Dynamisk grafisk html præsentation
Fra : Torben Lund

Dato : 21-06-01 12:08

Hej,
Jeg ønsker at præsentere ca. 100 punkter fra en dynamisk fil som en
'levende' graf i et html-dokument. Kan dette gøres på anden måde end ved
brug af servlets? -jeg vil helst undgå at installere en 'javaserver'. I
alle tilfælde kunne jeg ønske mig et par links e.lign.

Venlig hilsen,

Torben Lund

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 21-06-01 12:47

> [...]
'javaserver'. I
>alle tilfælde kunne jeg ønske mig et par links e.lign.

Du skal bruge en JavaServer for at køre servlets.

Gå ind på
http://www.acme.com/java/software/Acme.JPM.Encoders.GifEncoder.ht
ml og brug deres gif encoder til at generere et .gif billede af
din kurve.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 21-06-01 18:48

"Torben Lund" <torben@pet.auh.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>'levende' graf i et html-dokument. Kan dette gøres på anden måde end ved
>brug af servlets? -jeg vil helst undgå at installere en 'javaserver'.

Du kan bruge en applet til at vise grafen - der er mange på www.jars.com -
men det bliver nok mere at downloade for klienten.