Brugte biler får tilstandsrapport
Fra : TDN

Dato : 03-09-06 15:38

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4792344.html

Nu må vi se hvor ærlige sælgerne er med mærkningen.

Mvh
Thomas

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 03-09-06 16:06

TDN formulated on søndag :
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4792344.html

> Nu må vi se hvor ærlige sælgerne er med mærkningen.

Jeg forudser masser af slåskampe om hvorvidt bilen er i den tilstand
som mærkningen lover...

Fra : BJ

Dato : 03-09-06 17:11

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4792344.html
>
> Nu må vi se hvor ærlige sælgerne er med mærkningen.

Hvis det er de private sælgere, du tænker på, så er de fulde af løgn..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Rasmus

Dato : 03-09-06 19:55

"BJ" <mrbearSL@ETpost.tele.dk> wrote in message

> "TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Hvis det er de private sælgere, du tænker på, så er de fulde af løgn..

Ligesom forhandlerne....

/Rasmus

Fra : BJ

Dato : 03-09-06 19:58

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse
KLIP

> Ligesom forhandlerne....

Nåe ja ... når du skal/ka´, så skal/ka´ jeg også.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Leif Langgaard

Dato : 04-09-06 12:37

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-4792344.html
>
> Nu må vi se hvor ærlige sælgerne er med mærkningen.

Hej

Fint for forhandlerne, nyere biler er der god garanti på (de går jo heller
ikke så meget i stykker), og på de ældre er der så dårlig/ingen garanti på,
(de går nemlig oftere i stykker).

Så jeg tror bare de tager vores røv!

Men de kan vel ikke snige sig uden om alm. købelovgivning?

--
Leif Langgaard
GRATIS BILLEDER OG STOCKFOTOS:

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 04-09-06 18:36

Leif Langgaard presented the following explanation :
> Men de kan vel ikke snige sig uden om alm. købelovgivning?

Det går da fint for dem i dag med deres "6mndr garanti" der ofte
stiller folk dårligere end købeloven, specielt hvis sælger er lidt ufin
i kanten.