Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tips til enten fotobog eller sider på nett~
Fra : Thomas H.

Dato : 03-09-06 17:02

Hej,

Jeg ville gerne lære lidt mere om foto, f.eks. lidt om tips og tricks til at
tage billeder med blitz, findes der en god og anbefalelsesværdig bog eller
evt. nogle gode sider på nettet?
Det ville være rart hvis materialet var rettet mod digitalfoto, helst DSLR
og allerhelst direkte til min model Eos 350D selvfølgelig

Thomas H.

Fra : [NH]7H

Dato : 03-09-06 19:42

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Det ville være rart hvis materialet var rettet mod digitalfoto, helst DSLR
> og allerhelst direkte til min model Eos 350D selvfølgelig

Hej

Kig et par indlæg ned, "så kom jeg igang", der skriver en ny bruger om det
litteratur han har haft stor glæde af.

Du kan også købe DVD'en "a guide to digital photography" fra photo-i som er
lavet i samarbejde med canon. Har den selv, og har haft glæde af den.

Ellers kan du følge med i dette forum, du kan se forums på
digitalfotoonline.dk og følge med der.

Ellers tag dig god tid når du er i marken, tag en masse billeder af samme
motiv på forskellige lukketider, blænder o.s.v. og så analysere dem når du
kommer hjem. Så finder du ud af hvad for indstilling der er bedst.

Held og lykke

Bo

Fra : Thomas H.

Dato : 04-09-06 06:27

"[NH]7H" <nh7h@nighthawks.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> motiv på forskellige lukketider, blænder o.s.v. og så analysere dem når du
> kommer hjem. Så finder du ud af hvad for indstilling der er bedst.

Ok tak, det prøver jeg at kigge på...