Iraks flag skal vaje i hele landet
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 03-09-06 12:04

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s134 Søn 03 Sep (2006, CET) 12.25.33

Iraks flag skal vaje i hele landet

Iraks premierminister Nuri al-Maliki
sætter hårdt mod hårdt i en strid med
det selvbevidste kurdiske mindretal om
flagreglementet i landet.

"Det irakiske flag skal hejses over
hver eneste centimeter irakisk jord,
indtil parlamentet træffer beslutning
(0m et andet flag, red.)," hedder det i
en erklæring fra Malikis kontor.

Ordren kom, efter at den kurdiske leder
Massud Barzani i sidste uge forbød, at
det irakiske flag vajede fra
regeringskontorer i de kurdiske områder
i det nordlige Irak.

3. sep 10:39

=== citat slut ====

Hvad var aftalen ?

Memory-input:
4630 news:ORU2f.70458$Fe7.239962@news000.worldonline.dk
4633 news:UG33f.70514$Fe7.240016@news000.worldonline.dk

> [...]
> så?
>
> (Jak.2,1-3.15-16)
>
> Del med hverandre (ApG.4,32b) ...
>
> Der er så store mængder olierigdomme i Jeres land, at INGEN kommer til at
> lide tab, skønt dette er et *fælleseje*.
>
> (På tilsvarende vi mht. fremtidige oliefund i Irak)
>
> Om I vælger at udlicitere olieudvindingerne til private virksomheder (og
> herefter beskatter dem), eller om der skal være tale om statsejede
> virksomheder; det bestemmer I selv.
>
> I kan *alle* have overflod, så I endog har overskud til at hjælpe andre
> lande, som trænger hårdt til jeres (og vores) hjælp ...

Nuvel er et flag blot et symbol, men ved at drage dette *fællessymbol* i
tvivl, da hamrer I jo også en kile ind i fællesskabet, og gør folk utrygge;
navnlig den sunni-muslimske befolkning, der jo som bekendt INGEN olie har (i
undergrunden) i deres zone.

Det kan I ikke være bekendt...

Heaven-Break (perhaps 2304, ET):
(2006-09-03, CET 12:44)
- "Amen."

12:44
- "Så sandt, min ven."

Hold op med at opføre Jer som opportunister, men påtag Jer et *medansvar* i
stedet for...

12:46
- "Amen!"

Hvad er der galt med de folk fra Mellemøsten. Den ene er jo mere skør i
bolden end den anden. Vold, mord, død og ødelæggelse. Er det bare en art
abekat, der er gået amok ?

"USS Nimitz - verschollen ist"-Break:
(2006-09-03, Sunday, CET 12:49)
- "Forventer du et svar fra mig ?"

Jeg er træt af dem. De er *egoister*...

12:50
- "Enig."

Hvis alle var rendyrkede egoister, apropos Al Qaeda; ja så var der ikke
meget håb for Menneskeheden. Det ville ret hurtigt blive en rygende
atomsønderbombet ruinhob. Animals without brain.

Does Mankind have a future, Sir ?

12:58:13, delay 0
- "We will do it possible."

Thank You, Sir...

12:58
- " ... (I forgot the words, sorry. They were not important. Just a
note) ... "

I like You, ET. Friend ...

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-09-06 19:46

"Jesus-loves-you" skrev
5670 news:aFyKg.223$hK6.220@news.get2net.dk

[ ... ]
> Iraks flag skal vaje i hele landet
[ ... ]
> Hvad var aftalen ?
[ ... ]

> [...]
> tvivl, da hamrer I jo også en kile ind i fællesskabet, og gør folk
> utrygge; navnlig den sunni-muslimske befolkning, der jo som bekendt INGEN

[ ... ]
> Hold op med at opføre Jer som opportunister, men påtag Jer et *medansvar*
> i stedet for...

More news:

=== citat start ===

TV3 DK (p132) man 04 sep (2006, CET) 20:51:25

Leder vil løsrive Kurdistan

Kurderene er godt og grundigt trætte af
at høre under det irakiske flag. Leder
truer med at løsrive Kurdistan fra
Irak. Masoud Barzani, der er leder af
den selvstyrende kurdiske region i det
nordlige Irak, forbød tidligere det
irakiske flag i Kurdistan-regionen, og
nu truer han med løsrivelse. Barzanis
forbud var med til at eskalere
konflikten mellem kurdistan og Irak,
og det fik straks Iraks ministerpræsi-
dent, Nuri al-Maliki, til at kræve, at
det irakiske flag skulle hejses på
alle steder, der hører under Irak.

04. SEP 18:42 (CET, red.)

=== citat slut ====

Barzani - Vi kan IKKE lave om på *realiteternes* verden...

ET-Break:
(2006-09-04, Monday, CET 20:49:52, delay 0)
- "Amen."

Havde *både* den kurdiske *og* den sunni-muslimske *og* den shiitiske zone
indeholdt nogenlunde lige store mængder olie, da kunne løsrivelse evt. komme
på tale, akkurart som når man ved skilsmisse *deler* indboet mellem sig.

Men - som sagt - *realiteternes* verden er (for Iraks vedkommende) desværre
sådan, at vi IKKE kan dele landet. I'm sorry ...

Jeg (og andre) kan godt forstå, at I er dødtrætte af den megen vold, som
hærger landet...

ET-Break:
(2006-09-05, Tuesday, CET 19:18)
- "Vi også."

Og hvad skal vi gøre ved det, ET ?

19:19
- "Du får svar senere ... min ven."

Thank You, Sir!

-

Disse var ordene, jeg har modtaget. Long live the freedom ...

Last file-OUTPUT:
5677 news:CBUKg.38$KC1.9@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael