PHP med IMAP-understøttelse under Win32
Fra : Thomas Fernandes

Dato : 21-06-01 13:23

Jeg har netop installeret Apache 1.3.20 på min Windows 2000 Professional og
PHP 4.0.5. Der er i denne PHP distribution til Win32 ikke understøttelse af
IMAP. Er der et eller andet geni som ved hvordan jeg installere IMAP
understøttelse ????

Hjælp jeg er desperat.....

Thomas Fernandes

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 21-06-01 13:53

"Thomas Fernandes" <bkb36690@safemail.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> IMAP. Er der et eller andet geni som ved hvordan jeg installere IMAP

Og du har fjernet semikolon'et i din php.ini, i linien med

;extension=php_imap.dll

?

Der var en der jublede i en anden tråd efter et andet hint:

--
Mvh. Nezar Nielsen
http://fez.dk/

Fra : Johan

Dato : 21-06-01 14:00

> [...]
af
> IMAP. Er der et eller andet geni som ved hvordan jeg installere IMAP

Fjerner ; foran extension = php_imap.dll i php.ini filen

Includer via modulet via dl("php_imap.dll"); på siderne!

mvh

Johan

Fra : Johan

Dato : 21-06-01 14:02

> Fjerner ; foran extension = php_imap.dll i php.ini filen
>
> Includer via modulet via dl("php_imap.dll"); på siderne!

Hmmm der manglede nok et ELLER imellem

mvh

Johan