Hvordan gøres sex spændende: SM
Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-06 15:02

Hvordan gøres sex spændende: SM

" Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber
fiktion, er for at gøre sex spændende". Gore Vidal

Vi elsker ikke den begærede men vort eget begær, så virkeligheden kan
let falme, og derfor må der ny boller på suppen for at ting ikke
bliver gammeldags.

Uden krig er der smag for lidt pikant vold, og en herskerinde, der
gider piske sin elsker, er jo en der ikke er helt ligeglad med en.

Det er kvindens natur at være despotisk, hvis hun da ikke
selv er underkuet. Balzac

Det er sværere at være sin elskerinde tro, når man er
lykkelig med hende, end når hun mishandler en.
Rochefoucauld

Jeg måtte opgive masochisme - jeg nød det for meget.
Mel Calman

Jeg tror på, at sex er noget smukt mellem to mennesker.
Mellem fem er det fantastisk... Woody Allen

Kjønnene tar feil av hverandre. Det fører til at de egentlig
bare ærer og elsker seg selv (eller sitt eget ideal, for å uttrykke
det noe mildere -). Derfor ønsker mannen seg en fredsommelig kvinne, -
men nettopp kvinnene er vesentlig ufredsommelige, som kattene uansett
hvor mye de har øvd seg på å gi inntrykk av fredsommelighet.
Nietzsche

Masochisme på bekostning af andre mennesker er sadisme.
Gabriel Laub

Sex betyder smæk og smuk betyder underst og vil altid gøre
det. Kenneth Tynan

Mænd er nogle rigtige djævle, beklager kvinderne sig, og
ønsker at en sådan djævel ville komme og tage dem. Spansk ordsprog

The same men who aspire most ardently to power feel it
indescribably agreeable to be overpowered. Nietzsche

When I'm good, I'm very good, but when I'm bad, I'm better.
Mae West

Hsmu Sex uden kærlighed er bedre end slet ingen sex. Hugh Hefner

At jonglere med mænd er en piges
sværeste kunst; det er næsten umuligt at have mere end tre i luften
samtidigt s Ukendt

Den "frygtelige herskerinde" siger til profeten, der er
kommet ned fra bjerget for at forkynde til landsbyboerne sit glade
budskab om et helstøbt , uhæmmet overmenneskeliv: der siger til ham

Der er en række ting i forbindelse med at gå i skole, som
man først lærer at sætte pris på senere i livet. Små ting, som blot
det, hver dag at få spanskrør i enden af en domminerende
middelaldrende kvinde - ting som man senere i livet, betaler gode
penge for at opnå. Emo Philips