Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Harpiks på objektiv
Fra : 7c

Dato : 03-09-06 13:24

Hvordan fjerner jeg harpiks fra glasset på mit beskyttelsesfilter?

Vh.

Søren C.

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-06 13:40

"7c" <speax@SLETDETTEspeax.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan fjerner jeg harpiks fra glasset på mit beskyttelsesfilter?
>
> Vh.

Du starter med at tage filteret af. Så kan du fjerne harpiks med lidt sprit
på en klud. Til sidst kan du vaske det i almindeligt opvaskevand og tørre
det rent.

Mvh. Claus Petersen

Fra : 7c

Dato : 03-09-06 13:44

> Du starter med at tage filteret af. Så kan du fjerne harpiks med lidt
> sprit på en klud. Til sidst kan du vaske det i almindeligt opvaskevand og
> tørre det rent.
>
> Mvh. Claus Petersen
____

Tak for hurtigt svar!

Vh.
Søren

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-09-06 16:39

"Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> Du starter med at tage filteret af. Så kan du fjerne harpiks med lidt
> sprit på en klud. Til sidst kan du vaske det i almindeligt opvaskevand og
> tørre det rent.

Ja, jeg har også hørt at sprit skulle være godt til det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Ole Larsen

Dato : 04-09-06 17:29

Jørgen Nielsen skrev:
> "Claus Petersen" <clapet AT bolignet-aarhus.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg har også hørt at sprit skulle være godt til det.

På mit Hoya HMC ND filter advares mod opløsningsmidler

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
New Images And Design, aug. 2006