Perkere vil ha opmærksomhed
Fra : Bo Warming

Dato : 02-09-06 23:18

Perkere vil ha opmærksomhed

Sagde en perker til en perker i DR2-TV program om to sexede
speedsnakkende perkere i en bil i københavnske gader om natten

Jo, for opmærksomhed er om høj rang, der er om at få fisse, der er om
at erobre Danmark med fødselsvåbenet.

Dansker, ihvertfald jeg, vil have opmærksomhed delvis for andre og
mere ædle formål -

- fx. fordi det giver trivsel for alle når ytringsfriheden slår
gnister.

Efter DR2 blev for kedeligt ser jeg nu Blue Hustler, hvilket giver mig
pseudoopmærksomhed så jeg kan fantasere, at den pornoskønhed, der
bolles af en sort, bolles af mig.

Det giver lidt dårlig samvittighed at spilde tiden sådan, men skidt
pyt - jeg søger så at slå mine egne rekorder i at onanere færdig på få
minutter og sekunder.

Ikke noget at prale af, men nok ret almindeligt.

Og diskretion er ikke en dyd i mit univers - fremtidens
internetdebatør er ekspert i at skumlæse og søge og spilder minimalt
tid på ligegyldigheder og det er ikke mit problem, hvis mit skriv
havner i den kategori for ham. Ihvertfald ikke mit største problem

"Bluf(f)ærdighed bør staves med to "f"er. , skrev Soya og har ofte
ret. Vi foregiver at være overmennesker ved at værdsætte
hemmelighedskræmmeri.

"At tale meget om sig selv kan også være et middel til at skjule sig".
Nietzsche

"Hva mener du? En stor mann? Jeg ser bare en skuespiller som
fremstiller sitt eget ideal".Nietzsche

" Hvad dagen aldrig vil tåle, det tillader natten". Betty
Nansen-Karin Michaëlis

Fra : orla69

Dato : 03-09-06 03:08

det program du henviser til på dr2 er et satire program og det kan du
ikke bruge som et sagligt argument for noget som helst