Ukendt program sender mail?
Fra : Nikolaj W.

Dato : 05-09-06 08:56

Hej

Jeg kan via min AVG virusscanner se, at der er et program som hvert
10min tager forbindelse til en mail server i Polen på port 110 (pop3).
Spørgsmålet er så, hvordan jeg finder ud af, hvilket program det er, så
jeg kan få det slettet.

Ps. Jeg kan se i loggen, at det er process 3979, men hvordan finder jeg
navnet på den proces?

Fra : Svend

Dato : 05-09-06 09:25

Nikolaj W. wrote:
> [...]
> jeg kan få det slettet.
>
> Ps. Jeg kan se i loggen, at det er process 3979, men hvordan finder jeg

hvis det er xp sp2 kan du skrive netstat -noab

--
Svend

Fra : Nikolaj W.

Dato : 05-09-06 11:01

Svend wrote:

> hvis det er xp sp2 kan du skrive netstat -noab

Tak for svaret, det løste mit problem.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 05-09-06 18:51

"Nikolaj W." <nikolaj_dk@msn.com> skrev i en meddelelse

> Tak for svaret, det løste mit problem.
Må man spørge hvad det var, om det var noget snavs?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Nikolaj W.

Dato : 06-09-06 08:05

Jørgen Nielsen wrote:
> "Nikolaj W." <nikolaj_dk@msn.com> skrev i en meddelelse

> Må man spørge hvad det var, om det var noget snavs?

Jeg må nok krybe til hesten og indrømme, at det var et
piratkopieringsprogram :-/