Pimp my ride
Fra : Harald Blaatand

Dato : 04-09-06 12:22

Jeg så Pimp my ride International i går(4 hjul og ...Golf 2 med hul i
taget )

De tog en Trabant og kørte den på lastvogn gra Polen og til Holland,da de
gik i gang viste det sig at den var for rusten og de fandt en anden Trabant
byttede rundt på en masse stumper og skiftede karroseriet ud med noget VW
agtigt noget,satte 16" alufælge på,lækker lak og pænt stort anlæg plus en
masse andre fine detaljer.
Det var godt nok stadik en totakts Trabant nede under,men der var ikke noget
discount guf over den eller programmet.

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om

Fra : Hr. Jensen

Dato : 04-09-06 14:15

Den Mon, 4 Sep 2006 13:22:09 +0200 sendte "Harald Blaatand"
<bigtwincam88@larsen.mail.dk> følgende røgsignaler:

> [...]
>
>De tog en Trabant og kørte den på lastvogn gra Polen og til Holland,da de
>gik i gang viste det sig at den var for rusten....

Kan epoxymalet formpresset pap virkelig ruste?

--
Jeg vil være milliardær i mit næste liv.
Man siger jo at der følger lidt med fra det forrige liv.

Fra : Harald Blaatand

Dato : 04-09-06 16:47

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> <bigtwincam88@larsen.mail.dk> følgende røgsignaler:

> Kan epoxymalet formpresset pap virkelig ruste?

"Som ejeren sagde;den er lavet at plastic og pap,så hvis jeg kører ind noget
er jeg færdig"
Der er nødvendigvis en form for bundplade/chassisramme,jeg ved ikke hvad de
lavede dem af,men rusten var den!

Steen
--
Citatteknik er et emne, der er megen uenighed om