PHP på IIS
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 05-09-06 11:31

Hej

Jeg har fået en ny bærbar som kører Windows XP, jeg har installeret iis
og har forsøgt at installere php5. Jeg havde det til at virke på min
gamle pc, men det driller på denne:

Jeg har kopieret php5ts.dll og php.ini til c:\windows og har indsat
cgi.force_redirect = 0 i php.ini filen.

Jeg har prøvet at sætte IIS op med både kald til c:\php\php.exe og
c:\php\php-cgi.exe. Sidstnævnte virkede på min gamle pc, men her får jeg
bare vist en blank side når jeg tester: <? phpinfo(); ?>

og ved php.exe får jeg en cgi timeout.

Nogen der kan hjælpe?

/Brian Bendtsen

P.S. Jeg vil helst have php til at køre på IIS da jeg samtidigt har
nogle ASP sites liggende.