Sort kabine til Kadett City
Fra : Kristian Koldsøe

Dato : 06-09-06 05:54

Hej!

Ved ikke om det er her den skal postes...

Jeg står og er ved at renovere en Kadett City og skal burge en komplet sort
stue el. en grøn/blå ternet m. kunstleder.

Hvis nogen kunne hjælpe med det ville jeg være meget glad!!

MVH. Kristian Koldsøe

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-06 07:23

> [...]
> sort stue el. en grøn/blå ternet m. kunstleder.
>
> Hvis nogen kunne hjælpe med det ville jeg være meget glad!!

Jeg ville kigge på ebay.de, det er klart det bedste marked for den slags.

Mvh
Morten

Fra : Kristian Koldsøe

Dato : 06-09-06 13:34

> Jeg ville kigge på ebay.de, det er klart det bedste marked for den slags.
>
> Mvh
> Morten

Hej igen,

Tak for svaret, der kigger jeg næsten hver dag, der har jeg da fundet mange
gode ting, men ikke lige en kabine...

MVH. Kristian