reaktionen fra muhamedanerne er det fordi

1.) de er bange ?
2.) fordi det er et urent dyr ?

Fra : jopa

Dato : 16-07-06 09:43

Bo M Mogensen skriblede bla:

> 1.) de er bange ?
> 2.) fordi det er et urent dyr ?

Dig og den nyreligiøse Knud bør holde jeres Perkersnak i dk.snak eller hvad
den hedder.
Jeres muslimsnak har ikke hjemme i hundegruppen så venligst hold op med det
fut til hundegruppen.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 17:23

On Sun, 16 Jul 2006 10:42:50 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

> [...]
>den hedder.
>Jeres muslimsnak har ikke hjemme i hundegruppen så venligst hold op med det

pladder hvis der findes en tros retning der betragter hunde som urene
dyr så er det helt topick i hunde gruppen - er du ikke til freds med
det så må du i gang med at lave fundatsen om i dk.admin

Fra : Leyna

Dato : 16-07-06 23:47

On Sun, 16 Jul 2006 10:42:50 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>Dig og den nyreligiøse Knud bør holde jeres Perkersnak i dk.snak eller hvad
>den hedder.
Jeg tror der er en mere relevant gruppe end dk.snak. Tror den hedder
dk.snak.livssyn eller noget i den retning. I dk.snak hører den i hvert
fald ikke hjemme.

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Kim H.

Dato : 16-07-06 10:53

Hvis du vil tages seriøs herinde så burde du stoppe det racistiske pladder,
for jeg gider ikke se/høre på det, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Kim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-07-06 11:34

Den Sun, 16 Jul 2006 11:53:17 +0200 sendte "Kim H."
<futtown@hotmail.com> følgende røgsignaler:

>Hvis du vil tages seriøs herinde så burde du stoppe det racistiske pladder,
>for jeg gider ikke se/høre på det, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Så lad dog være med at åbne for indlæggene fra de postere du ikke
bryder dig om.

Tag en:
http://www.kinagrill.dk/

og kom videre med livet.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Kim H.

Dato : 16-07-06 22:58

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> Den Sun, 16 Jul 2006 11:53:17 +0200 sendte "Kim H."
> <futtown@hotmail.com> følgende røgsignaler:

> Så lad dog være med at åbne for indlæggene fra de postere du ikke
> bryder dig om.

Nu blev mit indlæg skrevet i 'dk.fritid.dyr.hund' hvor ham FUTede tråden
til, det var ikke meningen mit indlæg skulle være havnet her, men det sker
åbenbart automatisk når man svare direkte på et FUTet indlæg, det beklager
jeg.

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 23:36

On Sun, 16 Jul 2006 23:58:16 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

>Nu blev mit indlæg skrevet i 'dk.fritid.dyr.hund' hvor ham FUTede tråden
>til

ikke fut xpost

>, det var ikke meningen mit indlæg skulle være havnet her, men det sker
>åbenbart automatisk når man svare direkte på et FUTet indlæg, det beklager
>jeg.

Hmm du kan se hvad gruppe / grupper dit svar havner i når du sender
selv med oe

Fra : Kim H.

Dato : 17-07-06 01:31

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> Hmm du kan se hvad gruppe / grupper dit svar havner i når du sender
> selv med oe

Da jeg skrev indlægget i dk.fritid.dyr.hund, var jeg ikke lige opmærksom på,
at det havnede andre steder end i den gruppe jeg skrev det i, havde jeg set
det, havde jeg selvf. slettet denne gruppe, da det ikke er en gruppe jeg
følger med i.

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 17:33

On Sun, 16 Jul 2006 11:53:17 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du vil tages seriøs herinde så burde du stoppe det racistiske pladder,
>for jeg gider ikke se/høre på det, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Når man beskæftiger sig med fakta som det er en del af en tros retning
at: "Hunde er urene dyr." så er det ikke racisme men slet og ret en
måde hvor på en given tros retninge betragter vores 4 bennenede venner
på - så kan man i en given debat forholde sig til om

1.) Hunde er urene dyr.
2.) Hvad man mener om om folk der mener Hunde er urene dyr.
og hvordan man evt forholder sig til mennesker af den mening

man bliver ikke et piltisk mere korekt menneske ved ikke at forholde
sig til faktisk forhold uagtet at det kan være anstødlige.

Fra : Kim H.

Dato : 16-07-06 20:29

> [...]

> man bliver ikke et piltisk mere korekt menneske ved ikke at forholde
> sig til faktisk forhold uagtet at det kan være anstødlige.

Og din omtale af indvandere som perkere og muhamedanere, skal vi ikke lægge
andet i end at du bare ikke kan komme på et pænere ord for dem?. . . . . . .
.. . helt ærligt tror du vi er så dumme?

For min skyld kan du syntes om indvandrene som du vil, bare du gør mig/os
den tjeneste, at holde det væk herfra gruppen.

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 22:05

On Sun, 16 Jul 2006 21:28:59 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>Og din omtale af indvandere som perkere og muhamedanere,

ja det er jo den gruppe af invandre jeg taler om muhmedaner mener
altså hunden er et urent dyr

> skal vi ikke lægge
>andet i end at du bare ikke kan komme på et pænere ord for dem?. . . . . . .

pærker kommer af af det navn iran havde under sin storhedes tid - det
var før det hed siam - så det er reelt ikke en krænkelse men blot en
sproglige formulering om muhamedanernes storheds tid

begrebet muhamedaner er der ikke noget i sig selv medladene i det
betyder slet og ret at man tilbeder alla og profeten muhammed

>. . helt ærligt tror du vi er så dumme?

det kommer an på hvem "vi" er ...streng taget så kan man jo kun skrive
på egne vegne og kun en med vage åndsevner vil få den ide at lige
netop hans eller hendes - opfatelse af dette og hint spredte sig som
en consensus til en eller anden større mål gruppe.

>For min skyld kan du syntes om indvandrene som du vil, bare du gør mig/os
>den tjeneste, at holde det væk herfra gruppen.

Det er altid en fornøjelse at læse et andet menneske spryder af
selvtillid og optimisme - et karekteristika der kum sjældent er
forundt den der ikke ved bedre eller meget -

men mener du reelt at der er en chanse for at jeg lige netop skulle
undlade at skrive hvad jeg lyst til og hvor fordi du i et øjebliks
anfald af megalomani for den tilskyndelse at skrive det :) ?

Fra : jopa

Dato : 16-07-06 22:28

Bo M Mogensen skriblede bla:
<OT>

> pærker kommer af af det navn iran havde under sin storhedes tid - det
> var før det hed siam - så det er reelt ikke en krænkelse men blot en
> sproglige formulering om muhamedanernes storheds tid

Thailand hed tidligere Siam så mon ikke du blander begreberne sammen

</OT>

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 22:58

On Sun, 16 Jul 2006 23:28:05 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:
><OT>

>Thailand hed tidligere Siam så mon ikke du blander begreberne sammen

jo det gør jeg ............det var Persien det hed - der af begrebet
pærker ...hvilket reelt er misvisene da det som regl bruges om alle
fra mellem østen Hmm om det reelt geografisk dækkede hele mellem østen
tviler jeg på der er et kort her :
http://www.scanmaps.dk/0939208
ikke noget godt kort men det kan da gi lidt et billed af det

></OT>

jaeee

Fra : Kim H.

Dato : 16-07-06 23:11

> [...]

> begrebet muhamedaner er der ikke noget i sig selv medladene i det
> betyder slet og ret at man tilbeder alla og profeten muhammed

Lige meget hvor meget lort du lukker ud, ændre det ikke på at dine indlæg er
racistiske, det mest latterlige er, at du ikke vil indrømme det.
Jeg sgu' ligeglad med, hvad du mener om indvandre fra bestemte områder,
'dk.fritid.dyr.hund' er bare ikke stedet hvor den slags høre hjemme.

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 01:49

On Mon, 17 Jul 2006 00:10:53 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

>Lige meget hvor meget lort du lukker ud

eksempel ? og messg id !

>, ændre det ikke på at dine indlæg er
>racistiske, det mest latterlige er, at du ikke vil indrømme det.

hvor er det racistisk noget der er postet i hunde gruppen ?
eksempel ? og messg id !

>Jeg sgu' ligeglad med, hvad du mener om indvandre fra bestemte områder,
>'dk.fritid.dyr.hund' er bare ikke stedet hvor den slags høre hjemme.

Hmm når nogen betragter hunden som et urent dyr der ikke må være inden
dørs ..kan jeg ikke se noget til hundre for at debatere dette ...

Fra : Kim H.

Dato : 17-07-06 11:36

> eksempel ? og messg id !

> hvor er det racistisk noget der er postet i hunde gruppen ?
> eksempel ? og messg id !

Som jeg skrev til dig tidligere, er det her i gruppen din omtale af
indvandere som perkere og muhamedanere, der er racistiske vendinger i dagens
danmark, og udfra dine indlæg i andre grupper, hersker der slet ingen tvivl
om, hvorfor du bruger lige netop disse ord om indvandere. Så drop bare dit
pis om, hvor ordene stammer fra.

Og du behøver ikke svare dette indlæg med mere af dit pladder, for du er
hermed tilføjet mit killfilter.

Kim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 16:58

On Mon, 17 Jul 2006 12:36:07 +0200, "Kim H." <futtown@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>om, hvorfor du bruger lige netop disse ord om indvandere. Så drop bare dit

forudsætningen for at føre en meningsfuld dialog er at man anvender
begreberne ud fra en en korekt sproglig konsensus - det er muligt at
visse begreber med tiden tillæges en eller anden emotionel værdi i
folkemunde - som f.eks begrebet muhamedaner i sig selv skulle være
nedladene , det gør dog ikke den emotionelle værdi til en
begrebsmærsig validitet.

>Og du behøver ikke svare dette indlæg med mere af dit pladder

nu forgår tingen jo sådan i et debat forum at man skriver noget og
dette kan så debateres - ellers ville det jo ikke være et debat forum
- hvis du vil poste indlæg til information aflene så skal du over i en
opslags gruppe.

>, for du er
>hermed tilføjet mit killfilter.

ja det er jo et tab som jeg må lære at leve med - uagtet du angiver at
være dårligt begavet - så er det altid spænnende med disse pompøse
eksistenser der har meninger om alt i mellem og jord ...uden dog at at
eksakt kunne redegøre for hvorfor de nu lige har den og den mening.

Fra : jopa

Dato : 16-07-06 21:55

Bo M Mogensen skriblede bla:

> man bliver ikke et piltisk mere korekt menneske ved ikke at forholde
> sig til faktisk forhold uagtet at det kan være anstødlige.

Var lige inde og kigge i dk.snak.seksualitet som du futtede fra, og dine
indlæg oser af racisme, og jeg er overbevist om at du har problemer i
knolden.
Politik er ikke omfattet af fundatsen for denne gruppe
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 23:07

On Sun, 16 Jul 2006 22:54:34 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>Var lige inde og kigge i dk.snak.seksualitet som du futtede fra, og dine
>indlæg oser af racisme

racisme og realisme ligger ikke langt fra hinanden når det kommer til
muhameddaner ...hvis man beskriver fakta om derres tro så er man
racist .... hvis man hendviser til helt eksakt statestikker om hvad de
går og laver ja så er man også racist

>, og jeg er overbevist om at du har problemer i
>knolden.

ref og eksempel

>Politik er ikke omfattet af fundatsen for denne gruppe

http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.hund

det er ikke politik det er tros retninger der eksakt omhandler hunden
som et urent dyr.

Fra : Anette

Dato : 16-07-06 23:29

Bo M Mogensen wrote:
> det er ikke politik det er tros retninger der eksakt omhandler hunden
> som et urent dyr.

Uanset hvad, Bo, så hører den debat ikke hjemme i en gruppe om hunde.
Dette er en gruppe for hundeintresserede, ikke for hundemodstandere.
At nogle trosretninger tager afstand fra visse dyr, er bare sådan. Det kan
ikke debatteres. Det er deres valg.
At nogle trosretninger tager afstand fra hunde - ja, sådan er det jo bare.
Fred da være med det.
Vi andre grumelsker vores hundebofæller og vil gerne snakke med hinanden om
dem, og så er det inderligt ligegyldigt hvad andre mennesker så mener om
hunde eller om os der nyder "hundelivet".
Derfor Hold din debat, der hvor den hører til og hvor der er nogen der gider
tage den evighedsdiskussion. Her hører den ikke hjemme.

/ Anette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 01:58

On Mon, 17 Jul 2006 00:28:38 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>Uanset hvad, Bo, så hører den debat ikke hjemme i en gruppe om hunde.
>Dette er en gruppe for hundeintresserede, ikke for hundemodstandere.

Hmm begrebsmæsigt dægger interesse ikke i sig selv - noget posiktivt
det kan være både godt og ondt

>At nogle trosretninger tager afstand fra visse dyr, er bare sådan. Det kan
>ikke debatteres. Det er deres valg.

Hmm hvis en tros retning mener at hunden er uren osv - kan well
egentligt godt debateres

>At nogle trosretninger tager afstand fra hunde - ja, sådan er det jo bare.
>Fred da være med det.

Tjaee jeg ved det sgu ikke - hvis jeg skulle vælge i mellem om vi
skulle skilde os af med vores hunde eller muhamedanerne - så er jeg
ret sikker på hunden blev ........jeg tviler godt nok på at det kommer
til afstemning i folketinget :)

vi har sikket flere 100 års tradition for at holde hund i dk og det er
som sådan en del af vores kultur arv ...når en invandre gruppe kommer
med et fjensk syn på vores kultur arv - som hunden reelt er ...så er
det nok værd at tænke over - samt finde ud af hvordan man skal tackle
disse invandre ... jeg er flere gange blevet antastet af unge invandre
muhamedaner af han køn - der havde negative holdninger til min hund.
og man kunne reelt mærke det med det urene dyr var genemsyret af
derres måde at tænke på ...

>Vi andre grumelsker vores hundebofæller og vil gerne snakke med hinanden om
>dem, og så er det inderligt ligegyldigt hvad andre mennesker så mener om
>hunde eller om os der nyder "hundelivet".

ja det er da rigtigt .... i praksis betyder det ikke det store.

>Derfor Hold din debat, der hvor den hører til og hvor der er nogen der gider
>tage den evighedsdiskussion. Her hører den ikke hjemme.

en diskusion om hvorvidt hunden er et rent eller urent dyr
finder jeg da meget topick

Fra : Anette

Dato : 17-07-06 19:57

Bo M Mogensen wrote:
> en diskusion om hvorvidt hunden er et rent eller urent dyr
> finder jeg da meget topick

En reel debat kræver jo to divergerende opfattelser, ikk?
Og hvor mange tror du, der i denne NG vil mene at hunde er urene dyr?
Det er jo ren tidspilde at debatere hvis man er enige

Og at stille det op som om det på noget tidspunkt ville komme til et valg
mellem vores kæledyr og landets flygtninge/indvandrere med muslimsk baggrund
er en tåbelig utopi, som jeg har dig lidt mistænkt for at insistere på at
ville diskutere, for at lufte dine fordomme. Det kniber dog gevaldigt for
mig at se hvorfor og til hvilken nytte.

/ Anette

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 21:42

On Mon, 17 Jul 2006 20:57:02 +0200, "Anette" <abc@def.es> wrote:

>En reel debat kræver jo to divergerende opfattelser, ikk?
>Og hvor mange tror du, der i denne NG vil mene at hunde er urene dyr?
>Det er jo ren tidspilde at debatere hvis man er enige

jo jo ... :)

> [...]
>ville diskutere, for at lufte dine fordomme. Det kniber dog gevaldigt for

Nahh men det ene aføder det andet - vi havde en debat om sligt i dss
og med et så kom det frem at hunde var urene dyr og det tænkte jeg
jamen det er da et emne for hunde gruppen ..... hvorfor jeg tænkte det
kunne der måske komme en konstruktiv debat ud af ...

Fra : pwh

Dato : 18-07-06 10:41

> [...]
> jamen det er da et emne for hunde gruppen ..... hvorfor jeg tænkte det
> kunne der måske komme en konstruktiv debat ud af ...

Nu har jeg fulgt debatten lidt fra sidelinien.
Jeg vil sige Bo, at det nok var en utroligt klodset måde at du prøvede at
starte debatten på, jeg troede simpelthen at det var en fejlposting til at starte med.
Når du kommer med et indlæg hvor du skriver "Pærker" må du forvente at der
er nogle stykker der stejler, og straks bliver debatten jo kørt af sporet.

Personligt synes jeg da man skal respekterer at der er kulturer/religioner
der opfatter hunden som et urent dyr, det er jo i bund og grund deres eget problem.
Der er da også inden for ikke musliske mennesker stor forskel på hvor ren man
opfatter en hund. Jeg startede selv for nogen tid tilbage en tråd om hvor vidt
det var acceptapelt at blive overslikket af sine hund, jeg er personligt modstander
af at blive det, jeg synes simpelthen at det er for klamt.
Men her i gruppen spændte det fra min opfattelse, til folk der hellere end gerne
ville tungekysse deres hunde. Og det er da fint nok, så længe man ikke prøver
at tvinge sine egne normer ned over hovedet på andre mennesker.

/Jens (som hverken er muslim, muhammedaner, jehova eller kristen)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 14:58

On Tue, 18 Jul 2006 11:40:39 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>er nogle stykker der stejler, og straks bliver debatten jo kørt af sporet.

ja det var ikke særligt smart med den overskrift - men jeg var
fordybet i indholdet ...

>Personligt synes jeg da man skal respekterer at der er kulturer/religioner
>der opfatter hunden som et urent dyr, det er jo i bund og grund deres eget problem.

Hmm jow men jeg er som sagt blevet antastet af flere af disse
mennesker - om at jeg enten skulle have hunden i snor eller se hvor
jeg gik ... uagtet at det var på fri hunds område ...

> [...]
>det var acceptapelt at blive overslikket af sine hund, jeg er personligt modstander
>af at blive det, jeg synes simpelthen at det er for klamt.

hæ nahh overslikket er måske også over kill .... men jeg for genre
lige et lille nys når hun mener jeg skal op ...

> [...]
>ville tungekysse deres hunde. Og det er da fint nok, så længe man ikke prøver
>at tvinge sine egne normer ned over hovedet på andre mennesker.

Det giver sig selv -. men kan stadigt debateres som alle andre hunde
rellaterede sprgm.

Fra : pwh

Dato : 18-07-06 15:22

> Hmm jow men jeg er som sagt blevet antastet af flere af disse
> mennesker - om at jeg enten skulle have hunden i snor eller se hvor
> jeg gik ... uagtet at det var på fri hunds område ...

Det har jeg så kun oplevet en enkelt gang hvor en indvandrerdame
gik helt i selvsving over mine hunde, jeg valgte bare at ignorerer hende.
Men som jeg har skrevet før skal vi jo ikke trække vores normer
ned over deres hoveder, men det gælder sgu også for dem.
Alt andet end lige boede vi altså i Danmark først, og bryder de sig
ikke om lugten i bageriet er de velkommende til at rejse igen.
Gensidigt hensyn må vel værer vejen frem, jeg holder så vidt muligt
mine hunde væk fra indvandrere da jeg ved de som regel ikke føler
sig godt tilpas ved dem.
De må så til gengæld accepterer at hunde er en del af hverdagen i DK.

> Det giver sig selv -. men kan stadigt debateres som alle andre hunde
> rellaterede sprgm.

Hvad er det så mere precist du vil have en debat om.
Slikkeriet er fornylig blevet heglet igennem og der vil nok ikke komme
meget nyt frem ved at tage det emne op igen allerede.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 17:16

On Tue, 18 Jul 2006 16:22:05 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det har jeg så kun oplevet en enkelt gang hvor en indvandrerdame
>gik helt i selvsving over mine hunde, jeg valgte bare at ignorerer hende.

jamen det har jeg så også gjort ....

> [...]
>Alt andet end lige boede vi altså i Danmark først, og bryder de sig
>ikke om lugten i bageriet er de velkommende til at rejse igen.

Det skulle man jo mene - en ting er at de ( nogen af dem/de fleste af
dem ) ikke kan li hunde ...men for lige at springe lidt i det så er
det også helt galt at gudenåen og gudhjem - heder som de heder
fra tid til anden kan man undres over hvad der trægger så grove ved et
land hvor man holder urene dyr inden dørs og giver sted navne
blasfemiske betegnelser ...

>Gensidigt hensyn må vel værer vejen frem, jeg holder så vidt muligt
>mine hunde væk fra indvandrere da jeg ved de som regel ikke føler
>sig godt tilpas ved dem.

Nahh det gær min sgu heller ikke - det er underligt ...men hun kan
fanme ikke li dem og det er kun fra mellem østen ointaler er ikke
noget problem

>De må så til gengæld accepterer at hunde er en del af hverdagen i DK.

det skulle man jo mene.

>Hvad er det så mere precist du vil have en debat om.

Ohh det er jo umuligt at sige hvor en debat føre hænd man finder et
eller andet der er relevant poster det også er der nogen der svare
også køre debaten.

>Slikkeriet er fornylig blevet heglet igennem og der vil nok ikke komme
>meget nyt frem ved at tage det emne op igen allerede.

Nahh det ...!

Fra : pwh

Dato : 18-07-06 17:33

> Ohh det er jo umuligt at sige hvor en debat føre hænd man finder et
> eller andet der er relevant poster det også er der nogen der svare
> også køre debaten.

Jo, men derfor har de fleste alligevel et formål med at komme med et
nyt indlæg. Det kan værer sig at fortælle en historie eller stille et spørgsmål.
Jeg kan ikke rigtigt se nogle af delene i din posting, det var jo bare et uddrag
af en debat vi andre ikke har fulgt, og for de flestes vedkommende heller ikke
gider at følge. Så du må precicerer lidt bedre hvad dit formål med tråden var.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 19:15

On Tue, 18 Jul 2006 18:33:16 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> [...]
>gider at følge. Så du må precicerer lidt bedre hvad dit formål med tråden var.

ja det kan være en debat om hvordan man omgåes hunde fjendske
mennesker

Fra : pwh

Dato : 18-07-06 19:31

> ja det kan være en debat om hvordan man omgåes hunde fjendske
> mennesker

Ok, der er mit bedste bud at du holder din hund væk fra folk der ikke
bryder sig om den, det er så desværrer ikke altid muligt.

/Jens

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 20:14

On Tue, 18 Jul 2006 20:31:21 +0200, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Ok, der er mit bedste bud at du holder din hund væk fra folk der ikke
>bryder sig om den, det er så desværrer ikke altid muligt.

Nah så længe hunden er i snor i den fri offentlighed så kan man well
gå med den hvor man vil

Fra : pwh

Dato : 18-07-06 21:32

> Nah så længe hunden er i snor i den fri offentlighed så kan man well
> gå med den hvor man vil

Jo, men så kan man jo trække den til sig hvis man nærmer sig folk man
ikke regner med vil værdsætte ens hund, vi skal jo værer her allesammen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 17-07-06 15:05

Bo M Mogensen skriblede bla:

> ref og eksempel

http://groups.google.dk/groups?lnk=hpsg&hl=da&q=Bo+M+Mogensen
det siger en del
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 16:07

On Mon, 17 Jul 2006 16:05:09 +0200, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Bo M Mogensen skriblede bla:

>http://groups.google.dk/groups?lnk=hpsg&hl=da&q=Bo+M+Mogensen
>det siger en del

nej det gør det rent faktisk ikke - det beviser ikke andet ind jeg har
været aktiv på nettet i en del år .....

hvis du skal føre et sagligt bevis for et eller andet du mener jeg
skulle have skrøvet som beviser din sag - så kræver det at du har
noget erfaring og lidt teknisk snilde

først så finder du det indlæg du mener den er gal med så finder du
dens messeg id - eller den eksakte google link

den vedlægger du så

så citere du ud fra det postede hvad du mener der er galt

hvor på du agumentere din sag - evt med ref til faq - ref & Fundatser

hvor noget af det kræver du behersker engelsk - på en måde så du både
kan læse forstå og refere korekt.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-07-06 09:23

> det er ikke politik det er tros retninger der eksakt omhandler hunden
> som et urent dyr.

Hunden er i deres øjne et urent dyr, på lige fod med svinet.

Det er nemt for dem at undgå svin, men knap så nemt at undgå hunde.
Den store snak om hunde, fremkommer ved, at de fleste af dem er bange for
hunde, netop fordi de i deres hjemlande, IKKE bruges som kæledyr, men som
vagtdyr og ikke bor med familien. Derfor ved de fleste af dem, heller ikke
en lyd om, hvordan man gebærder sig, når der er hunde i nærheden, hvilket
sommetider kan afstedkomme problemer.
Det giver dog både hunde og svin den fordel, at de spiser dem ikke ...
Så vi kan have vores hunde i fred for dem, og der bliver lidt flere
frikadeller og koteletter til os andre, hvilket jeg ikke vil påstå, at jeg
er utilfreds med
Til gengæld må hundene så passe ekstra godt på mine får, for dem spiser de
gerne.

M.V.H....Benny..

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 18-07-06 14:52

On Tue, 18 Jul 2006 10:23:25 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

> [...]
>en lyd om, hvordan man gebærder sig, når der er hunde i nærheden, hvilket

jo men nogen gange så undre propotions sansen mig - hvordan kan man
være bange for en hund på 4½ kg ?
De omtalte invandre der har spurgt til hende har også uden forbehold
spurgt om hun var en kamphund ??!!!

> [...]
>Så vi kan have vores hunde i fred for dem, og der bliver lidt flere
>frikadeller og koteletter til os andre, hvilket jeg ikke vil påstå, at jeg

hæ hæ :)

>Til gengæld må hundene så passe ekstra godt på mine får, for dem spiser de
>gerne.

jaee og det er nu også en lidt grum slagtning der benyttes ...jeg ved
ikke om dyret lider mere ved den taditionelles hal al slagtning eller
det bare ser mere blodigt ud og derfor gir det indtryg

Fra : Anette

Dato : 18-07-06 18:11

Bo M Mogensen wrote:
> jo men nogen gange så undre propotions sansen mig - hvordan kan man
> være bange for en hund på 4½ kg ?

Hvis du fra barnsben er blevet fortalt at hunde er dødfarlige, og din mor
hev dig hysterisk og voldsomt væk fra selv den sødeste lille hundehvalp, så
er det vel meget logisk at der skal en hel del tilvænning og viden til for
at ændre den "programmering".
Alle fordomme - også dem mod hunde, - kommer af uvidenhed. At de stiller dig
spørgsmål er jo udtryk for at vedkommende gerne vil være klogere og prøver
at forstå hvorfor du og mange andre holder af hunde.

Vi rejser en del i udlandet, med vores hunde, og ser ofte mødre flå deres
børn ad vejen, selvom vores hunde ligner plydsbamser og de har altid snor
på. Man skal faktisk ikke ret langt væk fra DK for at opfattelsen af hunde
er meget anderledes end her.
F.eks i Spanien/ Andalusien skal alle hunde over en vis vægt være i snor og
have mundkurv på for at være med sin ejer på gåtur blandt andre mennesker.
Der er de løsgående små hunde også vant til at der bliver smidt sten efter
dem når de skal flytte sig og de har lært at undgå at blive sparket. Det
betragtes ikke som dyrplageri, dernede. Hundene er vel at mærke ikke vilde
hunde, de har en ejer men ejerne holder ikke ret meget øje med dem. De hunde
er heller ikke vant til at blive kælet med. De er der bare.
Den måde de omgåes deres hunde er lidt af en pille at sluge for en dansk
pylrehovede, som mig

/ Anette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 19-07-06 06:31

> jo men nogen gange så undre propotions sansen mig - hvordan kan man
> være bange for en hund på 4½ kg ?
> De omtalte invandre der har spurgt til hende har også uden forbehold
> spurgt om hun var en kamphund ??!!!

Det er vel mere et spørgsmål om uvidenhed. Hvad sker der med vedkommende,
hvis man bliver bidt af et urent dyr. Jeg ved ikke, om det har undgået din
opmærksomhed. Men for den slags mennesker, har ordet " respekt " en meget
underlig lyd.... Det er noget de kræver.... I vores verden, er det noget man
gør sig fortjent til. Det som de mener, skaber respekt om deres person /
familie... Er præcis det, som vil få enhver dansker, til at miste enhver
form for respekt for vedkommende og hans familie. Jeg tror de forveksler to
ord med hinanden.... Respekt og frygt. De vil selv behandles med respekt,
men kunne aldrig selv drømme om, at udvise respekt. De snakker fanden et
øre af, om Koranen, men har ikke så meget som, bare en lille ide om, hvad
der står i den, det endda til trods for, at de har gået flere år i Koran
skole.
Jeg ved ikke hvad de lærer i disse Koran skoler, men det har i hvert fald
intet med Koranen at gøre. Selv deres Imamer, har mindre begreb om, hvad
der står i deres Koran, end jeg har om vores Bibel, og jeg tror ikke jeg har
set i en, siden jeg gik i skole.... Så jo, jeg vil skam gerne respektere
deres Koran... Men jeg ville jo nok kræve... At de så også selv begynder at
respektere dem. For jeg har ikke mødt nogen, som har udvist så stor foragt
for netop Koranen, end dem, der kræver at vi skal respektere den.

> jaee og det er nu også en lidt grum slagtning der benyttes ...jeg ved
> ikke om dyret lider mere ved den taditionelles hal al slagtning eller
> det bare ser mere blodigt ud og derfor gir det indtryg

Det skal jeg ikke kunne sige, for jeg ved ikke, hvorved Hal Al adskiller sig
fra almindelig traditionel dansk slagtning, at den er mere blodig, tror jeg
ikke, men man ser det måske mere, ved en Hal Al slagtning, men igen, for mit
vedkommende, ligger det lidt hen i det uvisse.

M.V.H..... Benny..

Fra : pwh

Dato : 19-07-06 08:32

Benny Mortensen wrote:
> [...]
> om, hvad der står i deres Koran, end jeg har om vores Bibel, og jeg
> tror ikke jeg har set i en, siden jeg gik i skole....

Nu tror jeg debatten er kørt ind på det spor som Bo håbede på,
og så må jeg give flere af de andre her i tråden ret i at den slags
intet har at gører i en hundegruppe. Hvis det ikke kan holdes som
værende direkte hunderelevant må i finde en bedre egnet gruppe
til formålet, så kan dem der har interesse i emnet jo hoppe med over.

/Jens (som ingen interesse har i emnet)

Fra : jopa

Dato : 19-07-06 13:48

pwh skriblede bla:
> Nu tror jeg debatten er kørt ind på det spor som Bo håbede på,

Gaaaab netop.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 19-07-06 14:42

On Wed, 19 Jul 2006 07:30:30 +0200, "Benny Mortensen"
<ingen@brugbar.dk> wrote:

>Det er vel mere et spørgsmål om uvidenhed. Hvad sker der med vedkommende,
>hvis man bliver bidt af et urent dyr.

Hmmm jaeee ....man kan welll sige der er en rationel grund til at være
bange for at blive bidt og hvis man ikke ved bedre tror man måske alle
hunde bider - men dem som sjovt nok er mest kritiske over for hunden
er nu dem der heder ny dansker dvs dem med mellem østelig bagrund der
er født i Danmark.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-07-06 05:51

> [...]
> hunde bider - men dem som sjovt nok er mest kritiske over for hunden
> er nu dem der heder ny dansker dvs dem med mellem østelig bagrund der

Nu er du ude i et religiøst ærinde, så det må være i sådanne grupper du skal
finde svaret.

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 20-07-06 08:24

> Nu er du ude i et religiøst ærinde, så det må være i sådanne grupper
> du skal finde svaret.
>
> M.V.H....Benny..

Han var da lige ved at få lokket dig i fælden

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-07-06 11:16

> Han var da lige ved at få lokket dig i fælden
>
> /Jens

Ikke lokket... Men jeg mindes da også, at vi har taget OT svinkeærinder, så
det er vel tilladt i en vis grad.
Havde det ikke allerede faldet noget for brystet, havde jeg også svaret på
det, for selvom det er religiøst, vil jeg da ikke kalde det helt OT, for det
har jo stadig med hunde at gøre, og er vel også en problemstilling, som
næsten alle hundeejere kan nikke bare lidt genkendende til.

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 20-07-06 19:37

> Ikke lokket... Men jeg mindes da også, at vi har taget OT

Det må værer en anden Jens du tænker på, jeg er aldrig OT

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-07-06 10:24

> Det må værer en anden Jens du tænker på, jeg er aldrig OT
>
> /Jens

Nåh nej, det havde jeg helt glemt ), Sorry og bøjer mig i støvet.... Oh
Master Jens )

M.V.H....Benny..

Fra : pwh

Dato : 21-07-06 11:35

> Nåh nej, det havde jeg helt glemt ), Sorry og bøjer mig i
> støvet.... Oh Master Jens )
>
> M.V.H....Benny..

Sådan skal det lyde Benny, men lad det nu ikke ske igen

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 16-07-06 23:50

wrote:

>Hvis du vil tages seriøs herinde så burde du stoppe det racistiske pladder,
>for jeg gider ikke se/høre på det, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Man kan vælge killfilter...! :)
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Jesper HVL

Dato : 16-07-06 11:47

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
>
> og når de endeligt selv for en hund så SKAL det partu være en
> kamphund?
>
> men reaktionen fra muhamedanerne er det fordi

/j.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 06:23

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Du kalder dig for muslim, men det er du ikke, derimod bringer du
> skam over alle os, der er muslimer.

Det har du da ret til at mene, men hvad er det lige, det har at gøre med de
beskrevne seksuelle problemer?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-07-06 11:46

Boerge Rahbech Jensen skrev:

>Det har du da ret til at mene, men hvad er det lige, det har at gøre med de
>beskrevne seksuelle problemer?

At han/hun ikke er, hvad han/hun ikke udgiver sig for at være.
--
Kerim

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 12:03

> At han/hun ikke er, hvad han/hun ikke udgiver sig for at være.

Jeg spørger igen: Hvad har det at gøre med det seksuelle?

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 00:13

Kerim Ellentoft wrote:

> [...]
>
> Og en muslim ville heller aldrig kalde sin kone for en sild.
>
> Du kalder dig for muslim, men det er du ikke, derimod bringer du

Høre nu her Kerim. Jeg prøver overhoved ikke at bringe skam over
nogen som helst og hvis du mener det er tilfælde her, så må jeg
formulere det på et andet mod . Jeg blot forsøger at få gode
tips/tricks her inde.
Du fik same medicin tilbage. Du skrev Har du nogle får de skal vogte
eller lign.?

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 00:21

tpct (slet YYY) wrote:
> [...]
> og er i øjeblikket er den en trogede rase, fordi et andet meget sygt dyr,
> faktisk hved navn "jøde", forsøger at udryde den....

Du er hverken sjov eller morsom. Prøve at blive lidt voksen.
Dine holdninger passer fint med Hr. jensen's. Hvad med at skrive til
ham?

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 10:03

Til alle dem som kommer med de racistisk og håne bemærkninger. Prøve
at finde en relevante side som passer med jeres antisemitisk/muslimsk
ideer. Her er til folk med problemer i sex og lign.

m.v.h
Mohammad

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 16-07-06 10:13

> Til alle dem som kommer med de racistisk og håne bemærkninger. Prøve
> at finde en relevante side som passer med jeres antisemitisk/muslimsk
> ideer. Her er til folk med problemer i sex og lign.

Det her er altså ikke en side, det er en nyhedsgruppe.

Lars

Fra : Ulvir

Dato : 16-07-06 10:52

Ellers noget nyt? LOL

Fra : Michael

Dato : 16-07-06 12:47

Lars Wagner Hansen skrev:

>"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse
>
>Det her er altså ikke en side, det er en nyhedsgruppe.

Mohammad-drengen skriver fra Google Groups. Nok derfor han tror det er
en side.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 11:13

"mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Prøve
> at finde en relevante side som passer med jeres antisemitisk/muslimsk
> ideer.

Måske kunne du prøve www.sexlinien.dk eller lignende, når du åbenbart ikke
kan få nogen seriøse svar, du kan bruge til noget, i dette forum.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 16-07-06 11:31

Den 16 Jul 2006 02:02:54 -0700 sendte "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com>
følgende røgsignaler:

>Til alle dem som kommer med de racistisk og håne bemærkninger. Prøve
>at finde en relevante side som passer med jeres antisemitisk/muslimsk
>ideer. Her er til folk med problemer i sex og lign.

Kan du snart bestemme dig?
Først er problemet at vi ikke melder klart ud, hvilket åbenbart gør os
til fremmedhadere. (Og jeg der er så glad for at få noget fremmed...)

Nu er problemer at vi melder for klart ud.

Mit råd er:

Hvis du ønsker at det seksuelle skal følge islams regler, så spørg dog
en imam til råds. Han må da om nogen vide hvad der står i koranen om
dette og hint.

Han kan vel også fortælle dig hvordan du skal behandle din kone, hvis
I ikke er enige.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 18:43

On Sun, 16 Jul 2006 12:30:57 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>Hvis du ønsker at det seksuelle skal følge islams regler, så spørg dog
>en imam til råds. Han må da om nogen vide hvad der står i koranen om
>dette og hint.

jamen jeg tviler stærkt på der står noget om at anal sex er forbudt
i.flg koranen så det i sig selv er noget sludder jeg har ikke læst
koranen men til den bedre del af min ointerineg læner den sig op af
det gamle testamente og der står ikke noget om anal sex

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-07-06 20:21

http://www.religion.dk/tema:fid=100003660:aid=228321
--
Kerim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 21:56

On Sun, 16 Jul 2006 21:20:52 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

HI K

>http://www.religion.dk/tema:fid=100003660:aid=228321

hmmm :
- Vores store respekterede lærde har flere gange skrevet og besvaret
spørgsmål af denne art, og hvor de udtrykker tilladelse for alt
undtagen følgende:

a) Analsex
b) Seksuel kontakt mellem en mand og flere af sine hustruer samtidig,
hvor de kan se hinandens kønsdele og kroppe.
c) Hvis kvinden er under menstruation eller barsel
d) Sex uden for et ægteskab
e) At se på andre, der laver samleje eller viser kroppe.

men der står da ikke noget om overstående i
Al-Baqara:223

nu er jeg godt nok pt lidt distræt så hvis jeg overser noget så ...
men hvordan er forbudet formuleret i koranen ?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 16-07-06 22:07

Bo M Mogensen skrev:

>men hvordan er forbudet formuleret i koranen ?

Ingen steder, men søg selv på Google og du finder masser af
begrundelser, hvorfor det er haram.
--
Kerim

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 22:50

On Sun, 16 Jul 2006 23:06:56 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Ingen steder

Nahh men så er det jo en tilsnigelse ...fordi en eller anden præst
mener dette eller hint er vederstygeligt det gør det ikke til guds ord
hvis det ikke eksakt står i koranen

>, men søg selv på Google og du finder masser af
>begrundelser, hvorfor det er haram.

Nå ja .... men hvis det ikke fremgård af "biblen"som et reelt forbud
så mener jeg ref er ikke valid ....

Det ville svare til hvis jeg vrkligt gik ind i troen og blev en slags
athlya ( aner ikke hvordan det staves ) eller skal vi sige religiøst
overhoved og fik den ide at det var i mod guds vilje at spise æg

så udtrygger man jo ikke guds men ens egen vilje.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-07-06 15:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ingen steder,

Hvorfor har muslimer så så travlt med at hævde, at det er forbudt iflg.
islam?

Ej, religiøse mennesker er seriøst trælse!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 17-07-06 16:15

On Mon, 17 Jul 2006 16:18:19 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Hvorfor har muslimer så så travlt med at hævde, at det er forbudt iflg.
>islam?

Nå ja men hvis man er troende så tror man jo på det der står i ens
bibel med mindre man som jeg er gnostiker - problemet med f.eks anal
sex er at der i.flg kerim ikke står noget i koranen - hvorfor det er
absurd at kalde det en lov i hendhold til denne.

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-07-06 17:02

Hej
De har jo også chariaen - sikkert stavet forkert.

Mvh. Brian, som annerkender at muslimer også er seksuelle væsener, men at
de, som så mange andre lader sig styre af en relegion i stedet for egne
følelser og lyster.

Mvh. brian

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-07-06 09:47

Den Mon, 17 Jul 2006 16:18:19 +0200 sendte "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> følgende røgsignaler:

>Hvorfor har muslimer så så travlt med at hævde, at det er forbudt iflg.
>islam?

Sikkert fordi at det er sådan en bekvem måde at lukke munden på
tvivlere.

Lidt ligesom når man svarer: "Fordi!" i den tone der mere end klart
antyder at nu er diskussionen forbi.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 11:52

Ulvir wrote:
> Ellers noget nyt? LOL

Jo da, m.h.t min fortidigt udløsning har ikke fået noget konkret svar
endnu.
Har du noget forslag?
Og da jeg er en meget optimistisk person og har ikke noget fordomme til
noget som helst, kan derfor ikke tanke på noget ulækre under samleje.
Desuden er min kone på rent dansk en sild. Hvordan kan jeg så
frakoble mine tanker på noget andet?

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 12:02

Hr. Jensen wrote:
> [...]
> er fuldstændigt korrekt.
>
> Jeg vil til en enhver tid heil'e Pia Kjærsgaard fremfor pædofeten

Hej Jensen

Det er ikke din politiske Holdning hun spørger om da her er ikke en
politisk nyhedsbrev.
Du ved selv udmærket godt hvad hun hentyder .......

m.v.h
Mohammad

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 12:36

ThomasB wrote:
> "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Hvor kender du de film fra, mohammed?

Fra en tur i byen gennem sex butikker

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 18:00

Lad os nu lade være med al det snak omkring religion, hund,
fremmehader osv. Og forholde os til de relevante emner.
Det lykkes mig til sidst at få min kone til acceptere at analsex
hører ikke til vores sexliv.
Men nu er der opstået andre problemer, hvor jeg prøver at beskrive
dem så godt som jeg kan.

1)   hun er utilfreds over min for tidligt udløsning
2)   hun vil have at jeg skal være mere romantisk m.h.t. før/efter spil

3)   hun vil gerne nusses, kysses, slikket tær osv.
4)   Men jeg mister lysten fuldstændigt efter selve akten
5)   Passer det at hvis man anonere før at man så kan holde
længere????
6)   Hvordan kan man have sex flere gange på en aften?
7)   Jeg kan kun klare en omgang hver tredje dag?
8)   Skal man have en speciel kost eller hvad?

Med venlig hilsen

Mohammad

Fra : R. Andersen

Dato : 16-07-06 18:23

[...]

Er du sikker på at din kone er noget for dig, er du forelsket i hende ??

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 19:12

On Sun, 16 Jul 2006 19:23:11 +0200, "R. Andersen" <rkan67@yahoo.dk>
wrote:

christ du bruger
så det ser ud som om du i samme indlæg skriver ...

>Det lykkes mig til sidst at få min kone til acceptere at analsex
>hører ikke til vores sexliv.

snip

>Er du sikker på at din kone er noget for dig, er du forelsket i hende ??

det ser ud som du snakker med dig selv hent qvote fix

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 19:09

On 16 Jul 2006 10:00:00 -0700, "mohammad" <dk_muslim@yahoo.com> wrote:

>. Og forholde os til de relevante emner.
>Det lykkes mig til sidst at få min kone til acceptere at analsex
>hører ikke til vores sexliv.

Guds fred

>Men nu er der opstået andre problemer, hvor jeg prøver at beskrive
>dem så godt som jeg kan.
>
>1)   hun er utilfreds over min for tidligt udløsning

ja der har du et religiøst problem en af de få ting en muslimsk kvinde
har ret til er at blive seksuelt tilfredsstilliet af sin mand

>2)   hun vil have at jeg skal være mere romantisk m.h.t. før/efter spil

ja det er bare at at kløve på

>4)   Men jeg mister lysten fuldstændigt efter selve akten

helt naturligt for mænd

>5)   Passer det at hvis man anonere før at man så kan holde
>længere????

Øhh ja ja ...

>6)   Hvordan kan man have sex flere gange på en aften?

viagra

Fra : sdsf

Dato : 18-07-06 19:59

[...]

Hej Mohammad

Jeg kan prøve at give dig en dybere forståelse for årsagen
til dette problem.

Nøglen til forståelse, er som så ofte fænomenet SÆDBLÆRESPÆNDING.
I dine unge år var din sædkirtel hyperaktiv, og holdt din sædblære
udspilet til bristepunktet. Denne tilstand kaldes "eksploderende
sædblærespænding".
Den er som oftest normaltilstanden for unge mænd af mellemøstlig herkomst.
Du har altså i dine unge år udtrættet din sædkirtel, og fået forstørret
sædblære.
Nu da du er blevet ældre er din sædkirtel hele 3 dage om at fylde din nu
stærkt
forstørrede sædblære.
Dette er årsagen til at du kun kan klare sex hver 3. dag.

Ofte beskyldes mænd af mellemøstlige herkomst for at være selvmordsbombere.
Dette er en stor misforståelse! Det er sker for dem, er at deres sædblære
eksplodere,
med et hult drøn, så underkrop og overkrop sprænges fra hinanden.
Dette bliver ofte fejlfortolket som om de har haft et bælte med sprængstof
om livet.
At det ofte sker i busser, skyldes at eksplotionen let udløses af den
aggression
som udløses under trængsel i en bus.

For at undgå denne triste skæbne ser man ofte at disse unge mænd forgriber
sig på dyr og mindreårige.
Man kan undre sig over at de ikke bare onanerer, men måske er der noget i
deres religion der forbyder dette.
Måske kan Kerim Ellentoft suplerer mig her?

Håber ikke det blev for teknisk for dig Mohammad, og ellers kan jeg jo bare
håbe at jeg har lært andre i gruppen noget nyt.

Fra : mohammad

Dato : 16-07-06 18:41

> Er du sikker på at din kone er noget for dig, er du forelsket i hende ??

Svaret er absolut JA.
Vi har ingen problemer til hverdags livet.
De opstår først når mørket falder og vi skal i seng.
Nogle mener at det skyldes fordi hun er stadig ung og fuld af lyst.
Vi elsker hinanden, hun er jo en dejlig sild!!

Mvh.
Mohammad

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 19:00

> [...]

> Nogle mener at det skyldes fordi hun er stadig ung og fuld af lyst.
> Vi elsker hinanden, hun er jo en dejlig sild!!

Så lad være med at bolle når i går i seng. Bol om dagen i stedet.

Fra : mohammad

Dato : 18-07-06 20:58

sdsf wrote:
> [...]
>
> Håber ikke det blev for teknisk for dig Mohammad, og ellers kan jeg jo bare
> håbe at jeg har lært andre i gruppen noget nyt.

Tak for den fremragende forklaring. Jeg har i hverfald lært meget af
det.
Vil du være sød at gå til Min Danske Kone part2. Det kunne godt
være at jeg kan lære noget af dine videnskab/erfaren der, da du
virker meget klog og fornuftigt.

ses muligvis der
Mohammad

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-07-06 08:51

> 1) hun er utilfreds over min for tidligt udløsning
Mohammad

Sludder det kal aldrig gå for hurtigt!
Husk altid at stikke den ind med det samme så der ikke er for slimet
MvH Steen