MS Windows
briani 27239
systemgendannelse
Fra : tidemann

Dato : 05-09-06 19:34

Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe at spørge i ?

Jeg har ryddet op på min datters pc, så grundigt at alle mappe er tømt for
filer, billeder o.lign.

Jeg ville gerne gendanne systemet, men min svoger ville reparere win XP, så
nu er der "kun" det nye gendannelses-punkt.

Jeg har med PC INSPECTOR <
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.html > fundet et
gendannelsespunkt fra dagen før, men jeg ved ikke hvordan jeg kan bruge det
(hvis jeg kan)

Hvilken mappe bliver de gemt i, de g-punkter?? Så jeg kan få den vist i
kalenderen over gandannelser!!

Mvh
Marianne tidemann

Fra : Henning

Dato : 05-09-06 21:09

On Tue, 5 Sep 2006 20:33:45 +0200, "tidemann" <tidemann@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>(hvis jeg kan)
>
>Hvilken mappe bliver de gemt i, de g-punkter?? Så jeg kan få den vist i

Du kan gendanne systemet, ikke de omtalte data. Det vil ikke få dine
fotos og dokumenter frem igen. Bed hende finde sin backup frem eller
besøg www.kinagrill.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-06 21:32

Henning skrev:

> Du kan gendanne systemet, ikke de omtalte data.

Hvis jeg bruger "Systemgendannelse" får jeg da de gamle billeder, mapper
osv. tilbage - ret mig hvis jeg tager fejl!?
Hans

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 05-09-06 21:39

> Hvis jeg bruger "Systemgendannelse" får jeg da de gamle billeder, mapper
> osv. tilbage - ret mig hvis jeg tager fejl!?
> [...]

Hej Hans

Du får dem ikke tilbage, men de bliver jo liggende uforandret - derfor tror
du "det du gør".

Hilsen
Jørgen

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-06 21:47

Jørgen Jørgensen skrev:

> Du får dem ikke tilbage, men de bliver jo liggende uforandret -
> derfor tror du "det du gør".

Jam - jeg mener: "Marianne tidemann" har smidt datterens billeder m.m. væk
og når hun så gendanner kommer de tilbage, ik'?

Sådan fungerer det da hér!
Hans

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 05-09-06 21:54

> Jam - jeg mener: "Marianne tidemann" har smidt datterens billeder m.m. væk
> og når hun så gendanner kommer de tilbage, ik'?

> [...]
Nu betegnes funktionen jo som "systemgendannelse" - og systemet omfatter vel
egentlig
ikke brugerens egne filer - altså tekster, billeder og alt muligt andet, men
kun "systemet" som sådan.

Når et billede er blevet slettet fra en mappe, har jeg nu ikke set det dukke
op ved
brug af "systemgendannelse", men jeg kan jo tage fejl.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-06 22:19

Hans-Jørgen Sindholt skrev:

> Når et billede er blevet slettet fra en mappe, har jeg nu ikke set
> det dukke op ved
> brug af "systemgendannelse", men jeg kan jo tage fejl.

Kan meget godt være tale om ønsketænkning fra *min* side!

Mente blot det forholdt sig sådan - har brugt "Systemgendannelse" fra 3 dage
efter jeg fik min 1. XP - og ofte lige siden da.

Beklager min formentlig fejlagtige udtalelse! - så blot for mit indre blik
mor/datter-forholdet kølet ned til frysepunktet i forbindelse med stuntet og
håbede for vedkommende der var noget at hente i 'gendannelse :-/
Hans

Fra : tidemann

Dato : 05-09-06 22:32

Hans Paulin (6310) wrote:

> Kan meget godt være tale om ønsketænkning fra *min* side!

Det var det også fra min side, ønsketænkning altså, men det er ligemeget med
billeder og dokumenter, dem har jeg fundet via PC Inspector!!

Se, der har du så ganske ret!!

Marianne

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-09-06 22:37

tidemann skrev:

> Det var det også fra min side, ønsketænkning altså, men det er
> ligemeget med billeder og dokumenter, dem har jeg fundet via PC
> Inspector!!

Fint - jeg er glad på jeres vegne!

> - så blot for mit indre
>
> Se, der har du så ganske ret!!

LOL

Som sagt: jeg er glad på dine vegne!
Hans

Fra : emj

Dato : 05-09-06 22:07

Hans Paulin (6310) skrev:

>Jam - jeg mener: "Marianne tidemann" har smidt datterens billeder m.m. væk
>og når hun så gendanner kommer de tilbage, ik'?

Nej

>Sådan fungerer det da hér!

NEJ

Hilsen emj

Fra : tidemann

Dato : 05-09-06 22:26

Henning wrote:

> Du kan gendanne systemet, ikke de omtalte data. Det vil ikke få dine
> fotos og dokumenter frem igen. Bed hende finde sin backup frem eller
> besøg www.kinagrill.dk

Jamen jeg vil jo også bare gendanne systemet.................
billeder, dokumenter og musik har jeg fundet ved hjælp af PC Inspector

Mvh Marianne

Fra : emj

Dato : 05-09-06 22:07

tidemann skrev:

>Jeg har med PC INSPECTOR <
>http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-pcinspector.html > fundet et
>gendannelsespunkt fra dagen før, men jeg ved ikke hvordan jeg kan bruge det
>(hvis jeg kan)

Du skal bruge PCinspector på den tomme billedmapper, for at finde de
slettede billeder.

Gendannelsespunkter er ikke noget værd, når det er data, der er
slettet. Gendannelsespunkter gendanner kun systemfiler.

Hilsen emj