Pistolerne brager og kuglerne fyger.....
Fra : Joakim

Dato : 05-09-06 08:09

efterhånden om ørene på borgerne på Nørrebro. Endnu en skudepisode i
nat. Denne gang mod en hashklub med tilknytning til indvandrermiljøet
og rockerkredse. Hvorfor den hashklub ikke er blevet lukket for længe
siden er mig fortsat en gåde.

Politiet ankom til stedet i ly af nattens mulm og mørke, uden sirener,
helt stille, måske ud fra devisen om ikke at vække de sovende beboere,
eller at skabe for meget postyr. Hvad ved jeg.

"Vi kender ikke motivet", udtaler Politiet til dagspressen i dag, selv
om enhver bondeknold med blot tre intakte hjerneceller kan se en
direkte forbindelse til kampen om narkotikamarkedet.

Vorherre bevares.

Nørrebro anno 2006.

Joakim, som nu ser sin bedstemor på 90 år under beskydning.

http://www.berlingske.dk/kobenhavn/artikel:aid=787320/

Fra : ThomasB

Dato : 05-09-06 15:08

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Vi kender ikke motivet", udtaler Politiet til dagspressen i dag, selv
> om enhver bondeknold med blot tre intakte hjerneceller kan se en
> direkte forbindelse til kampen om narkotikamarkedet.

Måske er det alligevel ikke så enkelt?