Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DTC - Presse
Fra : Heine Christensen

Dato : 04-09-06 10:53

Hej

Jeg var til DTC på Jyllands-Ringen her i weekenden, for at skyde lidt
billeder....og nej, det dur bare slet ikke fra tilskuerpladserne....Det
f..... net/hegn. Søndag så jeg et par "presse" folk, ellers i hvert fald to
"knejter" der på en eller anden måde havde fået fat i to presse-veste...

Jeg siger jer, de var ikke mere fotograf end min mor er - i ved, P&S, måske
overdrevet, men det var i hvert fald ikke pressefolk - langt fra.
Jeg så også flere på midten af banen som bestemt må være amatører ligesom
jeg.

Skal man kende nogle, som kender nogle, for at komme ind som presse uden
reelt at være fra pressen? Kræver det pressekort osv?

Klart at tingene er på eget ansvar når man bevæger sig bag afskærmningen

Heine

Fra : Leif Langgaard

Dato : 04-09-06 11:01

"Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>

> Skal man kende nogle, som kender nogle, for at komme ind som presse uden
> reelt at være fra pressen? Kræver det pressekort osv?

Spørg arrangørerne, det er i bund og grund dem der bestemmer, også selv om
du har "pressekort".

Men spørg i god tid, og få klare linier inden arrangementet.

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : X-11

Dato : 07-09-06 01:06

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelandet
> [...]
> du har "pressekort".
>
> Men spørg i god tid, og få klare linier inden arrangementet.

Hei

Uenig med LEIF
Jeg har ringt arrangement og fått nei, pga de hadde mye presse allerede.
Møtte opp likevel m pressekort, og slapp da inn uten avtale.
Min erfaring tilsier at det er bedre å møte opp, for det står folk i porten
som bare har fåt beskjed om å slippe inn presse, og så går man til
registreringen hvor det sitter folk som har fått beskjed om å registrere
presse, og der får man gul presse-vest.
Men pressekort må du nok ha før dette funker.

Mvh
NLT

Fra : John Sahl

Dato : 04-09-06 11:31

Heine Christensen wrote:
> [...]
> "presse" folk, ellers i hvert fald to "knejter" der på en eller anden
> måde havde fået fat i to presse-veste...

De to knægte kunne sagtens have forbindelse til et eller andet der giver
relevant adgang, eksempelvis et eller andet velbesøgt netmagasin eller
lignende, og der kræver det jo ikke det vilde mht kvaliteten på billederne,
og har de overbevist arrangørerne om at de har behov for adgang, så så får
de adgang, hvis der er plads.

--
John Sahl

Fra : Torben og Marie-loui~

Dato : 04-09-06 12:26

"Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> skrev i en meddelelse
Kræver det pressekort osv?
både ja og nej....

men selvom du har pressekort er det altid godt kriditere din ankomst, hvis
du ringer til arrangørende og meddeler din ankomst..Ja så få du sikkert og
også angang til pressepool´en...

Men en ting du skal huske er, at respektere deres afgrænsninger og andre
krav...

mvh torben ager

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 11-09-06 22:46

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> on fredag 8. september 2006 at
9:29 +0100 wrote:
>Fair nok, du taler jo ud fra erfaring, men var du kommet ind uden
>pressekort
>og forudgående aftale, tror du?

Det er vel nærmest det han skriver - faktisk at han ikke fik en aftale,
men mødte op og blev lukket ind alligevel

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311