Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Forslag til digital spejlrefleks?
Fra : ScorXpion

Dato : 03-09-06 21:23

Hej på den anden side,

Jeg har hele tiden haft stor interesse inden for foto, men det udstyr
jeg har nu, kommer jeg ikke så langt med. Så nu vil jeg gerne høre,
hvilket kamera jeg skal gå efter?

Hvad skal det bruges til:
- Det skal ikke være mit levebrød
- Lidt billeder i fritiden, ved turer i weekenderne
- Ferie

Kan man få sådan en sag for en ca. 5.000 kr. eller er at skyde sig
selv i foden?
Hvis det kommer til at koste mere overlever, jeg også det... så hvad
kan du foreslå?

Med venlig hilsen
ScorXpion

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-09-06 21:45

ScorXpion wrote:

> Kan man få sådan en sag for en ca. 5.000 kr. eller er at skyde sig
> selv i foden?

Det er meget muligt, men indkøbssnak er off-topic i denne gruppe, brug
venligst news:dk.fritid.foto.indkoeb til den slags...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ScorXpion

Dato : 03-09-06 23:52

> Det er meget muligt, men indkøbssnak er off-topic i denne gruppe, brug
> venligst news:dk.fritid.foto.indkoeb til den slags...

My-bad... tak for hjælpen - kom på rette spor