Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon PowerShot A20 /opladelige batterier ~
Fra : møller

Dato : 21-06-01 13:06

Hej!

Er der andre end mig der har prøvet at bruge opladelige batterier i en Canon
A20 ?

Mit siger "change the batteries" også selvom de er fuldt opladet !

Det kan sku hurtigt blive dyrt hvis man skal bruge alm batterier

Mvh Møller

Fra : Aagaard

Dato : 21-06-01 13:23

> [...]
> Mit siger "change the batteries" også selvom de er fuldt opladet !
> Det kan sku hurtigt blive dyrt hvis man skal bruge alm batterier

Hej
Jeg har en A20, og bruger genopladelige batterier, og det fungerer fint. Jeg
kan tage ca. 60 billeder i 1600x1200 i højeste opløsning.
Prøv at tage et smut omkring www.batterier.dk - de har en automatisk oplader
til kr. 199,95, og deres PRO batterier er både billige og fungerer godt.
Jeg købte først en Hähnel TC plus oplader i den lokale fotolade, men den har
jeg kasseret. Den er ikke automatisk, og kan ikke aflade før opladning.

Mvh.
Aagaard

Fra : Langgaard

Dato : 21-06-01 16:13

Hej

Vær obs på at flere 1,5v. Nc batterier kun er på 1,2v, men du kan læse på
dem, om det er 1,5v. !

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 21-06-01 16:27

Jeg har aldrig set 1,5v opladelige batterier de er altid kun på 1,2v

Morten

Fra : De zebra ontwerp

Dato : 02-07-01 15:42

Hej gruppen,

If you want rechargable batteries to last more than one flash, look for NiHM
(Nickel Metal Hydride) with the most mAh. I use Sanyo Twicell 1600, size AA
R6 (1.2 V, 1600mAh) in my Olympus Camedia and always use the LCD display.
This works fine for me, now I'm waiting for more than 1600 mAh...

Met vriendelijke groet, De zebra