Bo Warming er den bedste i verden
Fra : Anonym skribent

Dato : 04-09-06 22:02

Bo Warming er den bedste på usenet.

DK = kristent!

Knus bolchevismen!

Mvh. Bo Warmings hemmelige beundrer (Martin Honore)

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-06 00:39

"Anonym skribent" <anonym@anonym.dk> wrote in message
> Bo Warming er den bedste på usenet.

Tak, men ære går til Glistrup, som jeg har været heldig at være tæt på
i tyve år., og nu da han er syg af blodprop, giver det dermed sig
selv, hvad bør siges

> DK = kristent!

Det står der på min skorsten. Men jeg er "kun" kulturkristen

> Knus bolchevismen!

At vende venstre kind til er bedre end at knuse, men ved
kommunist-festival i Nørreparken sidsteefterår overmalede de alt hos
mig med hammer og segl og store røde russerstjerner, og hærværkede
vildt i de næste måneder, så jeg håber virkelig at deres base,
Jagtvejhuset, snart overtages af de kristne ejere.

> Mvh. Bo Warmings hemmelige beundrer (Martin Honore)

Tak for ikke at være så hemmelig, at folk tror på myten om, at jeg er
i manges killfilter

Fra : Patruljen

Dato : 05-09-06 00:44

Bo Warming wrote:
> [...]
> Jagtvejhuset, snart overtages af de kristne ejere.

> Tak for ikke at være så hemmelig, at folk tror på myten om, at jeg er

Du fortjener det BW. Din flid ud i tankevirksomhed, omsat i skriv, med
perler her og der, også ud i sproglige finurligheder, som sport i
etteren og sport i toeren

Det er såre godt.

Best regards bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-06 05:42

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
Bo Warming wrote:
> [...]

Du fortjener det BW. Din flid ud i tankevirksomhed, omsat i skriv, med
perler her og der, også ud i sproglige finurligheder, som sport i

Argumentet mod mine indlægs extremismer bør være påvisning af fejl i
logik eller facts, hvis sådant kan påvises.

Om %vis brug af killfiltrre er som % af skilte på usenetternes
brevsprækker med tekst

"ingen junkmail og gratisaviser her"

eller mer eller mindre er uinteressant.

Jeg er imod at man ikke tør leve livet farligt og efterleve

"hvad ej nedbryder, gør dig stærk" og Lars Barfoed ligegladhed med
fryseskadet kød ville være OK, Tænker jeg galt? Hvor?

"What some call health, if purchased by perpetual anxiety about diet,
isn't much better than tedious disease". George
Dennison Prentice