Mit alkoholforbrug
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 15:50

Da mit alkoholforbrug har været diskuteret i en anden tråd, vil jeg
fortælle, at det nok ligger på op til en liter rød- eller hvidvin om dagen,
når jeg keder mig.
Da jeg er begyndt at købe de store kartoner med tre liter, er jeg dog ikke
helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder 3-4
dage.

Børge
E-mail: brahbech(snabel-a)post8.tele.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-07-06 15:57

In news:44b65d66$0$20293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> Da jeg er begyndt at købe de store kartoner med tre liter, er jeg dog
> ikke helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en

Det er vigtigt for indholdet af denne tråd, du nøjagtigt fortæller os, hvad
det er for en rødvin, du drikker. Vi skal desuden kende pris og butikskæde.
Først da kan tråden udfolde sig og blomstre.

Lad 1.000 blom^H^H^H indlæg fylde denne tråd. Kom frisk, gæve mænd, kvinder
og Børger...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 16:06

> Det er vigtigt for indholdet af denne tråd, du nøjagtigt fortæller os,
> hvad det er for en rødvin, du drikker.

Det er billig rød- eller hvidvin fra skiftende butikskæder.

Lige nu har jeg to kartoner rødvin stående for at have lidt at skifte
mellem.
En karton Drostdy-Hof købt i Føtex i sidste uge er ved at være tom. Den
kostede vist 80-100 kr.
En karton Guanaco Merlot købt i Alta i søndags har jeg kun drukket nogle få
store glas af. Den kostede vist 80 kr.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-07-06 08:23

Den Thu, 13 Jul 2006 17:05:59 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> følgende røgsignaler:

>En karton Guanaco Merlot købt i Alta i søndags har jeg kun drukket nogle få
>store glas af.

Hvorfor bruge glas?

Du skal bare stille den yderst på et bord, bøje nakken tilbage og åbne
for hanen.

Alternativt: Bor et hul i toppen af kartonen til et sugerør, og så kan
du drikke den som vi andre drikker en lille juice.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 09:04

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvorfor bruge glas?

Hvorfor ikke? Det er da nemt at have stående ved computeren, hvor jeg kan
nippe til vinen, mens jeg leger med min sims eller skriver debatindlæg på
internettet.

> [...]
>
> Alternativt: Bor et hul i toppen af kartonen til et sugerør, og så kan
> du drikke den som vi andre drikker en lille juice.

Disse to alternativer havde jeg ikke lige tænkt på.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 16:49

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder

Det er ihvertfald blevet ganske tydeligt for mig, at du søger opmærksomhed -
og så må du ovenikøbet overvejende nøjes med den negative slags.

Hvorfor får du ikke noget kvalitetsopmærksomhed ude i den virkelige verden,
i stedet for at få opmærksomhed på latterligheder som dit paprødvinsforbrug
og dine manglende sociale evner?

Jeg har tidligere anbefalet dig at smutte en tur på bordel - var det ikke
noget?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 16:56

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ihvertfald blevet ganske tydeligt for mig, at du søger
> opmærksomhed - og så må du ovenikøbet overvejende nøjes med den negative
> slags.

Det har jeg da heller ikke lagt skjul på.

> Jeg har tidligere anbefalet dig at smutte en tur på bordel - var det ikke
> noget?

Det har jeg jo afvist adskillige gange.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 17:02

> Det har jeg da heller ikke lagt skjul på.

Nej, og det har jeg heller ikke påstået.

Dit behov for opmærksomhed bliver ikke dækket på usenet - om så 100.000
mennesker svarer dig i timen. Du skal ud og tale med nogle mennesker i den
virkelige verden.

> Det har jeg jo afvist adskillige gange.

Det har jeg ikke set. Hvad er begrundelsen?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 17:44

> Det har jeg ikke set. Hvad er begrundelsen?

Følelsesmæssig. Læs også et af mine seneste indlæg i min anden tråd.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 17:56

> Følelsesmæssig. Læs også et af mine seneste indlæg i min anden tråd.

Det kan du jo så bare drikke væk siger du jo..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 18:09

> Det kan du jo så bare drikke væk siger du jo..

Jeg kan da dulme de følelsesmæssige smerter med alkohol. Det er noget
billigere end et besøg hos en prostitueret hver gang, jeg føler mig ensom.

Vi kan jo lave en hurtig beregning. Det er nok meget realistisk, at en
prostitueret koster 1.000-1.500 kr. i timen, og jeg føler mig ensom mindst
hver anden dag. I så fald vil jeg have behov for ca. 15 besøg om måneden, og
de vil koste 15.000 - 22.500 kr. Min månedlige indtægt efter skat er knap
10.000 kr.

Fra : Basil

Dato : 13-07-06 18:21

Boerge Rahbech Jensen forklarede:
> [...]
> de vil koste 15.000 - 22.500 kr. Min månedlige indtægt efter skat er knap

Forkert.
Et knald kan klares for 300-500.
1000-1500 er for den store tur.
Jeg tror du forveksler det med kærlighed, det er det bestemt ikke, men
et rigtig godt hvil for din højre hånd
Kai

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 18:39

"Basil" <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev i en meddelelse

> Forkert.
> Et knald kan klares for 300-500.
> 1000-1500 er for den store tur.

Ok. Jeg kender kun de priser, jeg har set på hjemmesider fra escortepiger.

> Jeg tror du forveksler det med kærlighed, det er det bestemt ikke, men et
> rigtig godt hvil for din højre hånd

Det er ikke min idé, og der er vist ikke meget tvivl om, at det, jeg har
mest brug for, er socialt samvær med et menneske, jeg kan snakke med.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 19:03

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke min idé, og der er vist ikke meget tvivl om, at det, jeg har
> mest brug for, er socialt samvær med et menneske, jeg kan snakke med.

Hvem siger det?

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 11:58

In news:mn.6c897d67d3c66182.52736@starmail.invalid.co.za,
Basil <Kunta@starmail.invalid.co.za> wrote:

> Forkert.
> Et knald kan klares for 300-500.
> 1000-1500 er for den store tur.
> Jeg tror du forveksler det med kærlighed

Ja. Kærlighed koster - som du selv er inde på - 1.000-1.500, hvor et knald
kan gøres meget billigere.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 17:46

On Fri, 14 Jul 2006 12:57:55 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Ja. Kærlighed koster - som du selv er inde på - 1.000-1.500, hvor et knald
>kan gøres meget billigere.

MEGET billiger hvis man ikke er kræsen slentrede en hin saglig morgen
hjem over istedegade - der fandt jeg en luder der var parart til at gå
med mig i en Kabine for 75 kr - nu har jeg så også i al beskedenhed et
vist handelstalent når det kommer til købe sex.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs The greatest Holly&Chamred (about 1gb)

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 19:03

> [...]
> hver anden dag. I så fald vil jeg have behov for ca. 15 besøg om måneden,
> og de vil koste 15.000 - 22.500 kr. Min månedlige indtægt efter skat er

De priser er helt ude i hampen.

Maks. 500 pr gang og så vil der gå mere end 2 dage før du igen er ensom

Fra : Sabina H.

Dato : 13-07-06 18:58

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> mindst hver anden dag. I så fald vil jeg have behov for ca. 15 besøg
> om måneden, og de vil koste 15.000 - 22.500 kr. Min månedlige indtægt

mener du også du ville føle dig ensom allerede efter 1 døgn hvis du havde
haft intimt samvær med en?
er det dit generelle følsesmønster, uanset dine sociale aftaler?

måske du kunne bruge både alkoholen og en prostitueret.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 19:08

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> måske du kunne bruge både alkoholen og en prostitueret.....

Måske han bare et par gange skulle bruge en prostitueret til at finde ud af
hvad livet egentligt drejer sig om...

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 11:59

In news:44b68beb$0$15790$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Måske han bare et par gange skulle bruge en prostitueret til at finde
> ud af hvad livet egentligt drejer sig om...

Måske livet ikke drejer sig om det samme for os alle?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 12:47

> Måske livet ikke drejer sig om det samme for os alle?

Jeg vil nu nok mene at formering/sex er et tæmmelig vigtigt omdrejningspunkt
for alle mennesker.

Måske ikke på overfladen, men evolutionsteoretisk må formering/sex være
vigtigt..

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 13:09

> Jeg vil nu nok mene at formering/sex er et tæmmelig vigtigt
> omdrejningspunkt for alle mennesker.

Jeg mener modsat, at livet må være fattigt, hvis det kun handler om
formering.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 14:53

In news:44b7893a$0$20328$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote:

> Jeg mener modsat, at livet må være fattigt, hvis det kun handler om
> formering.

Ja, det er der mange, der som dig mener. De pakker derfor realiteterne ind i
alskens former for bedrag og ikke mindst selvbedrag. Det er den eneste grund
til, vi har så megen lidelse på denne jord.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 16:00

> Ja, det er der mange, der som dig mener. De pakker derfor realiteterne ind
> i alskens former for bedrag og ikke mindst selvbedrag.

Så længe du kun vil sidde hjemme ved pc'en og så finde et passende hul til
din penis, når trykket bliver for stort, mener jeg ikke, du ved ret meget
om, hvad livet handler om. I så fald laver du jo intet, som ikke kunne laves
bedre med moderne teknologi.

Kom nu ud og få danset noget salsa, hvis du har et salsatek i nærheden. Hvis
du bor i København, er der vist en jazz-festival, du kan opleve, eller du
kan besøge zoo og kigge på dyrene. Eller du kunne købe billet til en
koncert, og glæde dig til den. Eller gå ud i naturen. Eller kigge på piger i
byen uden at prøve at score dem. Hvis du har en kæreste, kan du invitere
hende med ud at spise og derefter i biografen.

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-06 14:51

In news:44b7844e$0$15782$14726298@news.sunsite.dk,
ThomasB <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote:

> Jeg vil nu nok mene at formering/sex er et tæmmelig vigtigt
> omdrejningspunkt for alle mennesker.

Lige nøjagtig mennesker med skizoid personlighedsforstyrrelse har en stærkt
reduceret libido.

> Måske ikke på overfladen, men evolutionsteoretisk må formering/sex
> være vigtigt..

Ja. Derfor kan man også fastlå, at mennesker uden denne drift som oftest er
psykiske syge eller lider af personlighedsfortstyrrelser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 16:17

> Lige nøjagtig mennesker med skizoid personlighedsforstyrrelse har en
> stærkt reduceret libido.

Er du psykiater?

> Ja. Derfor kan man også fastlå, at mennesker uden denne drift som oftest
> er psykiske syge eller lider af personlighedsfortstyrrelser.

Det er muligt. Det kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke har kendskab til
nogen undersøgelser, der har dokumenteret en sådan sammenhæng.

Personligt har jeg en seksual-drift, som har givet mig mange problemer i
årenes løb. Jeg vælger bare at holde en vis kontrol med den, så den ikke
helt overtager mit liv. Det er vist temmelig underordnet, om det er alkohol
eller sex, man er afhængig af. Som jeg har skrevet før, bruger jeg min højre
hånd og en passende fantasi, når jeg skal have lettet trykket i "sædblæren".
Der er ingen grund til at inddrage en kvinde, hvis det bare er et fysisk
behov, der skal tilfredsstilles. Prøv det. Der er masser af billeder af
piger på internettet, som du kan fantasere om, og i fantasien er de præcis,
som du ønsker, de skal være.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-07-06 15:12

> [...]

> omdrejningspunkt for alle mennesker.
>
> Måske ikke på overfladen, men evolutionsteoretisk må formering/sex være

Enig i det med sex - men på et tidspunkt i menneskers liv, bliver
formeringsdelen uvæsentlig - idet de enten har formeret sig, og/eller er
blevet for gamle til at formere sig

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 16:33

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Enig i det med sex - men på et tidspunkt i menneskers liv, bliver
> formeringsdelen uvæsentlig - idet de enten har formeret sig, og/eller er
> blevet for gamle til at formere sig

Ja for mænd - kvinder bliver mere liderlige med alderen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 17:01

> Ja for mænd - kvinder bliver mere liderlige med alderen

Selvom kvinder bliver mere liderlige med alderen, er det ikke for at formere
sig - tro det eller lad være, kvinder kan også lide sex for sex'ens skyld

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 19:34

> Selvom kvinder bliver mere liderlige med alderen, er det ikke for at
> formere sig - tro det eller lad være, kvinder kan også lide sex for
> sex'ens skyld

Nå for søren, jeg troede I gjorde det for gud, konge og fædreland

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 19:55

> Nå for søren, jeg troede I gjorde det for gud, konge og fædreland

Ja, hvis Gud er en mand - og fædrelandet er den mandlige del af
befolkningen - så er der lige lagt op til en interessant fantasi *fnis*

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 21:32

> Ja, hvis Gud er en mand - og fædrelandet er den mandlige del af
> befolkningen - så er der lige lagt op til en interessant fantasi *fnis*

He he he, du lyder totalt sommerforelsket.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 16-07-06 21:37

> He he he, du lyder totalt sommerforelsket.

Nope - men jeg har haft glæden af noget virkelig god sex
for ikke så forfærdeligt længe siden - og det er næsten lige
så godt

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-07-06 12:06

Hej

> Selvom kvinder bliver mere liderlige med alderen, er det ikke for at
> formere sig - tro det eller lad være, kvinder kan også lide sex for
> sex'ens skyld

Jeg tror det er fordi kvinder ikke er så kloge, så de skal have nogle flere
år til at finde ud af, hvad den skal bruges til. *gg*

Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-07-06 15:27

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er fordi kvinder ikke er så kloge, så de skal have nogle
> flere år til at finde ud af, hvad den skal bruges til. *gg*

Er Brian da et pigenavn???

(bare for sjov)

Fra : Brian Olesen

Dato : 17-07-06 17:01

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Er Brian da et pigenavn???

Ah alt kan vel lade sig gøre nu om stunder, så det kan du sikkert godt
købe. *gg*

> (bare for sjov)
Jojo. Det varo ovenstående da naturligvis også, men der var nu alligevel
lidt sandhed i, at mange kvinder opdager sent i livet, hvad glæde de kan få
af sex. Der er stadig uhyggelig mange kvinder, som får den første orgasme
sent i livet, hvor drenge sgu godt ved, hvordan skidtet skal bruges allerede
tidligt i teenageårene.
F.eks. de såkaldte våde drømme osv, som har været et kendt fænomen langt
tilbage i historien.
Jeg har hørt om en del kvinder, som først bliver seksuelle væsener hen
engang i tredverne. I starten er sex bare noget med at få lavet nogle unger
og så ellers at få slukket lyset.

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 17-07-06 17:40

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> Jeg har hørt om en del kvinder, som først bliver seksuelle væsener hen
> engang i tredverne. I starten er sex bare noget med at få lavet nogle

Det har jeg så en anden vinkel på.

Jeg har onaneret siden jeg var helt lille - og fået orgasmer lige så længe -
men der gik mange år, før jeg var gammel nok til at finde en mand, der var
gammel nok - til at vide hvordan den kvindelige anatomi hænger sammen, og at
orgasmerne ikke ruller ud på stribe fra kvinden - hvis man bare kører frem
og tilbage (evt. med varierende tempo).

Fra : Brian Olesen

Dato : 18-07-06 23:28

Hej

> Det har jeg så en anden vinkel på.

Glæder mig.

> [...]
> sammen, og at orgasmerne ikke ruller ud på stribe fra kvinden - hvis man
> bare kører frem og tilbage (evt. med varierende tempo).

lol
Kryptisk måde at sige det på, men jeg kan godt følge dig. Som sædvanlig
mandens fejl, at du ikke lige får orgasmer

Men du kunne jo bare lære dem ordentligt op lige som vi andre lærer vore
kvinder op...

Mvh. Brian

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-07-06 16:46

> Men du kunne jo bare lære dem ordentligt op lige som vi andre lærer vore
> kvinder op...

Ja, I har det en kende nemmere - jeres kvinder har nemlig ikke det sårbare
mandlige ego, som bliver impotent, når man nævner, at det sex der leveres er
ca. lige så kedeligt og uinspirerende som at se en video med Linje 3 fra
1992 (eller hvornår var det nu det var).

*hehe*

mange hilsner

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-07-06 21:43

> [...]
> er ca. lige så kedeligt og uinspirerende som at se en video med Linje 3
> fra 1992 (eller hvornår var det nu det var).

lol vi nøjes ydmygt med det vi får tilbudt. *ggg* (for det meste) *gg*
I øvrigt er man da noget nær syg i sit hovede, hvis man kommer med en sådan
udtalelse overfor sin partner.
Men hvordan ville du selv reagere overfor en sådan udtalelse. F.eks. Du
levere noget sex, som gør det til ren ferie at vaske op og gå i vaskehuset?
*gg*

> *hehe*

Ja du har da vist sommerkuller.

Fra : Ole Andersen

Dato : 19-07-06 22:56

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message

> lol vi nøjes ydmygt med det vi får tilbudt. *ggg* (for det meste) *gg*

> *gg*

> Ja du har da vist sommerkuller.

Ja nu må I vist lige stoppe engang. Det er jo ikke arto det her.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-07-06 23:04

"Ole Andersen" <ole@andersen.invalid> skrev i en meddelelse

> Ja nu må I vist lige stoppe engang. Det er jo ikke arto det her.

Vi har sgu' da fat i det rigtige emne!

Arto go home!!!

Usenet var her mange år før Arto, Arto er intet andet end en pudret babyrøv
ved siden af usenet *haha*

Fra : Ole Andersen

Dato : 20-07-06 10:46

"nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> [...]
>
> Vi har sgu' da fat i det rigtige emne!
>
> Arto go home!!!
>
> Usenet var her mange år før Arto, Arto er intet andet end en pudret

Du har tydeligvis slet ikke forstået min pointe, og dit fjollede grin viser
det så rigeligt.

Fra : nusle nuslesen

Dato : 20-07-06 19:53

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> wrote in message

> Du har tydeligvis slet ikke forstået min pointe, og dit fjollede grin
> viser det så rigeligt.

*Doohh!*

Fra : nusle nuslesen

Dato : 19-07-06 23:10

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> lol vi nøjes ydmygt med det vi får tilbudt. *ggg* (for det meste) *gg*

Ja, det er så typisk - selv det at brokke sig over dårlig og kedelig sex er
mere end I orker *fnis*.

> I øvrigt er man da noget nær syg i sit hovede, hvis man kommer med en
> sådan udtalelse overfor sin partner.

Ej, come on!

Sådan siger jeg da altid første gang jeg dyrker sex med en fyr *hehe* - tror
du mig ikke???

> Men hvordan ville du selv reagere overfor en sådan udtalelse. F.eks. Du
> levere noget sex, som gør det til ren ferie at vaske op og gå i
> vaskehuset? *gg*

Jeg ville sige:

"Fremragende, så er vi begge enige om, præcis hvor det er du hører til - off
you go, søde skat - opvasken og vasketøjet kalder. Imens ringer jeg lige til
en fyr der har lidt mere styr på det med sexen - og så kan vi evt. se en
film i aften."

Lyder næsten som himlen, ikk'? *hahahaha*

> Ja du har da vist sommerkuller.

Også i den grad.

Eller også er det bare eftervirkningerne af (ENDELIG!!!), at have fået god
sex..... aahhhh....

mange hilsner

PS.: Ja, det er ikke fordi, at jeg ikke har fået god sex før (inkl. sex der
var helt fantastisk) - det var bare længe siden, at det var så godt. Næsten
synd, at jeg ikke er til forhold med fyre der er 8 år yngre - og desværre
bor i den anden ende af landet.

Fra : Brian Olesen

Dato : 23-07-06 18:25

> "Brian Olesen" <nomail@please.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er så typisk - selv det at brokke sig over dårlig og kedelig sex
> er mere end I orker *fnis*.

Det er ren tidsspilde.

> Ej, come on!

JO det mener jeg da.
Man skal i hvert fald kende hinandens humor godt, for at det kan fungere.

> Sådan siger jeg da altid første gang jeg dyrker sex med en fyr *hehe* -
> tror du mig ikke???

Hahah tror næsten på alt, hvad du siger. (næsten)

> [...]
> off you go, søde skat - opvasken og vasketøjet kalder. Imens ringer jeg
> lige til en fyr der har lidt mere styr på det med sexen - og så kan vi

lol!

Ja typisk kvinder, at nægte at forholde sig til det egentlige problem og at
skuppe ansvaret fra sig.

> Lyder næsten som himlen, ikk'? *hahahaha*

Hmm lyder rigtig rigtig kedeligt jo!

> Også i den grad.

> Eller også er det bare eftervirkningerne af (ENDELIG!!!), at have fået god
> sex..... aahhhh....

HOld da kæft. Hvis vi andre skal fejre alle de gange vi får god sex, så
ville man da dø af tømmermændene den dag man stoppede. *gg*

Brian

Fra : sdsf

Dato : 19-07-06 12:30

"Brian Olesen" <nomail@please.dk> wrote in message
> Hej

> Jeg tror det er fordi kvinder ikke er så kloge, så de skal have nogle
> flere år til at finde ud af, hvad den skal bruges til. *gg*
Nogle kvinder bliver maaske mere liderlige med alderen, men det skyldes
utvivlsomt forskydninger i koenshormon niveauer, og at hormonerne har
haft tid til at virke.
Jo laengere kvinden er paavirket af mandligt koenshormon jo flere maskuline
traek som f.eks. stoerre klitoris, skaegvaekst, dybere stemme, etc.
Alle traek som ofte ses hos aeldre kvinder.

Fra : Brian Olesen

Dato : 19-07-06 21:44

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> traek som f.eks. stoerre klitoris, skaegvaekst, dybere stemme, etc.
> Alle traek som ofte ses hos aeldre kvinder.

lol ja hvorfor ikke -

Mvh. Brian

Fra : Martin Honoré

Dato : 30-07-06 17:14

sdsf <sdsf@her.der.dk> wrote:
> Jo laengere kvinden er paavirket af mandligt koenshormon jo flere maskuline
> traek som f.eks. stoerre klitoris,

Skulle dét nu være moderne? Ikke alene skal kvinder gå i mandetøj, og
mænd gå med damehår. Men at du ser dét som maskulint, er da langt ude i
skoven.

--
Copyright© Martin Honore, 2006, alle rettigheder forbeholdes.
Overtrædelser vil blive retsforfulgt i henhold til §140 og §299b.

Fra : p

Dato : 04-08-06 20:33

On 2006-07-16 17:33:20 +0200, "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL
FJERNES*2ma2.dk> said:

> "nusle nuslesen" <nusle@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ja for mænd - kvinder bliver mere liderlige med alderen

Ja det forklarer indlægget med den 82-årige....

Fra : ThomasB

Dato : 04-08-06 20:49

"p" <p@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Ja det forklarer indlægget med den 82-årige....

Nej.

Fra : sdsf

Dato : 14-07-06 04:32

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> wrote in message

> mener du også du ville føle dig ensom allerede efter 1 døgn hvis du havde
> haft intimt samvær med en?

Det han forsøger at sige er, at han har sædblærespænding allerede efter et
døgn.
For at forstå hvad der sker, kan du tænke på situationen hvor cisternen i et
toilet
fyldes efter at være udtømt ved træk i snoren.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 19:57

> [...]
> et toilet
> fyldes efter at være udtømt ved træk i snoren.

Du er vist en værre Bo Warming-wannabe

Fra : sdsf

Dato : 14-07-06 05:49

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> wrote in message

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Du er vist en værre Bo Warming-wannabe
Jeg vidregiver blot mesters viden og indsigt.

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 22:40

> Jeg vidregiver blot mesters viden og indsigt.

Har du så også sædblærespænding?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 20:01

"sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Det han forsøger at sige er, at han har sædblærespænding allerede efter et
> døgn.

Nej. En sædblærespænding kan afhjælpes med højre hånd...

Fra : sdsf

Dato : 14-07-06 05:54

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> "sdsf" <sdsf@her.der.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. En sædblærespænding kan afhjælpes med højre hånd...
Ok, så du tømmer sædblæren med højre hånd, når spændingen
bliver helt uudholdelig.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 08:16

> Ok, så du tømmer sædblæren med højre hånd, når spændingen
> bliver helt uudholdelig.

Ja - hvis jeg har forstået rigtigt, hvad sædblærespænding er.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 01:27

On Thu, 13 Jul 2006 20:31:59 -0700, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:

ude i fremtiden eller fra et fjern sted på jorden ...

Fra : Ole Andersen

Dato : 14-07-06 01:46

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> wrote in message
> On Thu, 13 Jul 2006 20:31:59 -0700, "sdsf" <sdsf@her.der.dk> wrote:
>
> ude i fremtiden eller fra et fjern sted på jorden ...

Det er nok sædblærespændingen der bøjer rum-tiden.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 07:55

"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

> ude i fremtiden eller fra et fjern sted på jorden ...

Kan du ikke nogenlunde huske, hvornår du har modtaget hans/hendes beskeder?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 17:38

On Fri, 14 Jul 2006 08:54:36 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>Kan du ikke nogenlunde huske, hvornår du har modtaget hans/hendes beskeder?

Nahh nu har jeg godt nok slettet beskederne men de lå i det næste døgn

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 19:59

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> mener du også du ville føle dig ensom allerede efter 1 døgn hvis du havde
> haft intimt samvær med en?

Ja. Det er jo ofte sådan, at mere vil have mere.

> er det dit generelle følsesmønster, uanset dine sociale aftaler?

Hvad mener du?

> måske du kunne bruge både alkoholen og en prostitueret.....

Hvad forventes det at hjælpe på?

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 20:09

> Hvad forventes det at hjælpe på?

Din afvigende adfærd

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 13-07-06 20:29

> Din afvigende adfærd

Det er for nemt. Hvad er det præcis, du finder afvigende, og hvordan er det
præcis, du mener, en kombination af alkohol og en prostitueret kan afhjælpe
det?

Min personlighedsafvigelse er diagnostiseret som:
http://www.netpsykiater.dk/htmsgd/skizoid.htm

Skal vi ikke lige igen blive enige om, at du aldrig har mødt mig i den
virkelige verden?

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 20:39

> Det er for nemt. Hvad er det præcis, du finder afvigende

Du fortæller gerne (stolt) om hvordan du afviger i forhold til andre.

Kig i din udbakke.

> , og hvordan er det præcis, du mener, en kombination af alkohol og en
> prostitueret kan afhjælpe det?

Du trænger sgu da til at få lettet trykket hos en rigtig dame. LIDT vin kan
hjælpe dig med de værste nerver når du går derned.

Jo, det er vi helt enige om.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 07:57

> Du fortæller gerne (stolt) om hvordan du afviger i forhold til andre.

Det er for nemt. Jeg har skevet så meget om, hvordan jeg mener, jeg afviger
i forhold til andre, at jeg ikke kan forholde mig til, hvad du specifikt
tænker på.

> Du trænger sgu da til at få lettet trykket hos en rigtig dame. LIDT vin
> kan hjælpe dig med de værste nerver når du går derned.

Det ved du jo intet om. Du gætter bare.

> Jo, det er vi helt enige om.

Fint. Det bekræfter blot, at du bare gætter.

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 10:23

> Det er for nemt. Jeg har skevet så meget om, hvordan jeg mener, jeg
> afviger i forhold til andre, at jeg ikke kan forholde mig til, hvad du
> specifikt tænker på.

Nu må du beslutte dig: Har du eller har du ikke afvigende adfærd?

> Det ved du jo intet om. Du gætter bare.

Det kan jeg love dig for jeg ved noget om.

> Fint. Det bekræfter blot, at du bare gætter.

Ja jeg gætter ud fra en generel viden om mænds seksualitet. Ligesom jeg
gætter om dit alkoholforbrug, ud fra en generel viden om alkohol. Hvad er
dine forudsætninger for at deltage i debatten?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 11:21

> Nu må du beslutte dig: Har du eller har du ikke afvigende adfærd?

Du gider altså ikke forholde dig til det, jeg skriver.

> Ja jeg gætter ud fra en generel viden om mænds seksualitet. Ligesom jeg
> gætter om dit alkoholforbrug, ud fra en generel viden om alkohol.

Du tager altså en generel viden og forsøger at gøre den specifik.

> Hvad er dine forudsætninger for at deltage i debatten?

Primært mine personlige erfaringer - hvilket jeg vist aldrig har lagt skjul
på. Når jeg bruger generel viden, prøver jeg at gøre opmærksom på det for at
indikere, at det skal tages med en stor skovlfuld salt. Generel viden passer
sjældent særlig godt til konkrete tilfælde i den virkelige verden.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 17:44

On Fri, 14 Jul 2006 12:20:53 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

>Du gider altså ikke forholde dig til det, jeg skriver.

nej han er et sludder hoved der kulminere i sine skriblerier med nogen
spydigheder - han er ikke værd at bruge tid på plonk ham

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 16:37

> nej han er et sludder hoved der kulminere i sine skriblerier med nogen
> spydigheder - han er ikke værd at bruge tid på plonk ham

Der er absolut INTET galt i at være spydig.

Der er under alle omstændigheder bedre at være spydig, end at være en doven
stofmisbruger med store psykiske problemer.

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 16:36

> Du gider altså ikke forholde dig til det, jeg skriver.

Hvorfor snakker du udenom? Har du eller har du ikke, en afvigende adfærd?

> Du tager altså en generel viden og forsøger at gøre den specifik.

Jeg bruger min specialviden og gør den specifik i det omfang det kan lade
sig gøre.

> [...]
> viden passer sjældent særlig godt til konkrete tilfælde i den virkelige

Generel viden passer generelt

Hvad får dig til at tro at du er så speciel, at alkohol og sex virker
anderledes på dig end på andre mennesker?

Fra : Sabina H.

Dato : 14-07-06 11:39

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Det er jo ofte sådan, at mere vil have mere.

er det det??

> Hvad mener du?

at du uanset hvor meget socialt samvær du har haft, føler dig ensom hver
anden dag alligevel......

> Hvad forventes det at hjælpe på?

din sociale "fobi".... øvelse gør som bekendt mester, hvis du kan vænne dig
til at være omkring mennesker på en intim måde, ved at betale dig fra det,
kan det være at det ikke virker så forceret for dig fremover...

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 12:17

> at du uanset hvor meget socialt samvær du har haft, føler dig ensom hver
> anden dag alligevel......

Nej, det er ikke generelt. Jeg føler mig mest ensom, når jeg lige har haft
socialt samvær.

> din sociale "fobi".... øvelse gør som bekendt mester, hvis du kan vænne
> dig til at være omkring mennesker på en intim måde, ved at betale dig fra
> det, kan det være at det ikke virker så forceret for dig fremover...

Er det din erfaring? Kan jeg egentlig have et følelsesmæssigt intimt forhold
til en prostitueret? Eller bliver det blot endnu et løst bekendtskab, som
jeg reelt ikke kan bruge til noget? Med andre ord: Kan jeg få en
prostitueret med i teateret, til koncert, til håndboldkamp etc., hvis jeg
har brug for lidt selskab? Kan jeg invitere hende på en kop kaffe, eller
spille computerspil sammen med hende? Kan du overhovedet sætte dig ind i
disse problemstillinger?

Fra : Sabina H.

Dato : 17-07-06 07:27

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> "Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er ikke generelt. Jeg føler mig mest ensom, når jeg lige har
> haft socialt samvær.

ok, det var blot det jeg ville frem til ;)

> Er det din erfaring?

at øvelse gør mester?? ja ;)

> Kan jeg egentlig have et følelsesmæssigt intimt
> forhold til en prostitueret?

måske nok mere intimt end du vil have med en tilfældig bekendt du møder på
et datingsite og lige skal lære at kende først....
en prostitueret er en "professionel" som ved præcis hvilke ting hun skal gå
efter og snakke om for at få dig til at åbne op.....

> Eller bliver det blot endnu et løst
> bekendtskab, som jeg reelt ikke kan bruge til noget?

hvad forventer du at "bruge" en prostitueret til??

> [...]
> invitere hende på en kop kaffe, eller spille computerspil sammen med
> hende? Kan du overhovedet sætte dig ind i disse problemstillinger?

ja, jeg kan godt sætte mig ind i de problemstillinger... ikke fordi det er
et generelt problem for mig, men fordi jeg har flyttet meget altid, og
faktisk ikke har supernemt ved at finde nye "venner"...
og nej, du kan næppe få hende til de ting, men der er eskortservices der kan
betales fra den slags ting..... så vidt jeg husker*G*
mht computerspil, kan du vel tilmelde dig en del online spillesteder, som du
kan finde spillemodstandere på....
selv min mor har lært mennesker at kende på den vis.....

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på
http://www.dkshadowfax.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-07-06 09:16

"Sabina H." <sabina@websetter.dk> skrev i en meddelelse
> måske du kunne bruge både alkoholen og en prostitueret.....

> [...]
Hvis du virkeligt ville hjælpe staklen så tilbyd ham en gatis tur, så ville
der også være et emne her i DSS der ville have opmærksomhed i lang lang tid
Mvh Steen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 03:44

On Sat, 15 Jul 2006 10:16:01 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Hvis du virkeligt ville hjælpe staklen så tilbyd ham en gatis tur, så ville
>der også være et emne her i DSS der ville have opmærksomhed i lang lang tid
>Mvh Steen

ja nu tror jeg at chansen for at sabina tibyder sin gunst til anden
side er minimal ... men der er gjort mange tiltage i gruppen for at
gøre Børge en erfaring riger i gruppen med et samleje - men han vil
altså bare ikke når det kommer til stykket sådan er der bare nogen der
er.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 06:20

> ja nu tror jeg at chansen for at sabina tibyder sin gunst til anden
> side er minimal ...

Det afhænger vist meget af, hvad du mener med "gunst". Psykoanalyse tilbyder
hun da gerne gratis.

> (....) men han vil
> altså bare ikke når det kommer til stykket sådan er der bare nogen der
> er.

Netop, ligesom der er så meget andet, som så mange andre ikke vil, når det
kommer til stykket.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 06:48

On Sun, 16 Jul 2006 07:20:12 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>Det afhænger vist meget af, hvad du mener med "gunst". Psykoanalyse tilbyder
>hun da gerne gratis.

who don`t ....

>Netop, ligesom der er så meget andet, som så mange andre ikke vil, når det
>kommer til stykket.

Hmm vil det sige at du reelt er bange for at få fisse ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-07-06 07:14

> Hmm vil det sige at du reelt er bange for at få fisse ?

Øh, tja, jeg har vel aldrig påstået andet. Jeg er dog mest bange for
ensomheden bagefter. Det er ubehageligt at vende tilbage til ensomheden
efter socialt samvær af mere overfladisk karakter såsom et kursus.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-07-06 17:22

On Sun, 16 Jul 2006 08:13:32 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"Bo M Mogensen" <svar@i-gruppen.invalid> skrev i en meddelelse

>Øh, tja, jeg har vel aldrig påstået andet. Jeg er dog mest bange for
>ensomheden bagefter.

Nå ja men sådan er det jo ...kender godt den lidt flade fornemelse ved
at komme hjem til Kbh efter at have været ved fam på landet eller I
Italien - men det er bare et sprgm om vane

>Det er ubehageligt at vende tilbage til ensomheden
>efter socialt samvær af mere overfladisk karakter såsom et kursus.

jamen sådan er det jo ... man kan jo ikke lade være med at foretage
sig noget ....mht besøgs ven og på sigt måske en kærste så vender de
jo tilbage .... hvor om alting er - er det nu egentligt også meget
rart at være sig selv.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-06 23:09

On Thu, 13 Jul 2006 19:08:49 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>Vi kan jo lave en hurtig beregning. Det er nok meget realistisk, at en
>prostitueret koster 1.000-1.500 kr. i timen,

Nå ja nu er der jo heller ikke nogen der har sagt man skal slå telt
der men priserne er her hvor jeg kommer / kom

http://www.sexgirls.dk/

man når såre langt for en plov

http://www.sexgirls.dk/priser.php

> [...]
>de vil koste 15.000 - 22.500 kr. Min månedlige indtægt efter skat er knap

Hmm nu findes der jo noget der heder besøgs ven

http://www.google.dk/search?hl=da&cr=countryDK&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=bes%C3%B8gsven&spell=1

http://www.redcross.dk/sw27593.asp

"En besøgsven kommer jævnligt på besøg hos et andet menneske, som
føler sig sat uden for fællesskabet.
Som besøgsven er du med til at afhjælpe følelsen af ensomhed og
isolation. Typisk kommer en besøgsven en til to timer om ugen og
hjælper med at skrive et brev, læse avisen eller tager med på tur.
Samværet bygger på gensidighed og er til glæde for begge parter. "

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 08:14

> Nå ja nu er der jo heller ikke nogen der har sagt man skal slå telt
> der men priserne er her hvor jeg kommer / kom
>
> http://www.sexgirls.dk/

Ok. Jeg kan kun huske nogle priser, jeg fandt via en internetportal med
escortebureauer i Jylland.

> "En besøgsven kommer jævnligt på besøg hos et andet menneske, som
> føler sig sat uden for fællesskabet.

Jeg har været besøgsven en gang. Så vidt jeg husker, var det normalt
hjemmehjælpen, der indstillede en ensom person til en besøgsven. Da jeg ikke
får hjemmehjælp, vidste jeg faktisk ikke, jeg kunne søge om en besøgsven.

Fra : preben nielsen

Dato : 14-07-06 16:41

"Boerge Rahbech Jensen" <brahbech@post8.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44b743ee$0$20298$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> normalt hjemmehjælpen, der indstillede en ensom person til en
> besøgsven. Da jeg ikke får hjemmehjælp, vidste jeg faktisk ikke,

Så BLIV besøgsven, men husk at det så primært er for den anden
persons skyld. Men du vil sikkert også få en masse ud af det, hvis
du håndterer korrekt.

-preben

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 18:02

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Men du vil sikkert også få en masse ud af det, hvis du håndterer korrekt.

Hvilket jeg sandsynligvis ikke gør.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 21:19

On Fri, 14 Jul 2006 19:01:46 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
<brahbech@post8.tele.dk> wrote:

>"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilket jeg sandsynligvis ikke gør.

Nå ja men hvad er der galt med at få en besøgs ven ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 07:16

> Nå ja men hvad er der galt med at få en besøgs ven ?

Det er der da ikke noget galt med - generelt. I mit tilfælde er der bare det
galt, at jeg ikke ved, hvordan man bliver visiteret til det uden at blive
visiteret til hjemmehjælp. Da jeg jo godt kan klare mig selv, og kommunen
ved det, ligner det ikke en realistisk mulighed. Da jeg modtog
førtidspension, var kommunen vist også klar over, jeg ikke har noget socialt
netværk, og de bragte ikke muligheden for en besøgsven på banen. Det gjorde
min læge og andre instanser heller ikke.

Et af mine problemer med selv at være besøgsven var, at jeg hurtigt fandt ud
af, at dem, jeg besøgte, havde flere venner, end jeg havde. De forøgede blot
min selvmedlidenhed, når jeg kom hjem.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 15-07-06 08:54

Den Sat, 15 Jul 2006 08:15:37 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>af, at dem, jeg besøgte, havde flere venner, end jeg havde. De forøgede blot

Du godeste, hvis livet er sådan en jammerdal, så gør dog noget ved
det. (i den ene eller anden retning).

Hæng dig ikke i petitesser, brug i stedet et Randers-...

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 09:11

> Du godeste, hvis livet er sådan en jammerdal, så gør dog noget ved
> det. (i den ene eller anden retning).

Ok.

> Hæng dig ikke i petitesser, brug i stedet et Randers-...

Det var da en mulighed.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 17:39

On Fri, 14 Jul 2006 09:13:32 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"

> [...]
>får hjemmehjælp, vidste jeg faktisk ikke, jeg kunne søge om en besøgsven.

jo jo se på de link jeg har sendt i det du svarede på ...røde kors har
noget - hvor firvillige tager ud som besøgs ven ....

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-07-06 09:09

> [...]
>
> man når såre langt for en plov
>
> http://www.sexgirls.dk/priser.php

> Hmm nu findes der jo noget der heder besøgs ven

Børge kunne blive husven. Det ville løse to problemer på een gang.

-Michael.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-07-06 17:43

On Fri, 14 Jul 2006 10:08:58 +0200, "Michael Jørgensen"
<ccc59035@vip.cybercity.dk> wrote:

>http://www.google.dk/search?hl=da&cr=countryDK&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=bes%C3%B8gsven&spell=1
>
>Børge kunne blive husven. Det ville løse to problemer på een gang.

ja men jeg tror nu mere behovet går den anden vej

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-07-06 09:13

> [...]
> mennesker svarer dig i timen. Du skal ud og tale med nogle mennesker i den

Sikke noget sludder! Det går da fint for 2 gange Bo + Nusle og andre
MvH Steen

Fra : nusle nuslesen

Dato : 15-07-06 14:55

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

Hej Steen,

Længe siden

> Sikke noget sludder! Det går da fint for 2 gange Bo + Nusle og andre

Jeg har også savnet dig *hehe*

mange hilsner

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 15-07-06 19:40

On Sat, 15 Jul 2006 15:55:24 +0200, "nusle nuslesen"
<nusle@invalid.com> wrote:

>Jeg har også savnet dig *hehe*

så for helved Søs så har vi balladen ....

Fra : Basil

Dato : 13-07-06 17:39

Boerge Rahbech Jensen formulerede spørgsmålet:

> Det har jeg jo afvist adskillige gange.

Jeg kan anbefale det, man kan sgu få et rigtig godt knald, og smutte
bagefter. Det kan virke lidt tomt, men det gør ens kugler også, så det
opvejer hinanden.
Man kan endda knalde en der ligner det man altid har drømt om, og
erfare at en lækker krop ikke er alt, hende den småfede med let
hængende patter kan være en endnu større oplevelse at nappe.
Skynd dig afsted, det er kun pinligt første gang (jeg har kun været der
en gang).
Kai

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-07-06 09:12

> [...]
>
> "ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Det har jeg da heller ikke lagt skjul på.

Børge kan da ikke få den på højkant efter en årelang brandert
tror du ThomasB at du kunne det hvis du i årevis havde været vind og skæv?
Nej vel?
MvH Steen

Fra : Tony

Dato : 13-07-06 21:19

> [...]
> helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder

Og ved du hvad ''Bøwe'' ?

Da mit undertøjsforbrug _ikke_ har været diskuteret i nogen tråd, vil jeg
fortælle, at det nok ligger på et sæt om dagen, når jeg har det rart.
Da jeg er begyndt at købe pakker med tre sæt i, er jeg dog ikke helt sikker
på, hvor meget jeg bruger.
Jeg mener bare, en pakke holder 3-4 dage.

Ps. og det har jeg det skide rart med. : o D

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 22:41

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Og ved du hvad ''Bøwe'' ?
>
> Da mit undertøjsforbrug _ikke_ har været diskuteret i nogen tråd, vil jeg
> fortælle, at det nok ligger på et sæt om dagen, når jeg har det rart.

Hvorfor går du med undertøj? Har du måske et undertøjsmisbrug og er du klar
over hvor skadeligt det er?

Fra : Tony

Dato : 13-07-06 23:28

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor går du med undertøj? Har du måske et undertøjsmisbrug og er du
> klar over hvor skadeligt det er?

Jow,jeg ved det godt, men før jeg fik det misbrug, rendte jeg splitternøgen
rundt i gaderne og skabte mig helt sindsygt.

Nu er jeg blevet rolig og afslappet......og fryser heller ikke så meget om
nosserne mere.

Så misbrug eller ej,... jeg har det rart med det, og det skal ingen prøve at
lave om på.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 00:06

> Jow,jeg ved det godt, men før jeg fik det misbrug, rendte jeg
> splitternøgen rundt i gaderne og skabte mig helt sindsygt.

Der skulle ha stået: "..rundt i gaderne og usenet og skabte mig helt
sindsygt." ik?

> Nu er jeg blevet rolig og afslappet......og fryser heller ikke så meget om
> nosserne mere.

Rolig og afslappet med tunge varme nosser.

> Så misbrug eller ej,... jeg har det rart med det, og det skal ingen prøve
> at lave om på.

Men du vil da gerne have at vi prøver at lave dig lidt om, så du kan klage
over at alle prøver at lave dig om ik?

Fra : Tony

Dato : 14-07-06 00:39

> "Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Der skulle ha stået: "..rundt i gaderne og usenet og skabte mig helt
> sindsygt." ik?

Det kan jeg nok ikke lyve mig fra.

> Rolig og afslappet med tunge varme nosser.

Som snart er på vej sydpå, for at blive lættet for sin last.

> Men du vil da gerne have at vi prøver at lave dig lidt om, så du kan klage
> over at alle prøver at lave dig om ik?

Det har jæ aldi' sagt.
Nu prøver du at lægge mig ord i munden, som ikke passer.

2ny

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 10:59

> Som snart er på vej sydpå, for at blive lættet for sin last.

Ahh, bare det var miiiig..

> Det har jæ aldi' sagt.
> Nu prøver du at lægge mig ord i munden, som ikke passer.

Ja det gør jeg.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 08:02

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> Der skulle ha stået: "..rundt i gaderne og usenet og skabte mig helt
> sindsygt." ik?

Hvad ved du om det? Kendte du ham i den periode, hvor han angiveligt ikke
brugte undertøj?

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 11:00

> Hvad ved du om det? Kendte du ham i den periode, hvor han angiveligt ikke
> brugte undertøj?

Det ved jeg ikke, men den sætning føles mere rigtig sådan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 08:01

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Jow,jeg ved det godt, men før jeg fik det misbrug, rendte jeg
> splitternøgen rundt i gaderne og skabte mig helt sindsygt.

Det "lyder" spændende. Vil du fortælle lidt mere om det? Hvordan skabte du
dig sindsygt? Hvorfor begyndte du at gå med undertøj? Er det egentlig ikke
muligt at undlade at bære undertøj under den ydre beklædning?

Mit undertøjsforbrug er i øvrigt normalt begrænset til ét par underbukser om
dagen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 13-07-06 23:03

On Thu, 13 Jul 2006 16:49:54 +0200, "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder 3-4

Hmmmmm :)) ja hvem der da bare ku holde sig til det når man først kom
i gang - hvis det øger din livskvalitet med 1 L vino så kan jeg ikke
se noget problem i det ..........

Fra : ThomasB

Dato : 13-07-06 23:14

> Hmmmmm :)) ja hvem der da bare ku holde sig til det når man først kom
> i gang - hvis det øger din livskvalitet med 1 L vino så kan jeg ikke
> se noget problem i det ..........

Nej det kan du vel ikke og det er vel også derfor du er alkoholiker.

Har du hørt om det man kalder "tolerens"?

Her er lidt info fra sundhedsstyrrelsen:
http://www.sst.dk/publ/publ2000/rus_bio/Rusmidlernes_biologi-3.htm
"Organismen har udviklet tolerans overfor et rusmiddel, når der skal større
og større doser til for at opnå samme ruspåvirkning. Eller sagt på en anden
måde, hvis man konstant indtager den samme dosis af et rusmiddel, så vil
rusvirkningen aftage i takt med toleransudviklingen."

Fra : Tony

Dato : 13-07-06 23:37

> [...]
> en anden måde, hvis man konstant indtager den samme dosis af et rusmiddel,
> så vil rusvirkningen aftage i takt med toleransudviklingen."

Netop, så derfor holder det med e'n liter vin om dagen heller ikke ret
længe.

Tony

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 00:07

> Netop, så derfor holder det med e'n liter vin om dagen heller ikke ret
> længe.

Nej og hvad kommer det os ved?

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 00:08

"ThomasB" <usenet*fjern*@*SKAL FJERNES*2ma2.dk> skrev i en meddelelse

> .."tolerens"?

Den fik jeg lige tilbage - tolerAns

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 08:07

> [...]

> en anden måde, hvis man konstant indtager den samme dosis af et rusmiddel,
> så vil rusvirkningen aftage i takt med toleransudviklingen."

Så kan man jo acceptere den lavere rusvirkning. Forresten kan jeg se, at mit
alkoholforbrug har været mindre de seneste dage, hvor jeg bl.a. har haft
travlt med debatter på internettet og været i Århus for at finde ud af, at
Musikhusets billetsystem ikke virkede. Der er stadig masser af vin i
beholderen, jeg købte i søndags.

Fra : ThomasB

Dato : 14-07-06 11:04

> Så kan man jo acceptere den lavere rusvirkning.

Det er ikke et spørgsmål om at acceptere. Det er et spørgsmål om om man kan
holde abstinenserne ud.

Som bekendt er alkohol både fysisk og psykisk vanedannende (coke og hash
"kun" er psykisk vanedannende), og derfor bliver man hevet i fra to sider
når man drikker - to djævle og en engel på skulderen.

Det kan du vel også gøre til et problem

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 11:23

> Det er ikke et spørgsmål om at acceptere. Det er et spørgsmål om om man
> kan holde abstinenserne ud.

Det kan man godt. ;)

> Som bekendt er alkohol både fysisk og psykisk vanedannende (coke og hash
> "kun" er psykisk vanedannende), og derfor bliver man hevet i fra to sider
> når man drikker - to djævle og en engel på skulderen.

Det gælder alle rusmidler - herunder sex.

Fra : ThomasB

Dato : 16-07-06 16:39

> Det kan man godt. ;)

Okay, hvis du tror det så fred være med det.

Sex er ikke et rusmiddel.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-07-06 08:20

Den Thu, 13 Jul 2006 16:49:54 +0200 sendte "Boerge Rahbech Jensen"
> [...]

>helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder 3-4

Fornuftigt med papvin, så slipper dine naboer også for at høre
flaskerne klirre.

--
Hr. Jensen

Getz er ikke noget man hører -
Det er noget man kører

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 09:02

> Fornuftigt med papvin, så slipper dine naboer også for at høre
> flaskerne klirre.

Og emballagen fylder ikke så meget i affaldsbeholderen.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 14-07-06 09:12

> [...]
> helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder

Hvorfor drikker du?

-Michael.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-07-06 09:19

"Michael Jørgensen" <ccc59035@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor drikker du?

Fordi jeg keder mig, og ikke har noget bedre at lave. Jeg har fundet ud af,
at det er bedre end så meget andet, jeg kunne finde på.

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-07-06 09:07

> [...]
> helt sikker på, hvor meget jeg drikker. Jeg mener bare, en karton holder

Børge her er et godt råd: stop med rød- eller hvidvin og skift til
elefanter, bemærk alle de profi der sidder på bænke i parker drikker det og
de må da vide hvad der er toppen, de siger at grænsen for de fleste er på
omkring 19 til 22 styks i døgnet. Så skal man i behandling og wupti er der
noget man kan tage stilling til.
Jeg er ganske vild med næsten alle former for buse men den går ikke længere,
for jeg et ordentligt pulver er jeg syg i flere dage
Så der er komtant afregning ved kasse 1
der er kun 2 problemer ved at drikke for meget: Syg ellert mangel af penge
MvH Steen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 09:18

> Børge her er et godt råd: stop med rød- eller hvidvin og skift til
> elefanter,

Da du næppe mener de store grå dyr, der kan ses i zoologiske haver, er det
da en mulighed.

> bemærk alle de profi der sidder på bænke i parker drikker det og de må da
> vide hvad der er toppen, de siger at grænsen for de fleste er på omkring
> 19 til 22 styks i døgnet.

Hvad er det omregnet til rød- eller hvidvin?

> der er kun 2 problemer ved at drikke for meget: Syg ellert mangel af penge

Ok. Foreløbig mener jeg ikke, jeg har den type problemer.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-07-06 10:45

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Da du næppe mener de store grå dyr, der kan ses i zoologiske haver, er det
> da en mulighed.

> Hvad er det omregnet til rød- eller hvidvin?

Jeg fandt selv svaret via
http://www2.netdoktor.dk/testdigselv/alkoholgenstande.asp.

En karton med tre liter vin svarer til 19 guldøl, og giver mig en promille
på 4,6.